• Ik ben op zoek naar geluiden/muziek dat afspeelt wanneer een persoon panikeert of gewoon wanneer er iets ergs gebeurd. Dus kennen jullie een film waar dat gebeurt? Zet dan aub een linkje in een reactie naar de scene waar zich dat afspeelt, dat zou me enorm vooruithelpen aangezien ik dat soort geluid echt nog nodig heb!

    Of als jullie gewoon muziek/geluid weten dat daar toepasselijk zou bijzijn, enorm welkom!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Scary Movie 'fzo? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sencit music had volgens mij een album met alleen maar korte geluidjes voor schrikmomenten en dergelijken. Weet alleen echt niet meer welke het is. Tenth Dimension 3.5 of 2.5. Die kan je vast wel ergens downloaden, piratbay had ik ze vanaf als ik het nog goed herinner.
    Ik weet niet precies of dit is wat je bedoelt, maar hier dacht ik gelijk aan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ceremonials schreef:
    Sencit music had volgens mij een album met alleen maar korte geluidjes voor schrikmomenten en dergelijken. Weet alleen echt niet meer welke het is. Tenth Dimension 3.5 of 2.5. Die kan je vast wel ergens downloaden, piratbay had ik ze vanaf als ik het nog goed herinner.
    Ik weet niet precies of dit is wat je bedoelt, maar hier dacht ik gelijk aan.



    Dat is echt super! Dankjewel! Ik vind geen downloadversie, maar ik ben de samples op youtube aan het beluisteren (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)


    Dat is echt super! Dankjewel! Ik vind geen downloadversie, maar ik ben de samples op youtube aan het beluisteren (:


    Super! Ik hoop dat je vind wat je zoekt (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik heb gisteren The Man In The Iron Mask gekeken en het viel me toevallig op dat er in heel veel scènes muziek wordt gebruikt. Ik kan er nu niet direct een voorbeeld van geven, maar als je even zoekt op youtube kom je vast wel wat tegen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pirates of the Carabien natuurlijk. In het heetst van de strijd begint altijd het albekende melodietje te spelen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lord of the Rings!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Misschien "Tubular Bells" van de Exorcist? Misschien niet eng (eigenlijk totaal niet eng) maar ik vind het wel een heerlijk deuntje. :Y)


    Chaos is a ladder.

    De themesong van Jaws, hoe bekend wil je het hebben?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moest spontaan denken aan dat melodietje bij Samson & Gert :'D


    effort never betrays you

    Psycho.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'