• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik wordt weer rood als Liam zucht dat hij het had kunnen verwachten. "ehm koekje?" aarzelend houd ik het voor Mackenzie. Zie je wel ! Ha! ik kon wel eten delen!!. Dat deed ik alleen als ik iemand lief of leuk vond. Na ik vond Mackenzie lief en ze had een kindje in haar buik die van Liam was. Kijk met de jongens deelde ik niets, simpelweg omdat ik dan altijd alles moest delen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Glimlachend pakte ik het koekje van Niall aan en at het zo snel op. ''Dank je.'' zei ik met mond vol. Ik dook weer naar beneden en zwom zo naar de andere kant van het zwembad. Even zwemmen kon even geen kwaad en ik had haast niets te doen binnen, dus dit was gewoon mijn beste optie. Proestend kwam ik boven water veegde het haar uit mijn gezicht. ''Stom water.'' zuchtte ik en zwom weer naar de andere kant. Soms had ik gewoon hekel aan dit programma, merendeels omdat ik niks te doen had. Ik klom het zwembad uit en droogde mijn lichaam snel om weer naar boven te rennen. Zo snel als ik kon pakte ik mijn speakers en mijn iPod en liep naar beneden. Ik sloot mijn iPod aan en tikte One Way Or Another aan van Blondie, een fantastisch lied gewoon. Ik zong en dans vrolijk mee. Waarom? Weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 20:28 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [)-0 Niall deelt eten met je Mackenzie0_0];)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Done (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hm, ik vind One Way Or Another de cover van 1D echt heel mooi]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Vind ik ook (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [heb het nog niet gehoord.

    Niall Horan.
    Ik glimlach even naar haar en al veelste snel is het op. Zuchtend ga ik het bad weer uit en loop naar binnen. Ik trek de vriezer open, misschien ijs.
    Mijn ogen werden groot "Nieuwe lading BEN EN JERRYS " schreeuw ik vrolijk en graai er een smaak uit. Met een lepel plof ik op de rand van het zwembad neer en begin grijnzend te eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik kom zo nog op mobiel even maar ik ga optijd slapen aangezien ik morgen en naar school moe ten ik niet lekker voel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Na een aantal baantjes zag ik ineens Niall met Ben en Jerry's zitten. 'Lekker' lachte ik. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat Niall en lepel had, waarbij ik wat achteruit deinsde. Beteuterd bleef ik even staan. Ik hoorde ondertussen Mackenzie's gezang en grinnikte toen ik haar zag dansen. Ondertussen ging ik op mijn rug liggen en dreef maar wat rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik grinnik zacht door Liam. 'er is een nieuwe lading' roep ik vrolijk en ik grijns naar hem terwijl de bak veel te snel leeg is. 'wanneer gaan we eten?' vraag kk aan Liam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam verontwaardigd aan toen ik hem hoorde grinniken. ''Dat is niet aardig, Payne.'' zei ik en kruiste mijn armen. Ik zette de muziek ietsje zachter en ging op de rand van het zwembad zitten. Fluitend pakte ik een kommetje water in mijn handen en keek er leveloos naar. Ik verveelde me nog steeds dood. ''Weet iemand iets beters te doen?'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [What happend?]

    Liam James Payne

    'Niall, het is nauwelijks twaalf uur en jij denkt nu al aan eten?' vroeg ik ongelovig. Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Zayn, gaat het een beetje goed?' Ik trok mijn wenkbrauwen op toen ik mijn hoofd ophief en Zayn zag ronddrijven. 'Ik heb geen idee' beantwoordde ik Mackenzie's vraag. Ineens snelde ik het zwembad uit en rende naar de keuken. Gewoon zin in Ben en Jerry's, niet dat ik het in één keer leeg zou eten zoals Niall. Met een glimlach maakte ik de vriezer open en haalde er Strawberry Cheesecake uit. Ik trok de bestekla open en tot mijn geluk lag een vork vooraan. Snel pakte ik hem eruit, duwde de bestekla dicht en ging naast Mackenzie zitten, beginnend aan mijn ijs.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Meliourry -> Rossi.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan.
    Beschaamd kijk ik even naar de bak ijs die inmiddels alweer leeg was.
    At ik dan echt zoveel? Ik dacht dat ik gewoon een normale eetlust had, oke ik at af en toe iets meer dan de jongens maar het verschilde per lichaam toch?
    Ineens springt Liam op en rent naar het huis en komt terug met een Ben en Jerry. Ik zucht zacht als ik mijn lepel aflik en kijk even verlekkerd naar die van Liam.
    "uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm" zeg ik lang dradig en grijns even naar Mackenzie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan