• Jaja, morgen is mijn eerste rijles. Ik heb er zin in, maar ben ook een beetje zenuwachtig.
    Nu ben ik wel benieuwd wat voor ervaringen jullie hebben met rijles en hoe was jullie éérste les?

    Edit: Eerste les was echt leuk! Mijn rijinstructeur is rustig en legt alles heel goed uit. c:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:03 ]


    You are beautiful, you are love.

    Tja. Ik reed gewoon weg, mocht de snelweg op en ging in een drukke straat rijden. Het was leuk. :Y)
    Ik heb nu mijn rijbewijs een jaar en ik ben er nog steeds super blij mee! Maar ik wil geen grote auto, dat haat ik echt met inparkeren. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pfff ben al anderhalf jaar bezig :( t gaat me niet zo makkelijk af helaas


    Life is hard and then we die

    De eerste keer dat ik op de baan reed, ben ik in tranen uitgebarsten. Ik reed de eerste keer gewoon op een parking om te leren aanzetten enzo, maar toen ik op de baan moest, kreeg ik een emotioneel dipje omdat de stress me te veel werd. Maar eens goed wenen kan blijkbaar deugd doen, want nu heb ik al een paar maanden mijn rijbewijs en het rijden lukt wel nog redelijk goed, dus zo zie je maar.

    Ik heb wel niet leren rijden met de rijschool trouwens.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 13:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik was ontzettend zenuwachtig voor mijn eerste les, maar het viel allemaal heel erg mee. De instructeur vond dat ik talent had voor autorijden, maar inmiddels heb ik na bijna een jaar nog mijn rijbewijs niet, dus ik vraag me af hoe hij daarbij kwam. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ^Haha.

    Het ging goed! Rijden is echt leuk. Maar gelukkig hoefde ik nog niet te schakelen dat zou me echt niet lukken de eerste keer.


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    ^Haha.

    Het ging goed! Rijden is echt leuk. Maar gelukkig hoefde ik nog niet te schakelen dat zou me echt niet lukken de eerste keer.


    Schakelen is niet zo moeilijk. Ik zag er in het begin ook tegenop, maar je went er aan. Je hebt het sneller te pakken dan je denkt. :)


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Schakelen is niet zo moeilijk. Ik zag er in het begin ook tegenop, maar je went er aan. Je hebt het sneller te pakken dan je denkt. :)


    Schakelen zo in 't algemeen wel ja, maar terugschakelen en al die shit met die koppeling is wel lastig vind ik :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Succes (:


    •*• Lululu •*•

    Endure schreef:
    (...)

    Schakelen zo in 't algemeen wel ja, maar terugschakelen en al die shit met die koppeling is wel lastig vind ik :P


    Terugschakelen heb ik in het begin ook veel moeite mee gehad. Op een begeven moment zit het gewoon in je systeem en dan gaat het niet/zelden meer fout. Veel bochten om gaan en rotondes oversteken, dan word je gedwongen om steeds terug te schakelen. :)


    Bad decisions make good stories.

    Mijn neef is het nogsteeds nietgelukt.. Na vijf pogingen.
    Maar ik ben er van overtuigd dat het je gaat lukken :3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Mijn neef is het nogsteeds nietgelukt.. Na vijf pogingen.
    Maar ik ben er van overtuigd dat het je gaat lukken :3


    Thanks. c:
    Dat is wel vervelend voor je neef! Hopelijk is de zesde keer de laatste. (;


    You are beautiful, you are love.

    De eerste les is niet het engst, dan ga je op een rustige plek leren hoe je de auto bestuurt. De tweede les moest ik meteen al de weg op en dat was wel even eng. En rijles is voor de rest echt verschrikkelijk saai..

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 17:31 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Femkexx schreef:
    De eerste les is niet het engst, dan ga je op een rustige plek leren hoe je de auto bestuurt. De tweede les moest ik meteen al de weg op en dat was wel even eng. En rijles is voor de rest echt verschrikkelijk saai..


    Hoe kan rijles saai zijn? Je moet overal opletten. xd


    You are beautiful, you are love.

    Femkexx schreef:
    De eerste les is niet het engst, dan ga je op een rustige plek leren hoe je de auto bestuurt. De tweede les moest ik meteen al de weg op en dat was wel even eng. En rijles is voor de rest echt verschrikkelijk saai..


    Ik moest meteen de weg op hoor.
    En wat Slither zegt, als je het saai vind doe je echt iets niet goed hoor.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn eerste les was heel relaxed en ik was zo gewend aan het sturen. Alleen in de smalle straatjes was het een beetje eng, maar het gaat eigenlijk gewoon van zelf. Probeer je geen zorgen te maken!


    Caution first, always.