• Ben ik nou zo blind of zijn er bijna geen Harry Potter-gerelateerde stories meer..? =(

    Haha, ik plaats deze en daarna zie ik een George & Fred Weasley story in the spotlight staan :') Maar toch, eerst liep Q ervan over en nu zie ik bijna alleen nog maar One Direction..

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:08 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    True. Ze zullen er vast nog wel zijn, maar ze worden vrijwel gewoon onder bedolven door alle 1D verhalen.


    Chaos is a ladder.

    *Stories.

    Er zijn er trouwens genoeg, moet je in het promootforum kijken.


    Your make-up is terrible

    Blijkbaar heerst de One Direction-hype op Q een lange tijd, iets waarmee merendeels van de leden niet kunnen "aanvaarden", maar erover klagen heeft niet echt een nut. Dat zou kunnen betekenen dat je geen enkele andere story ziet dankzij die hype en dus machteloos staat, maar als je goed zoekt vind je wel een leuke (recente) HP-story die jou aanspreekt. ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik kom er nog vrij regelmatig wat tegen. Gewoon even wat verder kijken dan top-stories en je vindt ze wel.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het worden er inderdaad minder, maar ze zijn er nog wel. En als er te weinig HP fanfics zijn ligt het in ieder geval niet aan mij, want ik heb er zevenentwintig. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Madonna schreef:
    Ik kom er nog vrij regelmatig wat tegen. Gewoon even wat verder kijken dan top-stories en je vindt ze wel.

    Ik weet sinds de vernieuwing van de site niet eens waar ik de top-stories moet vinden, heb er eigenlijk ook nooit heel erg naar gezocht :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Roseblossem schreef:
    (...)
    Ik weet sinds de vernieuwing van de site niet eens waar ik de top-stories moet vinden, heb er eigenlijk ook nooit heel erg naar gezocht :')


    Ze staan helemaal onderaan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik weet nog dat 3 of 4 jaar geleden 2 vriendinnen en ik allemaal een Harry Potter story hadden met dezelfde naam. Oh, dat was leuk.


    Food.

    DeepPurple schreef:
    True. Ze zullen er vast nog wel zijn, maar ze worden vrijwel gewoon onder bedolven door alle 1D verhalen.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb er een :'P


    Tijd voor koffie.

    DeepPurple schreef:
    True. Ze zullen er vast nog wel zijn, maar ze worden vrijwel gewoon onder bedolven door alle 1D verhalen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er vijf. Eigenlijk heb ik er wel twintig, maar die staan niet online. Dus, if you want?
    Maar inderdaad, ik moet gewoon echt goed zoeken naar HP-stories en kan ze ook amper vinden.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Er zijn er inderdaad niet meer zoveel.
    Ik lees juist graag verhalen over HP :)


    Everything will be okay in the end, if it's not, it's not the end

    dat is waar er zijn veel meer stories van 1D nu op Q


    ready to write again

    Ik heb er één, maar ik kom ze ook zelden meer tegen. :'D Zo jammer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''