• Haaii,
    ik ben dus superslecht in frans en vroeg me af of iemand in pb ofzo me daar wat mee kon helpen. ik sta een vijf, en wil aan het einde van het jaar graag een zeven staan. Niet dat ik dat ga halen, maar ik hoop dus op z'n minst een zesje.
    Dus is er iemand die een beetje van zijn tijd daarvoor zou willen opofferen?
    ik stel heel veel vragen, ik dacht ik waarschuw maar vast :$
    Alvast bedankt

    Ik wil je zeker wel helpen dus als je vragen hebt mag je ze altijd stellen maar ik weet niet of mijn Frans goed genoeg is, maar je mag me wel een pb sturen met je vragen hoor!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Okayy, dan zal ik dat zeker doen. Bedankt :)

    Ik wil je ook altijd helpen :)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dankje! :)

    Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas, ik sta zelf al een 1,6 voor Frans dus dan kan ik je niet helpen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas, ik sta zelf al een 1,6 voor Frans dus dan kan ik je niet helpen haha

    Haha wow dan ben ik eigenlijk nog wel blij met mijn 5..

    Je kunt mij natuurlijk ook altijd vragen! Ik hoop dat we ongeveer dezelfde stof hebben! hahaha, anders kan ik je nog niet helpen!


    Cute as a button, every single one of you !

    Ik zou je ook wel kunnen helpen. Ik heb op de havo drie jaar Frans gevolgd en nu ga ik eindexamen doen in Frans op het vmbo, maar over het algemeen ben ik niet slecht in talen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt :)

    Ja, ik wil je ook wel helpen, mocht je nog iemand nodig hebben! C:
    Ik weet niet welk jaar/niveau je doet, ik zit nog maar in 3 gymnasium, dus ik kan je met 5/6e klas stof niet helpen, maar misschien is dat ook niet waar je om gevraagd had.
    Dus: als de andere mensen het even druk hebben ofzo, kun je ook mij pb'en!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik zou je goed kunnen helpen want frans is mijn moedertaal. Als je me nodig hebt stuur Dan een pb


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Bedankt allemaal, en btw ik doe pas de tweede havo dus

    O damn jij staat tenminste een 5 dat is een onbereikbare droom voor mij.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Hier kan je ook altijd met je vragen terecht. Krijg momenteel al 5 jaar Frans en er zit dus wel al een basis Frans in dit brein. :Y)
    Ik zit zelf in 3 Latijn.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Thank you :)