• De stelling van deze week luidt:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn verwijfd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    katl1 schreef:
    En dit, beste mensen, is een voorbeeld van vooroordelen, discriminatie en seksisme


    Don't rush into love because even in fairy tales, the happy ending takes place on the last page.

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    .it's up to you to make dreams come true

    Haha, ja. Eigenlijk wel.
    Ik heb sowieso niets met zonnebanken.


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Ik ben niet voor zonnebanken en al die shit, maar als ze zichzelf op die manier graag willen verwennen?
    Oneens dus.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Srsly, van alle stellingen die worden geplaatst is dit de beste? :') Ik ga hier niet eens wat op zeggen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ehm.. niet echt hoe zal ik het zeggen, niet echt gewoon. Maar verwijfd eeecht niet. Liever een bruine man die onder de zonnebank heeft gelegen dan een f*ing bleeke freek XD en zowieso iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet en daar hoor je je niet mee te bemoeien. Haha Ivy heeft gesproken:P x

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    --

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.

    This.


    •*• Lululu •*•

    Oneens :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Meestal zijn 't van die.. ja jersey shore types :')
    Maargoed, ik vind niet dat ze verwijfd zijn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    Caution first, always.

    Een beetje mee eens. En zelf denk ik dat mensen, die het er mee eens zijn, dat vinden omdat het niet vaak voorkomt dat mannen onder de zonnebank gaan. En bij vrouwen komt het sowieso al meer voor. Dit is waarom ik denk dat mensen het vinden maar ik kan het ook mis hebben. En trouwens wat is er mis met "verwijfd" zijn? Een man die zogenaamd "verwijfd" is, is niet minderwaardig dan alle andere mensen. Dus even voor de duidelijkheid: Ik vind ze dan een klein beetje "verwijfd" , maar ik heb niks tegen "verwijfde" mensen.


    Search the light in the darkest days and see you're not alone

    Ja ken niet zeggen da'k 't niet een beetje gay vind, maar ze doen maar denk?
    Kan niet zeggen dat ik het een geweldig goede stelling vind...


    i put the fun in funeral

    chocolover13 schreef:
    Ehm.. niet echt hoe zal ik het zeggen, niet echt gewoon. Maar verwijfd eeecht niet. Liever een bruine man die onder de zonnebank heeft gelegen dan een f*ing bleeke freek XD en zowieso iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet en daar hoor je je niet mee te bemoeien. Haha Ivy heeft gesproken:P x

    I disagree, ik vind bleke jongens leuker dan zonnebank-bruine jongens maar dat is mijn smaak..


    Shit happens but pee happens a lot more.