• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.



    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Oreteh >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door Praelectio.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Sikowitzs
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Besar
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. Praelectio
    ~ Dennis James Daniels. WindySky

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:41 ]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    'Hm, ja,' mompelde ik niet heel overtuigend. Ik slaakte een kort protesterend geluidje toen Harry zijn lippen iets te kort tegen die van mij aan drukte en wilde 'm eigenlijk zo weer terug trekken. Ik kneep zachtjes in zijn hand toen hij die van mij vastpakte en volgde hem de gang op, waar ik zorgvuldig de deur dicht deed. 'Een beetje erg veel, ja. Anders overleven we het niet.' Een grinnik verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "anders eet ik gewoon jou op." grinnikte ik en beet speels in Louis' hand, waarna we de trap afliepen. Ik bleef evenmin de gang staan en draaide Louis naar me toe. "Niet kijken, gewoon naar de keuken en weer terug." maakte ik hem duidelijk. Voordat we doorliepen drukte ik nogmaals mijn lippen op die van hem. Dit keer om hem gerust te stellen. Ik kneep even in zijn hand en we liepen daarna de woonkamer door naar de keuken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Dan eten we elkaar op...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. Mijn grijns verdween direct toen we in de deuropening kwamen te staan, vanuit mijn ooghoeken zag ik Jayden al zitten en ik slaakte een piepend geluidje en keek weer naar Harry. 'Oke. Ik zal het proberen.' Ik merkte niet eens dat hij zijn lippen op die van mij drukte, ik trok Harry gewoon gelijk mee naar keuken en begon daar als een razende allemaal kastjes open te trekken. 'Wat wil je eten?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "jou." zei ik nog . Gewoon om Louis af te leiden. Ik volgde zijn voorbeeld en begon ook kastjes open te trekken. Ik vond al snel drinken en pakte 2 flessen cola, een fles sinas en een pak chocomelk. Ik hield van chocomelk. "hier ligt alleen maar chips en snoep. Mompelde ik terwijl ik willekeurige zakken uit het kastje haalden. "kies maar." glimlachte ik naar Louis terwijl ik zelf al een zak opentrok. Ik had nu al honger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ga lekker storen. ^^)

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik hoorde gestommel. Ik slaakte een zucht en liep naar de keuken toe, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en ze hoofdschuddend aankeek. "Het is hier geen instelling voor armen, zet dat terug." zei ik tegen ze, waarna ik een gefrustreerde kreun slaakte. Nu begonnen ze ook al alles te jatten, waren die twee wel goed bij hun hoofd? Wij stalen het en zij begonnen het allemaal in een keer op te eten! De egoïsten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.
    Zodra ik jayden's stem hoorde greep ik Louis vast. "we hebben betaald voor een huisje met eten. Ds daar maken we gebruik van." zei ik kortaf en ging gewoon door waar idee bezig was. "maar we zullen het laten als jij de deur voor ons open doet." ik trok mijn wenkbrauw op. Ik was er plots hellemaal klaar mee. Hij maakten Louis bang en dat wilde ik niet. Hij moest ons met rust laten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik zat heel erg vast, ik kan momenteel niets doen met Liam of Zayn? Ergens waar ik nu heen kan?)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [Ehm ,someone for Maya?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAmnesia schreef:
    [Ehm ,someone for Maya?]


    (Misschien iets met Liam ofzo , want die heeft nog niet zoveel meegemaakt! Ik weet niet hoor! jij kiest! xxx)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Tomlinson.
    Ik wees naar de chocomelk en knikte. 'Ja, die wil ik! En jij vast ook.' Harry had al het een en ander eten gevonden en maakte het zichzelf gemakkelijk. Ik had geen zin om mijn tijd hier te verdoen aan eten, straks kwam Jayden... Nog voordat ik het uberhaupt had gedacht hoorde ik zijn stem achter ons. Ik slikte hoorbaar en liet langzaam mijn arm naar beneden zakken. Net zoals Harry pakte ik hem ook stevig vast en verborg mijn hoofd in zijn nek, waar ik een bang geluidje slaakte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek de krullenbol minachtend aan. "Als je een sleutel zoekt, zou dat misschien niet handiger zijn? Ik heb dat ding niet, die bewaren we altijd in een van de lades en ligt daar niet. Je zal het aan de anderen moeten vragen." loog ik simpelweg, waarna ik mijn ogen vernauwde en naar het bange gedaante van Louis keek. Ik begreep die twee niet, omdat ik logisch nadacht was ik eng? Ik zou ze wel eens in de keiharde wereld willen zien, eens kijken hoeveel ze zich daar gingen aanstellen.
    "En wij werken ons namelijk ook kapot voor dat eten, wees blij dat nog niemand jullie koffers naar buiten heeft gekieperd. Wat denken jullie wel niet? Dat jullie gewoon jullie eigen regels kunnen opstellen in ons huis? Ik ben jullie aanstellerij nu meer dan zat! Dat je eten wilt, begrijp ik. Maar zoveel voedsel in een keer weg schransen is om je voor te schamen! We zitten niet in de hamsterweken!"
    Zo, nu was ik wel klaar met mijn preek. Ik keek de jongens aan en leunde tegen de deurpost, waar ik mijn hoofd schudde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Mijn onderlip begon te trillend maar dit keer niet omdat ik bang was. Zonder wat te zeggen kieperde ik de zak chips leeg boven Jayden zijn hoofd en trok ik kwaad Louis mee de keuken uit. Wel gristen ik snel het pak chocomelk mee. Ik wist dat ik hem nu alleen maar bozer had gemaakt maar het kon me niets schelen. Ik liet niet eens zo tegen me praten door de mensen die hoger dan mij stonden en er voor zorgde dat ik mijn geld verdiende. Laat staan door zo'n jongens als Jayden. Ik was nu eenmaal verwent geraakt door al die roem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn hoofd uit Harry's nek en keek Jayden kwaad aan. 'Wat is jou probleem? Wij hebben dit huisje gehuurd voor een tijdje. Een vakantie! Wij mogen pakken wat wij willen, want wij hebben er voor betaald. Eikel...' Dat laatste mompelde ik heel zachtjes, maar waarschijnlijk zou hij het wel gehoord hebben. Harry kieperde de zak chips leeg boven zijn hoofd, een grinnik verliet mijn mond en hoofdschuddend keek ik hem aan. Het pak chocomelk pakte hij nog, waarna hij me mee de keuken uit trok. Ik pakte Harry bij zijn schouders vast en maakte dat hij me aankeek. 'Blijf rustig, Hazza. Hij kan ons niets doen...' Bij dat laatse klonk een lichte twijfeling en lipbijtend keek ik Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Crudelis kun je op Dennis reageren?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [DeGeneres -> Meliourry]


    stay safe because I like being alive at the same time as you