• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.


    Meedoen kan altijd;

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Mening over vampiers: (Alleen bij mensen)
    Geschiedenis:


    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen: (vol!)

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:(vol!)

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10





    Verdere vragen mag je altijd stellen via PB of GB, anders wordt dit topic vol gespamt. (:
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.

    praattopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tortura schreef:
    Is 't erg als ik mijn mannelijk personage niet zo uitgebreid maak?
    Trouwens, mijn vrouwelijk personage heb ik aangepast, ze heet: Celeste Tesanee Rhine.

    Zolang er iets nuttigs staat vind ik het prima (:
    En als je je aan de 350 woorden kan houden in het post, vind ik het zelfs super.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy, vind je 700 jaar niet een beetje heel oud voor een vampier?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Gipsy, vind je 700 jaar niet een beetje heel oud voor een vampier?

    Valt toch mee (:
    In de echt serie zijn er zelfs bepaalde personages die 1000 jaar oud zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Valt toch mee (:
    In de echt serie zijn er zelfs bepaalde personages die 1000 jaar oud zijn.

    Hmm okay. Nou dan is de rest gewoon veel te jong xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Zolang er iets nuttigs staat vind ik het prima (:
    En als je je aan de 350 woorden kan houden in het post, vind ik het zelfs super.

    Believe me, I can manage that.
    Ik vind het leuker langere posts te schrijven + ontvangen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Believe me, I can manage that.
    Ik vind het leuker langere posts te schrijven + ontvangen.


    Dat is waar. Maia haalt dit met gemak, met haar meer dan 1000 woorden posts.:'D

    Mitchellll, je personage is echt supergaaf! Dat plaatje, of nou ja, zij oog is echt creepy. Ik blijf er naar staren, ook al wil ik dat niet!D:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Dat is waar. Maia haalt dit met gemak, met haar meer dan 1000 woorden posts.:'D

    Mitchellll, je personage is echt supergaaf! Dat plaatje, of nou ja, zij oog is echt creepy. Ik blijf er naar staren, ook al wil ik dat niet!D:

    Hahaha, dankjewel. Ik kwam het plaatje tegen en wist dat het perfect was voor mijn soort personage.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, dankjewel. Ik kwam het plaatje tegen en wist dat het perfect was voor mijn soort personage.


    Helemaal mee eens! Al helemaal met die autoriteit die hij inderdaad uitstraalt. Is gewoon helemaal kloppend zo. Als ik een vampier was zou ik er in ieder geval niet graag ruzie mee hebben.:Y)
    Past trouwens ook goed bij je naam+signaturen hahah.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens! Al helemaal met die autoriteit die hij inderdaad uitstraalt. Is gewoon helemaal kloppend zo. Als ik een vampier was zou ik er in ieder geval niet graag ruzie mee hebben.:Y)
    Past trouwens ook goed bij je naam+signaturen hahah.

    Ghehehe. Dit keer paste alles gewoon goed bij elkaar. En het past inderdaad goed bij mijn profiel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kijk ik in dit topic, zie ik opeens mijn naam. Hahaha, Mar is natuurlijk weer de dader, but thanks for the compliment. Very sweet. :'].
    Dat oog is echt niet creepy hoor dude, it's epic. Epic, I tell ya.

    Oeh, hij kan dat trouwens wel tegen people gebruiken. Intimideren en shit.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 23:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Speeltopic 1 is aangemaakt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet niet of ik nog mee kan doen, maar als dat zou kunnen, dan graag een heks of maenaad...


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Nog mensen die mee willen doen? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil wel een vrouwelijke heks reseveren als dat kan? Ik vul zo snel mogenlijk in.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 18:02 ]


    Reality's overrated.

