• Dat ik eindelijk volwassen ben!_O_
    Yup, yup...Zo'n 18 jaartjes geleden ben ik namelijk ter wereld gekomen ergens in de nacht.
    Het is niet bepaald zo fijn om op een maandag jarig te zijn, maar ik vier het wel in het weekend of zo.

    Mijn klasgenoten hadden een kroon voor me gemaakt en me verplicht deze ook op te zetten.(cat)
    Zo schaamtelijk.
    Ze waren trouwens ook aan het zingen in de gangen waardoor vrijwel iedereen het wist, lol.

    Straks een klein feestje met de familie en zaterdag waarschijnlijk met de vrienden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gefeliciteerd :'D!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 17:31 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hihi leuke klas heb je dan ^^
    Gefeliciteerd!!!


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Gefeliciteerd c:


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteeeeeeerd! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gefeliciteerd!!!! (flower)


    :)

    Gefeliciteerd! (flower)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je boft maar met zo'n klas! c: Van harte gefeliciteerd! (bloos)


    You are beautiful, you are love.

    Gefeliciteerd!<3


    •*• Lululu •*•

    Gefeliciteerd!


    Food.

    Toen ik de titel van je topic las, dacht ik eerst: "Oh, die gaat het over Blue Monday hebben."

    Maar gefeliciteerd met je verjaardag! :Y)


    Chaos is a ladder.

    Gefeliciteerd! Welkom in de wereld van verzekeringen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Happy Birthday!

    Gefeliciteerd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis