• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.


    Meedoen kan altijd;

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Mening over vampiers: (Alleen bij mensen)
    Geschiedenis:


    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen: (vol!)

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:(vol!)

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10





    Verdere vragen mag je altijd stellen via PB of GB, anders wordt dit topic vol gespamt. (:
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.

    praattopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb je er alvast bij gezet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Willen meedoen zeker en vast. Maar het verschil in ervaring tussen jullie en mij is gewoon té groot.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ik wil wel maar heb nooit meegedaan met zo iets :$


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    LegolasBitch schreef:
    ik wil wel maar heb nooit meegedaan met zo iets :$

    Voor alles is een eerste keer? (:
    Ervaring is niet verplicht, zolang je je maar aan de regels kan houden.
    Als je je aan de regels houdt, kan er niets fout lopen, of toch vrij weinig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Caleo schreef:
    Naam: Jade Phoebe Lore.
    Leeftijd: Zinds kort zeventien.
    Geslacht: Vrouwenijk.
    Soort: Heks.
    Beroep: Studente.
    Uiterlijk mét foto:


    Op zich is Jade een mooi meisje, ze heeft sierlijke en mooie vrouwenlijke vormen. Ze is redelijk mager gebouwd en is 1.75 lang. Haar figuur is buiten dat het een klein beetje mager is zacht en ze heeft een smalle taile. Ze kan tevreden zijn met cup 75C. Ze heeft lange benen. Haar huid is licht gekleurd door de zon en door haar afkomst. Ze heeft hoge jukbeenderen en een paar sproetjes sieren haar gezicht. Haar amandelvormige ogen zijn smaragdgroen en worden naar het midden toe iets lichter, in sommig licht kun je de gouden stipjes zien, of je moet heel goed kijken. Ze worden gesierd door lange donkere wimpers. Ze heeft lange bruine krullen waar regelmatig de nodigen klitten in zitten. Haar lippen zijn niet te smal en niet te vol. Qua kleding draagt ze graag een beetje sportief en dingen als simpele shirtjes en skinny jeans. Haar haar draagt ze meestal in een staard, vlecht of losjes opgestoken. Rokjes of jurkjes zou je haar niet snel zien dragen, evenals rousjes, lintjes, strikjes of iets dergenlijks. Ook roze draagt ze eigenlijk nooit, niet omdat ze het per sé een leleijke kleur vind, maar omdat ze het te meisjesachtige vind. Hakken is dus ook niks voor haar, maar ze kan daarbij ook nog eens niet op 'die onhandige dingen' lopen. Haar make-up is niet meer dan een beetje mascara en eyeliner. Maar ook dat draagt ze lang niet altijd, ze heeft er namenlijk geen problemen mee zonder make-up over straat te gaan. Eigenlijk kan ze dus heel mooi zijn, maar omdat ze er eigenlijk niks aandoet en haar gezicht vaak het zelfde staat word dat door de meesten mensen niet opgemerkt.
    Innerlijk: Jade is een hard meisje, ze kan heel lief zijn, maar het liefst steld ze zich niet zo open. Alleen tegenover vrienden, maar dan nog toond ze niet vaak emoties en gevoelens. Wel is ze een persoon die zich dan vrolijk voordoet maar zich helemaal niet zo voeld. Vreugde is dan ook de enige emotie die ze toond. Ze is redenlijk onhandig en kan niet altijd even goed omgaan met verdriet bij anderen en bij zichzelf. Bij zichzelf verkropt ze het zo lang tot ze er kapot aan gaat. Anderen probeert ze te steunen, maar ze weet niet altijd even goed wat ze moet doen. Ze is slim, maar wel impulsief. Verder is ze serk en sportief, maar slaat daar soms iets in door. Hoewel anderen denken dat ze zo'n sterk persoon is en alles kan hebben is dat dus niet altijd zo. Ze is een keiharde vechtster en voeld amper fysieke pijn. Ze heeft jaren geleden aan zelfbeschadeging gedaan, dit is slechts een korte tijd geweest omdat ze merkte dat het niks hielp, de littekens die ze hieraan over heeft gehouden zijn niet heel duidelijk zichtbaar en ook niet veel mensen weten hiervan. Door het 'gedoe' met haar ouders moest en moet ze dus ook schoonmaken, maar niet omdat ze lui is maar omdat ze gewoon niet heel netjes is ingesteld was het niet altijd even netjes. Koken was en is al helemaal een probleem, altijd als ze het probeerd vliegt de boel in de vik of brand verschrikkelijk aan. Meestal at ze dus een broodje met een appel of zo iets dergenlijks. Tegenwoodig warmd ze iets op omdat ze bedacht dat het ook niet gezond is om alleen brood te eten. Ze kan dingen dus prima bedenken, zo zit het ook met regels. Alleen heeft ze er meestal lak aan.
    Geschiedenis: Ze heeft een half Italiaanse moeder en een half Spaanse vader. Haar ouders waren er bijna nooit voor haar, omdat er 'problemen' waren. Ze heeft al een hele tijd niks van ze gehoord en er zijn geruchten dat ze dood zijn. Verder heeft ze geen broers of zussen dus ze is al har hele leven op haarzelf aangewezen.