    Naam: Jade Phoebe Lore.
    Leeftijd: Zinds kort zeventien.
    Geslacht: Vrouwenijk.
    Soort: Heks.
    Beroep: Studente.
    Uiterlijk mét foto:


    Op zich is Jade een mooi meisje, ze heeft sierlijke en mooie vrouwenlijke vormen. Ze is redelijk mager gebouwd en is 1.75 lang. Haar figuur is buiten dat het een klein beetje mager is zacht en ze heeft een smalle taile. Ze kan tevreden zijn met cup 75C. Ze heeft lange benen. Haar huid is licht gekleurd door de zon en door haar afkomst. Ze heeft hoge jukbeenderen en een paar sproetjes sieren haar gezicht. Haar amandelvormige ogen zijn smaragdgroen en worden naar het midden toe iets lichter, in sommig licht kun je de gouden stipjes zien, of je moet heel goed kijken. Ze worden gesierd door lange donkere wimpers. Ze heeft lange bruine krullen waar regelmatig de nodigen klitten in zitten. Haar lippen zijn niet te smal en niet te vol. Qua kleding draagt ze graag een beetje sportief en dingen als simpele shirtjes en skinny jeans. Haar haar draagt ze meestal in een staard, vlecht of losjes opgestoken. Rokjes of jurkjes zou je haar niet snel zien dragen, evenals rousjes, lintjes, strikjes of iets dergenlijks. Ook roze draagt ze eigenlijk nooit, niet omdat ze het per sé een leleijke kleur vind, maar omdat ze het te meisjesachtige vind. Hakken is dus ook niks voor haar, maar ze kan daarbij ook nog eens niet op 'die onhandige dingen' lopen. Haar make-up is niet meer dan een beetje mascara en eyeliner. Maar ook dat draagt ze lang niet altijd, ze heeft er namenlijk geen problemen mee zonder make-up over straat te gaan. Eigenlijk kan ze dus heel mooi zijn, maar omdat ze er eigenlijk niks aandoet en haar gezicht vaak het zelfde staat word dat door de meesten mensen niet opgemerkt.
    Innerlijk: Jade is een hard meisje, ze kan heel lief zijn, maar het liefst steld ze zich niet zo open. Alleen tegenover vrienden, maar dan nog toond ze niet vaak emoties en gevoelens. Wel is ze een persoon die zich dan vrolijk voordoet maar zich helemaal niet zo voeld. Vreugde is dan ook de enige emotie die ze toond. Ze is redenlijk onhandig en kan niet altijd even goed omgaan met verdriet bij anderen en bij zichzelf. Bij zichzelf verkropt ze het zo lang tot ze er kapot aan gaat. Anderen probeert ze te steunen, maar ze weet niet altijd even goed wat ze moet doen. Ze is slim, maar wel impulsief. Verder is ze serk en sportief, maar slaat daar soms iets in door. Hoewel anderen denken dat ze zo'n sterk persoon is en alles kan hebben is dat dus niet altijd zo. Ze is een keiharde vechtster en voeld amper fysieke pijn. Ze heeft jaren geleden aan zelfbeschadeging gedaan, dit is slechts een korte tijd geweest omdat ze merkte dat het niks hielp, de littekens die ze hieraan over heeft gehouden zijn niet heel duidelijk zichtbaar en ook niet veel mensen weten hiervan. Door het 'gedoe' met haar ouders moest en moet ze dus ook schoonmaken, maar niet omdat ze lui is maar omdat ze gewoon niet heel netjes is ingesteld was het niet altijd even netjes. Koken was en is al helemaal een probleem, altijd als ze het probeerd vliegt de boel in de vik of brand verschrikkelijk aan. Meestal at ze dus een broodje met een appel of zo iets dergenlijks. Tegenwoodig warmd ze iets op omdat ze bedacht dat het ook niet gezond is om alleen brood te eten. Ze kan dingen dus prima bedenken, zo zit het ook met regels. Alleen heeft ze er meestal lak aan.
    Geschiedenis: Ze heeft een half Italiaanse moeder en een half Spaanse vader. Haar ouders waren er bijna nooit voor haar, omdat er 'problemen' waren. Ze heeft al een hele tijd niks van ze gehoord en er zijn geruchten dat ze dood zijn. Verder heeft ze geen broers of zussen dus ze is al har hele leven op haarzelf aangewezen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:32 ]


    Reality's overrated.