• Jaja, morgen is mijn eerste rijles. Ik heb er zin in, maar ben ook een beetje zenuwachtig.
    Nu ben ik wel benieuwd wat voor ervaringen jullie hebben met rijles en hoe was jullie éérste les?

    Edit: Eerste les was echt leuk! Mijn rijinstructeur is rustig en legt alles heel goed uit. c:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:03 ]


    You are beautiful, you are love.

    Eerste les vond ik heel leuk. Ik zat de hele les met zo'n idiote grijns achter het stuur :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    12 jaar ---> Nog eventjes wachten. :Y)

    Dus nee, geen ervaring. Wel ooit stukje gereden, maar voor de rest. Nope.

    Uchiha schreef:
    Eerste les vond ik heel leuk. Ik zat de hele les met zo'n idiote grijns achter het stuur :D.


    Hahahah, ik zie het helemaal voor me. :W


    You are beautiful, you are love.

    Ik moest meteen de weg op, hahaha. En ik vond het wel leuk, eerste kwartiertje doodeng, maar toen reed ik al gauw te hard ;p
    Alleen heb wel andere instructeur genomen en dat bevalt me veel beter, alleen plan je lessen echt op tijd!
    Ik deed 't niet en moest met mijn nachtblindheid 's avonds ;l En ik heb pas 6 lessen gehad ofz, dus dat is doodeng
    als je geen bal ziet, vooral als je dan achteruit langs een slootje moet! ;p

    Ben btw 16,5. Dus mag sowieso als ik mijn rijbewijs heb nog een jaar lang niet alleen rijden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zit waarschijnlijk op mijn fietsje tot ik iets van 25 ben haha :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Eerst reed mijn rijdinstructeur me naar een veilige plek, dat wil zeggen een plek waar geen mensen waren te zien binnen een straal van vijf kilometer, en daarna mocht ik beginnen met rijden, wat verrassend genoeg echt goed ging. Ik heb nu 21 lessen gehad en mag 21 januari afrijden (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vond mijn eerste les zo leeeeuk! Lekker sturen en niet hoeven te schakelen en alles. Heerlijk ontspannen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klinkt allemaal veelbelovend. Krijg er al wat meer zin in, dankjulliewel. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Klinkt allemaal veelbelovend. Krijg er al wat meer zin in, dankjulliewel. ^^

    Het leek me echt heel heel eng, maar het was zoooo leuk. Echt echt geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    iSlytherin schreef:
    Ik zit waarschijnlijk op mijn fietsje tot ik iets van 25 ben haha :Y)


    Le this. Helaas. Financieel kan ik me dat echt niet veroorloven..


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    Ik moest meteen de weg op, hahaha. En ik vond het wel leuk, eerste kwartiertje doodeng, maar toen reed ik al gauw te hard ;p
    Alleen heb wel andere instructeur genomen en dat bevalt me veel beter, alleen plan je lessen echt op tijd!
    Ik deed 't niet en moest met mijn nachtblindheid 's avonds ;l En ik heb pas 6 lessen gehad ofz, dus dat is doodeng
    als je geen bal ziet, vooral als je dan achteruit langs een slootje moet! ;p

    Ben btw 16,5. Dus mag sowieso als ik mijn rijbewijs heb nog een jaar lang niet alleen rijden.


    Ik rijd gelukkig bij licht, half 12. Ben alleen wel bang dat er sneeuw gaat liggen morgen.. xd
    Goh, wist niet dat je met 16,5 ook al mocht rijden. c:

    Oromis schreef:
    (...)
    Het leek me echt heel heel eng, maar het was zoooo leuk. Echt echt geweldig.


    Jippieee. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Mijn eerste rijles was echt verschrikkelijk (kwam door de instructeur). De tweede les (die ik bij een andere rijschool heb genomen) ging erg goed ^^ Ik ben er zelf best wel tevreden over en ik zit nog steeds bij die rijschool nu (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:14 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oromis schreef:
    Ik vond mijn eerste les zo leeeeuk! Lekker sturen en niet hoeven te schakelen en alles. Heerlijk ontspannen :Y)


    Juist! Het stelt weinig voor, mijn eerste les was buiten af. In de middel of nowhere. Gewoon naar links en rechts sturen x'D Anyway, have fun!!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik was echt bang dat ik gelijk overal tegenaan zou rijden hahaha maar dat viel erg mee, mocht toch nog niet echt rijden. Eerst bracht mn rijinstructeur me naar een industrie terrein en daar mocht ik schakelen en sturen enzo. Maar nu heb ik mn rijbewijs, dus nooit meer rijlessen yay


    As travars

    Mijn eerste les? Hmm, toen startte de auto halverwege niet meer. xD Het was Goddank niet mijn schuld, de auto had het een week daar voor al eens begeven.


    Bad decisions make good stories.