• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en probeerde Liam naar boven te trekken, wat niet lukte. Hij was sterker dan mij, helaas. Ik beet op mijn lip en keek hem schuin aan. ''Moet dit echt? Je lijkt wel een kind van vijf. Maar mentaal ben je dat ook, je hebt gewoon een lichaam van een negentien jarige.'' zei ik. Ik hurkte bij Liam neer en zuchtte weer. ''Ik denk niet dat je gaat opgeven, dat wordt moeilijk, want ik ga het namelijk ook niet makkelijk opgeven.'' Ik dacht even na en kwam op een idee. ''Je kan dingen ook op een rekening zetten.. Alleen werkt mijn geheugen even niet mee. Ik weet mijn rekeningnummer niet.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Als een gek pakte ik de jurk van Mackenzie af, rende ermee naar de kassa en pakte mijn portemonnee, waar ik het geld uithaalde en neerlegde. Geduldig wachtte ik tot de vrouw het in een tasje had verpakt, en bedankte haar vriendelijk. Daarna rende ik terug naar Mackenzie en overhandigde haar het tasje. 'Uw jurk, mevrouw. Helaas zit uw portemonnee er niet bij' glimlachte ik. 'Zie je verder nog wat leuks?' vroeg ik haar, alsof er helemaal niks was gebeurd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek beduusd naar Liam toen hij mijn jurk afpakte en in een topsnelheid afrekende. "Maar.. Maar. Dat ging ik betalen met mijn geld.. " Jammerde ik als een klein kind. Ik zuchtte en keek de winkel rond. "Het is Dior. Alles wil ik wel." Lachte ik. Ik keek Liam aan en schudde mijn hoofd, voordat hij echt te veel dingen ging kopen. Ik grinnikte en leunde tegen Liam aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Echt niet?' vroeg ik nog een keer, voor de zekerheid. 'Wil je ergens anders heen? Wil je nog wat kopen? Je mag zo veel als je zelf wilt. Het maakt mij niks uit' zei ik achterelkaar. Noem me onorigineel, maar ik wilde gewoon dat Mackenzie gelukkig was. 'Ik wil dat je blij en gelukkig bent' mompelde ik, waarna ik Mackenzie aankeek. Ze kreeg haar portemonnee pas terug als we weer in het huis waren. Niet eerder, niet later. En dat wist ze zelf even goed. Ik kocht alles voor Mackenzie, als ze dat wilde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (mijn topics)

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Ik beet op mijn lip en keek Louis aan, in mijn ei had ik eigenlijk helemaal geen trek meer. Ik duw mijn stoel naar achter en werk mezelf bij Louis op schoot, om mijn armen om zijn nek heen te slaan. 'Ik wil eigenlijk veel liever een avondje met jou zijn...' Dat was ook alleen maar zodat hij wat rust zou houden, want ik vond het natuurlijk geweldig om iets met de andere jongens en meisjes erbij te doen. 'Alsjeblieft, Lou?' Grinnikend drukte ik een kusje op zijn wang. 'Dat is mooi. Je mag mijn stukje ook nog wel hebben.' Ik trok als antwoord alvast het bord naar deze kant.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Nope. En ik meen het. Ik ga wel een andere keer winkelen, met mijn eigen geld. Maar nu heb ik er even geen zin in.'' glimlachte ik breed. Ik keek op het prijskaartje van de jurk, negenhonderd euro. ''Umh, je weet wel dat deze negenhonderd euro is? Ik kon het makkelijk met mijn eigen geld betalen.'' zuchtte ik. Ik zou sowieso niet kunnen winnen van Liam, hij won toch altijd, dus het had geen nut meer.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 16:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    'Dat is mooi. Je mag mijn stukje ook nog wel hebben.' Ik schud mijn hoofd. ´Nee dankje ik heb geen trek meer.´ Antwoord ik en leg een arm rond zijn middel. Ik wist wel dat hij liever wilde dat ik rustig aan deed maar ik zou hem bewijzen dat hij overdreef. ´Maar we kunnen ook geen een echte pool party houden in de achtertuin, met muziek en we laten Niall BBQen en we dansen en zingen.´ Grijns ik naar hem en kijk hem hoopvol aan.

    Liam James Payne

    'Oh, oké' glimlachte ik. 'Negenhonderd euro? Dat is toch niet veel?' vroeg ik verbaasd. Ik haalde mijn schouders op en pakte haar portemonnee uit mijn zak. Snel pakte ik ongezien mijn portemonnee ook nog, haalde er wat geld uit en deed dat in Mackenzie's portemonnee. Ik gaf haar portemonnee weer aan haar terug en glimlachte. 'Wil je nog ergens eten of gaan we weer?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas sloeg de deken rond mijn schouders en ik glimlachte dankbaar naar hem. 'Je mag niet ziek worden,' lachte hij en drukte een kusje op mijn wang. Gelijk verscheen er weer een glimlach op mijn gezicht. 'Je bent lief,' zei ik terug en kroop dicht tegen hem aan. Terwijl hij naar het scherm keek, keek ik naar zijn gezicht. Hij vroeg welke film het precies was en ik lachte zacht. 'Eh, Kate and Leopold. Ik hoop dat je het niet erg vind,' zei ik zacht, waanra ik mijn hoofd op zijn schouder legde. Ik hoopte dat hij het niet erg vond dat ik een iets wat meidenfilm gekozen had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en pakte mijn portemonnee aan. ''Daarom kon ik het ook gewoon met mijn eigen geld betalen. Je verdient ook nog wat met als werk journalist.'' glimlachte ik. Ik haalde mijn schouders op en keek rond, niet wetend waarom. ''Ik weet het niet, kies jij nu maar.'' Op dat moment begon mijn maag te rammelen, leuk. ''Ik denk dat dit hier beslist.'' zuchtte ik en wees naar mijn buik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grinnikte. 'Wat ben je vrolijk' merkte ik sarcastisch op. Grinnikend pakte ik haar hand vast en nam Mackenzie mee naar buiten. 'Nog een voorkeur?' vroeg ik haar.

    [Inspiloos]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."