• De stelling van deze week luidt:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn verwijfd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    OneDreamAway schreef:
    Meestal zijn 't van die.. ja jersey shore types :')
    Maargoed, ik vind niet dat ze verwijfd zijn


    Tell me about it, stud.

    Lol, mijn vader gaat wekelijks onder de zonnebank en bij hem is 'verwijfd' toch wel het laatste dat in mij opkomt.


    Tell me about it, stud.

    Het in niet per definitie zo, hangt van een hoop dingen af. Maar het zijn vaak wel van dat soort types.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Uchiha schreef:
    Mannen die onder de zonnebank gaan zijn mannen die onder de zonnebank gaan.


    Those who break the rules are scum, but those who abandon their comrades are worser than scum!

    Mijn vader doet dat... :X


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Verwijfd? Nee. Hun tijd aan het verspillen? Ja.


    Intersectional feminist

    Ik ging vroeger na het sporten wel eens onder de zonnebank, zodat ik geen bleekscheet werd en mijn bruine kleurtje een beetje hield. Niet dat het heeft geholpen, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mee eens MAAR het kan ook zijn dat die man heel erge last hebben van zonnen allergie en daarom alvast voor bruinen waardoor het minder is als ze dadelijk ze zon weer in moeten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    oneens, ik vind dat iemand lekker zelf moet weten of 'ie onder een zonnebank wil liggen of niet, maakt niet uit als het een man is, maar ik vind het wel lelijk als je er teveel onder ligt. dat je oranje wordt ofzo. haha

    Oneens. Als mannen in de zon zitten en daardoor een mooi kleurtje krijgen maakt niemand daar toch een opmerking over? Dat vind ik precies hetzelfde als onder de zonnebank gaan om een mooi kleurtje te krijgen, hoor.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Eens :X

    oneens, ik ga zelf soms ook onder de zonnebank. Wat maakt het uit of jongens dat ook doen?


    ~

    Eens (: