• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – Ollivander
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Tolkien
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - Ollivander

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Tolkien
    Tyler Julian Jones - Ollivander
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Tolkien
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - Ollivander
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Tolkien
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - Ollivander
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    First Years
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [laat hem maar komen xd ze zit van de zon te genieten xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    (uhm Cordelia voor Demian? haha xd
    en waar is Delia? ik kan Ray haar wel laten lastigvallen ö)


    Doe maar alsof ze in het gras naar de wolken ligt te staren en vlechtjes in haar haar zit te maken.


    help

    iemand on?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demian Samorena
    Het was al een lange tijd geleden dat ik de zon had zien schijnen, ik zat of binnen met vrienden wat te doen. Of ik was gewoon te lui om uit mijn bed te komen, en de andere reden was dat het de laatste tijd alleen maar geregend had. En eigenlijk had ik voor een keer best wel zin om naar buiten te gaan. Snel pak ik mijn jacket van een stoel ren naar beneden de trappen af en duw de duren open, om daarna gelijk naar buiten te stappen. Ik snuif de buitenlucht op en loop dan verder naar buiten waarna ik Cordelia op een bankje zie zitten. 'HEY posh totty! Grinnikend loop ik naar haar toe waarna ik naast haar ga zitten. 'Hoe gaat het in bimbo land?'

    Ray Clark
    Rustig joggend over het terrein luister ik naar dit nummer op mijn ipod.
    Eindelijk was het een keer lekker weer en wie nu niet naar buiten gaat is een idioot. Nouja je bent niet alleen een idioot als je niet nu naar buiten gaat, eigenlijk zijn heel veel mensen zomaar idioot. Zachtjes meezingend met het lied kom ik uit op een open plek wat ik nog niet echt ken, langzaam begin ik wat minder snel te joggen en zie een vaag bekend figuur voor me dat naar de wolken ligt te staren. Mijn ogen vernauwend tot spleetjes kijk ik naar het gestalte dat op de grond ligt. Kijk eens wat we hier hebben, dat vervelende meisje uit de groep de 'trustafarian'. Joggend ren ik naar haar toe en ga boven haar staan zodat de zon word geblokkeerd. 'Als we hier het ben&jerry etende kind niet hebben.' Grijnzend kijk ik haar aan. 'Onee, die bak had ik al uit je handen gegrist voordat je een hap kon nemen.'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:13 ]


    On wednesdays we wear black

    Cordelia
    Ik val bijna van de bank als ik schrik door een luide stem. Hij. Natuurlijk. Ik ga weer zitten en trek een wenkbrauw op. 'Verschikkelijk, gisteren ben ik gaan shoppen én Ik heb matroze lipgloss gekocht van Bobbi Brown terwijl de roze bloesem veel beter bij mijn teint zou passen. Dat was een complete miskoop dat hoef ik je niet te vertellen.' zeg ik sarcastisch. Zoiets verwachten de mensen wel van een Posh Totty te horen. Ik vraag me af of hij het ook echt geloofd of dat hij aan mijn toon kan horen dat het sarcastisch was bedoeld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry, ik was naar zwemtraining. Heb ik veel gemist?]


    Bowties were never Cooler

    [niet echt, Cordelia is weg wel.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [okey, thanks]


    Bowties were never Cooler

    Demian
    'Verschikkelijk, gisteren ben ik gaan shoppen én Ik heb matroze lipgloss gekocht van Bobbi Brown terwijl de roze bloesem veel beter bij mijn teint zou passen. Dat was een complete miskoop dat hoef ik je niet te vertellen.' Ik knipper, 1 keer met mijn ogen. 2 keer. En barst dan in lachen uit.
    Ik trek mijn pakje sigaretten uit mijn jaszak en pak er 2 sigaretten uit die ik voor haar hoofd houd. 'Oke zie je deze 2 sigaretten? Deze heb ik gister gekocht, en weetje wat? een totale miskoop! Ik wou dat ze verschillend waren! Ik had nog zo gevraagd aan de verkoper dat de andere sigaret tabak erin moest hebben, en weetje wat de verkoper verkeerd had gedaan?' Ik leun wat dichter naar haar toe en kijk haar vragend aan. 'In de andere sigaret zat OOK tabak!'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:39 ]


    On wednesdays we wear black

    Cordelia
    'Oh My God, dat is gewoon verschrikkelijk.' speel ik het spelletje mee. 'Wat erg voor je.' Ik probeer het masker nog even op te houden maar dan rolt er een grinnik over mijn lippen. Ik pak één van de sigaretten en haal mijn aansteker uit mijn tas. 'En bedankt trouwens.' grinnik ik en steek die aan waarna ik even inhaleer. Ik sluit terug mijn ogen om van de zon te genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demian
    Ik glimlach vanbinnen als ik zie dat ik een oprecht lachje uit haar heb gekregen. Serieus, die zijn heel kostbaar bij haar.
    'Hey! Wie zegt dat je die sigaret mocht hebben? Dat was een exclusieve sigaret van Bobbi Brown! Limited edition.' Ik maak een dissend geluidje en maak zo'n raar gay handje.


    On wednesdays we wear black

    Cordelia
    Ik rol met mijn ogen. 'Volgens mij weet je niet eens wie Bobbi Brown is.' zeg ik en trek nog eens aan de sigaret. Dan por ik hem eens in zijn ribben en kijk hem even aan. 'Wil je ook?' vraag ik en houd de sigaret voor hem. Ik pak mijn tas en haal er een flesje cola uit. Even kijk ik rond voor ik een slok neem. Oef geen mensen die zagen over calorieën.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demian
    Ze rold met haar ogen 'Volgens mij weet je niet eens wie Bobbi Brown is.'
    Ik pak de sigaret van haar aan en neem een trekje waarna ik de rook langzaam uitblaas. 'Nee, geen idee is het een chocolade reep?'
    Zwijgend kijk ik naar haar als ze een cola blikje uit haar tas haalt en om haar heen kijkt alsof de FBI op haar hielen zit.
    Kuchend kijk ik haar aan. 'Weet je zeker dat je geen geheim agent ben ofzoiets?'


    On wednesdays we wear black

    Cordelia
    'Ontwerper.' lach ik eventjes en mijn gezicht betrekt even. 'Nee maar nou ja... ik zou er gezaag om kunnen krijgen.' mompel ik. 'Cola staat bijna boven op de niet doen lijst als er zo eentje zou zijn.' Ik zucht en zet het flesje tussen ons in zodat hij ervan kan drinken. 'Zou wel leuk zijn, geheim agent.' grijns ik dan lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demian
    Zwijgend pak ik het blikje cola en drink een slok ervan. 'Weetje, waarom doe je jezelf voor als iemand wat je eigenlijk helemaal niet bent?'
    Zuchtend kijk ik haar aan. 'Je bent niet heel arrogant, oke soms dan.' Ik grijns even. 'Nee maar serieus dat ben je niet, en het is leuk als je lacht. Dan denk je tenminste niet aan wat de nieuwe schoenen van Bobbie de chcoladereep zijn.'


    On wednesdays we wear black