• De stelling van deze week luidt:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn verwijfd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oneens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind van wel. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik vind het persoonlijk niet echt mooi als mannen dat doen, maar het lijkt me ook wat kortzichtig om te zeggen dat iedere man die het doet verwijfd is. Dus oneens.


    You are beautiful, you are love.

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn mannen die onder de zonnebank gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Uchiha schreef:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn mannen die onder de zonnebank gaan.

    Exactly this, haha.

    Uchiha schreef:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn mannen die onder de zonnebank gaan.


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    (...)

    Hahaha jahmann!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Jup


    quidquid excusatio prandium pro

    Folklore schreef:
    Ik vind het persoonlijk niet echt mooi als mannen dat doen, maar het lijkt me ook wat kortzichtig om te zeggen dat iedere man die het doet verwijfd is. Dus oneens.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat een grappige stelling xD
    Maar ik ben het er wel mee eens :X Ik zou het gewoon heel weird vinden als mijn vriend onder de zonnenbank zou gaan...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uchiha schreef:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn mannen die onder de zonnebank gaan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Welch schreef:
    (...)
    Exactly this, haha.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa