• Heeeeeey mensjes :)
    Ik vroeg mij dus af....
    Ik heb al een paar keer topics gemaakt toen ik jullie advies nodig had over verliefd zijn en dat gedoe.
    En wat mij opviel was dat de meeste mensen boven de 16 zeiden je bent nog maar 13.....
    En drm had ik altijd een minderwaardigheidsgevoel
    Bedoelen jullie daarmee dat mensen van 13/14 gen gevoelens mogen hebben of niet verliefd kunnen zijn?
    Willen jullie dit even uitleggen????
    Thanks :)
    Groetjes Xxx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik denk dat er vooral mee bedoeld word dat het niet zo'n serieuze relatie/verliefdheid zal zijn dan wanneer je 17 bent.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Ik denk dat er vooral mee bedoeld word dat het niet zo'n serieuze relatie/verliefdheid zal zijn dan wanneer je 17 bent.

    Oke x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Als je 13 bent, kom je net in de puberteit...je hele hormoonhuishouding veranderd en je krijgt interesse in liefde. Het verschil tussen 13 en bijvoorbeeld 17, is dat die van 17 al meer ervaring daarin heeft. Als 13jarige ben je nog aan het uitvinden wat je leuk vind en wat niet, hoe het allemaal zit met je gevoelens en die van anderen. Des te ouder je wordt, des te sneller je zelf weet van "die vind ik leuk, daar wil ik iets serieus mee". Zoals Croyance zegt, meestal wordt ervan uit gegaan dat het meer interesse in liefde is, dan echt interesse in een serieuze relatie.
    Het kan natuurlijk anders zijn, maar dat is voornamelijk dus de reden dat je nog maar 13 bent...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Milaya schreef:
    Als je 13 bent, kom je net in de puberteit...je hele hormoonhuishouding veranderd en je krijgt interesse in liefde. Het verschil tussen 13 en bijvoorbeeld 17, is dat die van 17 al meer ervaring daarin heeft. Als 13jarige ben je nog aan het uitvinden wat je leuk vind en wat niet, hoe het allemaal zit met je gevoelens en die van anderen. Des te ouder je wordt, des te sneller je zelf weet van "die vind ik leuk, daar wil ik iets serieus mee". Zoals Croyance zegt, meestal wordt ervan uit gegaan dat het meer interesse in liefde is, dan echt interesse in een serieuze relatie.
    Het kan natuurlijk anders zijn, maar dat is voornamelijk dus de reden dat je nog maar 13 bent...

    Oke, ik begrijp het

    X


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Croyance schreef:
    Ik denk dat er vooral mee bedoeld wordt dat het niet zo'n serieuze relatie/verliefdheid zal zijn dan wanneer je 17 bent.


    Bad decisions make good stories.