• 8 jongeren worden opgeleid tot volwaardige moordenaars. Een ondergrondse organisatie die veel weg heeft van de maffia gaat ze gebruiken voor geheime missies. De kinderen worden in de basis gehouden, ze zijn als peuter ontvoert en hebben sinds jaren geen buitenlucht meer gezien. Wat gebeurd er als ze de kans krijgen te ontsnappen? Ze worden ingezet, hun eerst missie. Voor het eerst weer buiten, alleen. Zullen ze het halen tot Alaska, de enige plek waar ze veilig zijn voor de organisatie omdat daar een tegen-organisatie zit. Een groep mensen die al jaren proberen het netwerk op te rollen. Of zullen de jonge Assasins falen en uit de weg worden geruimd?

    Rules:
    - De Assasins moeten 15 of 16 zijn, geen uitzonderingen.
    - Minstens 7 regels, en als dat echt niet lukt 5.
    - Maximaal 2 personages per persoon en probeer van verschillende geslachten.
    - OOC tussen haakjes. () {} []
    - Geen Mary-Sue's.
    - 16+ en schelden is wel toegestaan maar houd het binnen de perken en houd er rekening mee dat de Assasins maar 15/16 zijn.
    - Wees aardig voor elkaar.
    - Geen powerplay, je hebt je eigen personage.
    - Naam verandering altijd melden.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Vul ze dus op tijd in.
    - Als je langer dan 3 dagen niet online kunt komen, geef het even aan. Als je langer dan 5 dagen niet online komt zonder reden, gaat je rol naar iemand anders.
    - Denk goed na of je genoeg tijd en inspiratie hebt, als je niet actief kan blijven kan dat ook voor de anderen lastig zijn.
    - Nieuwe topics worden alleen door mij, StayGold, gemaakt.
    - Have Fun! :)

    Rollen:
    Assasins:
    Meisjes:
    - Elyon Hale - StayGold
    - Reservering - ForbesBrooks
    - Reservering - Gwenx1D
    -
    Jongens:
    - Jared Mason Cooper - MindBreaker
    -
    -
    -

    De "bad guys" en "good guys" worden gewoon door iedereen gespeeld.

    Lijstje:
    Naam:
    Schuilnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk+foto:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 12:46 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Naam: Elyon Hale
    Schuilnaam: White Shadow
    Leeftijd: 15, bijna 16
    Uiterlijk+foto:




    Elyon heeft wit blond haar wat een beetje golft. Door de slechte verzorging die ze bij de Organisatie heeft gekregen is het dof en warrig. Het is wel heel lang. Elyon is ongeveer 1.70 lang. Ze is dun gebouwd en heel lenig. Haar huid is bleek en hier en daar heeft ze wat sproetjes in haar gezicht. Haar ogen zijn groot en heel helder blauw, ze lijken wel licht te geven.
    Innerlijk: El is een best lief meisje, maar door de harder training zit dat lieve ergens diep weg gestopt. In plaats daarvan lijkt ze harteloos, maar ze is ziet de andere Assasins wel als haar familie en behandeld ze ook zo. Elyon is heel lenig en goed met pijl en boog. Door de lessen heeft ze ook goed leren omgaan met kleine pistolen. Ze is een echte vecht machine, ondanks dat ze er klein en fragiel uit ziet. Haar zwakte punt is echter haar moeder. Ze is ontvoert op haar vierde en heeft een foto mee kunnen smokkelen van haar moeder. Als ze vrij is wil ze haar moeder opzoeken. Ze huilt nooit, maar als je het over haar moeder heeft barst ze in tranen uit en is niet meer te stoppen.
    Extra:


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Naam: Jared Mason Cooper
    Schuilnaam: Wolf on Fire
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk+foto:





    Innerlijk: Jared is opgegroeid met wapens, en zal niet bang zijn om ze te gebruiken. Moorden vind hij anders, en dat zal hij dan ook niet snel doen. Als hij wordt gedwongen, wil hij zo snel mogelijk weg. Dat zijn jeugd is verpest door de assassins, vind hij al een ramp, dus hij laat ze niet zijn leven bepalen.
    Extra: Hij heeft ADHD en is daardoor altijd druk.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 15:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hij staat erbij :)


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    MrsShelley = StayGold


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Mag ik een meisje?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Hm, ik wil wel een meisje reserveren als het kan (:

    Ik zal ze allebei erin zetten!


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Naam : Allyne Jenson
    Schuilnaam: Black Feather
    De restvul ik in zodra ik op mijn computer zit, nu kan ik geen lintjes plaatsen...


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?