    Hmm, ik denk dat ze nu wel klaar is?


    Reality's overrated.

    Kan je voor mij iets vast houden ? Een weerwolf? Ik hoop het xx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    LegolasBitch schreef:
    Kan je voor mij iets vast houden ? Een weerwolf? Ik hoop het xx

    Tuurlijk kan dat, alleen moet ik weten of het mannelijk of vrouwelijk is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vrouwlijk srry zag het nrt pas en ik kan het morgen pas ren persoon van maken


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Naam: Ninalore goldblood
    Leeftijd: 18
    Geslacht: vrouwelijk.
    Soort: weerwolf
    Beroep: Ze ontwerpt kleding.
    Uiterlijk mét foto:


    Ninalore, is niet groot, ze is 1.67. Want ze mist heel veel groei schijven. Ninalore, heeft een hele mooie huis, het is licht getint, en ze heeft sproeten in haar gezicht. Ninalore is heel slank, ze eet heel veel maar ze komt niet aan. En daar heeft ze een hekel aan. Nina heeft een hele rare stel met kleding. Ze houd van bretels, en van korte broekjes en rokjes. Ze is houd niet van make-up ze dat altijd alleen maar haar mascara.
    Als Ninalore over straat loop, kijken altijd heel veel mensjes haar aan, en dat vind ze heel leuk, ze houd van aandacht.
    Innerlijk: Ninalore, is iemand die houd van aandacht. Maar ze word ook heel snel onzeker. Ze kan ook heel hard zijn, en heel bitcher doen. Ninalore, houd heel veel van zelf doen. de kleding die ze aan heeft, maat ze meestal ook zelf. Maar haar probleem is dat mensen haar soms uitlachen, en dan laat ze geen emotie zien. En als Nina veranderd in een weerwolf is ze echt heel mooi al vind ze het zelf.
    Geschiedenis: Ninalore, heeft alleen haar broer nog van 20. Maar die woont al samen met zijn vriendin. Ninalore is dan ook helemaal alleen, want haar ouders hebben Ninalore en nick verlaten toen ze allebei 12 en 14 waren.

    Ik hoop dat het goed is! anders moet je even roepen xxx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Je staat er bij


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Yaralynn Adènte
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Soort: Maenaden
    Beroep: Werkt in een klein snoepwinkeltje op een hoek van de winkelstraat.
    Uiterlijk mét foto:
    Yaralynn is een prachtig verschijnsel, haar lange bruine haren omcirkelen haar ovale hoofd op een mooie manier en haar bruine ogen stralen puurheid en geluk uit ondanks dat ze nooit echt gelukkig is geweest. De lange jurken die ze draagt passen haar redelijk en ze houd van pastel en lichte kleuren, meestal draagt ze lange veren als orenbellen en soms draagt ze een bril, maar dat komt niet vaak voor. Als het zomer is draagt ze sandalen maar als het winter is of als het koud is draagt ze meestal haar favoriete hakken, meestal van Jeffrey Campbell.


    Innerlijk:
    Yaralynn is redelijk brutaal tegen iedereen en vind het leuk misbruik te maken van haar krachten, het liefst speelt ze met de gevoelens van mensen en jaagt ze hen de stuipen op het lijf. Haar lieve kant? Die is er eigenlijk al bijna niet meer. Ze geniet van de duistere dingen die ze kan doen en zal er in de komende tijd niet mee stoppen. Ook spreekt ze vaak af met andere van haar soort op een bepaalde plaats waar ze dan hun dans uitvoeren en hun slachtoffers offeren aan hun geliefde god, meestal pakt ze dieren als slachtoffer, al zal ze niet toegeven dat ze ook wel eens een mens heeft geofferd.
    Geschiedenis:
    Yaralynn leeft al sinds de middeleeuwen, waar ze gelukkig nooit echt ondekt is. Haar vader en moeder hebben haar verstoot op jonge leeftijd waardoor ze op zichzelf heeft moeten leven, vaak bespeelde ze mensen met haar krachten en dwong ze ze om haar geld te geven zodat ze kon leven. Ze heeft wel eens baantjes gehad, maar dat liep nooit echt goed af. Lange tijd heeft ze zich aan mensen geërgerd en heeft ze ze alleen op een duistere manier bespeeld, nu heeft ze toch met maar een heel beperkt aantal geprobeert vrienden te worden, wat haar soms niet echt goed lukt.

    --
    Ik hoop dat het goed genoeg is (: x

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 14:30 ]


    "Just give me a reason, just a little bit's enough."

    GoAwaySpoon schreef:
    Naam: Yaralynn Adènte
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Soort: Maenaden
    Beroep: Werkt in een klein snoepwinkeltje op een hoek van de winkelstraat.
    Uiterlijk mét foto:
    Yaralynn is een prachtig verschijnsel, haar lange bruine haren omcirkelen haar ovale hoofd op een mooie manier en haar bruine ogen stralen puurheid en geluk uit ondanks dat ze nooit echt gelukkig is geweest. De lange jurken die ze draagt passen haar redelijk en ze houd van pastel en lichte kleuren, meestal draagt ze lange veren als orenbellen en soms draagt ze een bril, maar dat komt niet vaak voor. Als het zomer is draagt ze sandalen maar als het winter is of als het koud is draagt ze meestal haar favoriete hakken, meestal van Jeffrey Campbell.


    Innerlijk:
    Yaralynn is een apart typje, soms is ze heel stil en soms is ze juist heel druk. Meestal licht het aan het persoon waar ze bij is, ze kopieert meestal het gedrag van anderen op haar eigen manier. Wie ze zelf is? Zelf is ze een rustig en lief meisje die liever leest dan dat ze nou echt contact gaat maken met mensen, toch doet ze haar best om mensen om haar heen te houden zodat ze nooit alleen is.
    Geschiedenis:
    Yaralynn is vroeger mishandeld door haar vader, ze werd altijd geslagen als ze niet luisterde en ze werd uitgescholden als ze iets fout deed. Later toen ze rond de 14 was werd ze zelfs gedwongen tot mensen verwennen, terwijl ze dat nog helemaal niet wou. Uiteidenlijk is haar vader vermoord en is ze weg gerent met het geld dat ze hadden, en dat was veel. Ze heeft een huisje gekocht waar ze nu nogsteeds leeft en heeft een heel nieuw leven opgebouwd.


    --
    Ik hoop dat het goed genoeg is (: x

    Ze lijkt me iets te braaf voor een maenade. (:
    Ik citeer even letterlijk uit de link dat ik in mijn beginpost heb gezet:
    Ze staan bekend als gestoorde vrouwen die wilde dansen uitvoeren en toegeven aan grof geweld, seks, drank en verminking. Hun voedsel bestaat uit rauw vlees, dat zij met blote handen van hun slachtoffer afscheuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk dat je moet lezen wat Maenaden inhoud.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I just did, best wel ingewikkeld om een persinage rondom een Maenaden to maken, maar ik zal mijn best gaan doen right now.


    "Just give me a reason, just a little bit's enough."

    Ik heb het aangepast en ik hoop dat het nu beter is (:


    "Just give me a reason, just a little bit's enough."