• Jaja, morgen is mijn eerste rijles. Ik heb er zin in, maar ben ook een beetje zenuwachtig.
    Nu ben ik wel benieuwd wat voor ervaringen jullie hebben met rijles en hoe was jullie éérste les?

    Edit: Eerste les was echt leuk! Mijn rijinstructeur is rustig en legt alles heel goed uit. c:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:03 ]


    You are beautiful, you are love.

    Alvast succes!
    Ik ben zestien, dus heb het ook nooit geprobeerd ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vond aan het begin mijn rijlessen verschrikkelijk! Je moet op alles letten, ik was heel onzeker waardoor ik nog zenuwachtiger werd. En ik wilde de instrecteur niet terleurstellen. Dus mijn eerste 10 rijlessen waren een drama. Maar ik heb binnen een half jaar mijn rijbewijs gehaald. Naarmaten ik het vaker deed werd ik er zelf relaxder onder en nu al 3 jaartjes mijn bijbewijs ^^ Echter kan ik nog steeds niet fileparkeren :P maar goed, hier hebben meer vrouwen last van heb ik uit betrouwbare bron gehoord.
    Succes in iedergeval


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Mijn 1e les was een drama, kon wel huilen. Maar dat lag aan die rij instructeur en niet aan mij :Y) Die les was een cadeau van vrienden voor mijn 18e verjaardag en ik heb toen les genomen bij een andere. Dat was echt geweldig leuk ^^


    -

    Mijn eerste les was heel leuk. Ik was heel zenuwachtig, maar uiteindelijk viel alles heel erg mee. Ik freakte wel een beetje toen ik ook in mijn eerste les al de snelweg op ging (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik ga de 28ste afrijden.. heb een tussentijdse toets gereden en de examinator vondt dat ik te hard reed op somige plaatsen.. heb weer 2 lessen gehad maar ik rij nog steeds niet rustiger :') gaat mij niet lukken de 28ste. :')

    Ik vindt wegrijden nog het lastigste
    En file parkeren is gewoon easy ;D

    Ik ga morgen opzoek naar een rijschool in de buurt. Ik heb stiekem al een beetje gereden en het geeft me nu een fijn gevoel om daadwerkelijk te beginnen met rijles.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik was er niet bepaald goed in o_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Heheh. Ik stond toen gelijk dwars op de weg :'D Liet de koppeling 'n beetje te snel komen *kuch*.


    "I shut my eyes in order to see.'

    iSlytherin schreef:
    Ik zit waarschijnlijk op mijn fietsje tot ik iets van 25 ben haha :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hierzo,

    Ik had er 3 rij instructeurs voordat ik goeie had, waar nu mijn zusje rijd
    maar ze moeten ook goed les kunnen geven
    Eerste tja die ging wel goed, moest alleen sturen
    en dat volgens mij 18 lessen lang, maar dat is dus omdat die rij instructrice knap waardeloos was/is
    nu heb ik eindelijk mijn rijbewijs


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik moest mijn eerste les over een aantal smalle landweggetjes heen
    Halverwege kwamen we een tractor tegen
    Die dingen zijn echt doodeng als ze ineens op je afkomen rijden in je eerste les :|
    Gelukkig nam mijn instructeur het over :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Awww yeah ik mag binnen 5 weken ook voor het eerst afrijden :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Awww yeah ik mag binnen 5 weken ook voor het eerst afrijden :D

    Succes! (:


    You are beautiful, you are love.

    Lol 15, dus moet nog ff wachten voor mn eerste rijles xD
    Maar de eerste keer dat ik op een scooter reed en op een quad reed, had ik wel zo van: Woow ik geef gas en ik ga vooruit en dat voelde best awesome maar ook ff wennen^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik begin over 4 maand of iets meer met rijden, dan ben ik zestien en een half. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.