• De stelling van deze week luidt:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn verwijfd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    The odds are néver in our favor.

    Oneens, het is immers niet gezegd dat ze voor een leuk tintje onder de zonnebank gaan.
    Ik ken ook een kerel die onder de zonnebank gaat vanwege zijn acné omdat niets anders lijkt te helpen.
    De dokter schreef het hem voor en het lijkt toch al wat te helpen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Square schreef:
    Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.


    Bad decisions make good stories.

    En dit, beste mensen, is een voorbeeld van vooroordelen, discriminatie en seksisme :Y)
    Ze moeten het zelf maar weten, zolang ze een ander er maar niet onder dwingen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Sommige wel, ja. Licht eraan hoe erg je gebruind bent. Een beetje kan wel, maar als je bijna geel gaat worden vind ik inderdaad dat je verwijfd bent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    katl1 schreef:
    En dit, beste mensen, is een voorbeeld van vooroordelen, discriminatie en seksisme :Y)
    Ze moeten het zelf maar weten, zolang ze een ander er maar niet onder dwingen


    TRUE !!!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    katl1 schreef:
    En dit, beste mensen, is een voorbeeld van vooroordelen, discriminatie en seksisme :Y)
    Ze moeten het zelf maar weten, zolang ze een ander er maar niet onder dwingen


    Idd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oneens. Zonnebanken zijn slecht voor de huid, ik bedoel, dat is allang bewezen, maar als een man of een vrouw dat wil doen, moeten ze dat lekker doen.


    I will keep watch.

    Eluveitie schreef:
    Ik vind van wel. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Gipsy schreef:
    Oneens, het is immers niet gezegd dat ze voor een leuk tintje onder de zonnebank gaan.
    Ik ken ook een kerel die onder de zonnebank gaat vanwege zijn acné omdat niets anders lijkt te helpen.
    De dokter schreef het hem voor en het lijkt toch al wat te helpen.


    Idd!e rzijn gewoon redenen dat het zelfs goed voorje kan zijn xD
    En daarbuitenmoeten ze het zelf maar weten...


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    zonnenbanken zijn er niet alleen voor vrouwen, ze zijn niet bedacht met het idee dat alleen vrouwen ze gaan gebruiken en zowel mannen als vrouwen hebben het recht om een zonnebank te gebruiken, dus oneens.

    katl1 schreef:
    En dit, beste mensen, is een voorbeeld van vooroordelen, discriminatie en seksisme :Y)
    Ze moeten het zelf maar weten, zolang ze een ander er maar niet onder dwingen

    Eh nee want er is niks mis met verwijfd zijn. Ik bevooroordeel, discrimineer etc ze niet maar ik vind het wel een beetje verwijfd.. ik heb verder niks tegen die mannen zelf.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eluveitie schreef:
    Ik vind van wel. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als mannen onder de zonnebank gaan zijn ze 'verwijfd' Dus als vrouwen heftige sporten doen. Og voetbal ofzo zijn ze dan 'vermand'?


    ''You need to take his heart'' - anonymous