• insert interesting post


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    HOI! Bij mij ligt er best veel sneeuw. En wat een mooi vergiettheekopje in de titel. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    IanOshea schreef:
    smsje kunnen soms dan toch irritant zijn en @melissa bij ons ook maar ik doe niet mee :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Okeeeee, een vriendin van mij denkt dat een vriend van ons verliefd op haar is. Maar dat zie ik gewoon niet voor me..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OfTheLake schreef:
    Okeeeee, een vriendin van mij denkt dat een vriend van ons verliefd op haar is. Maar dat zie ik gewoon niet voor me..


    Een vriendin van mij denkt dat haar crush verliefd op mij is... Wut?


    Say you love me, and the silence will set you free.

    OfTheLake schreef:
    Okeeeee, een vriendin van mij denkt dat een vriend van ons verliefd op haar is. Maar dat zie ik gewoon niet voor me..
    ja dat zag ik ook niet bij mijn vriendin en toen had ze een vriend van 17


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Chanson schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij denkt dat haar crush verliefd op mij is... Wut?
    Mijn cush kent mij niet eens(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Chanson schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij denkt dat haar crush verliefd op mij is... Wut?

    Die vriend is trouwens 20, zij is 14. Dus dit is gewoon eng.
    Hij heeft al met twee andere vriendinnen van mij een relatie gehad. Met de zus van één van die vriendinnen wilde die vriend aanpappen. Volgens mij is hij gewoon eenzaam.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn crush weet niet dat ik hem leuk vind. En ik weet niet eens zelf of ik hem wel leuk vind.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I feel like crap. Being sick sucks.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik ga maar eens van de computer af..


    Say you love me, and the silence will set you free.

    O god. Dit wordt erg. Hij heeft net tegen haar gezegt (via fb) dat hij haar leuk vindt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik hou er van als in politieseries de rechercheurs worden neergeschoten, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    haha jullie zitten ooi op jullie crush te kijken ;) maar ik heb een vriendje :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En ik heb atm geen crush, woehoe.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    #gefrustreerd


    But I still have this faith in the truth of my dreams.