• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rende nog even naar de woonkamer en pakte een gitaar van de standaard. Ik plofte weer neer en Liam kwam aangelopen met een bakje Ben & Jerry's, ik pakte het bakje van hem af en nam een hap. ''Serieus, een vork. Liam, je bent negentien.'' zei ik en gaf het bakje terug. Hoe kinderachtig mensen konden zijn.. Ik pakte de gitaar en sloeg een paar akkoorden. ''Welk liedje? Ik ken de meesten wel, moest ze namelijk op school leren. Per twee weken een liedje ingestudeerd hebben.'' zuchtte ik. Ik keek hoofdschuddend naar Niall. ''Horan, jij bent ook niet goed in je hoofd.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Met een pruillipje keek ik naar Mackenzie "Hoezo niet?" vraag ik ietswat verontwaardigend. Van binnen kwetste het me eigenlijk best wel, ik trok me er gewoon teveel van aan. Als je één iemand tegen me laat zeggen dat ik lelijk ben en honderd mensen die zeggen dat ik knap ben voel ik me toch lelijk. Ik mompel wat inmezelf en sta op. Snel sprint ik naar de slaapkamer en pak mijn gitaar. Daarna ren ik weer terug en plof neer terwijl ik begin te pingelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Beledigd keek ik naar Mackenzie. 'Nou, sorry hoor, maar je zou toch echt moeten leren leven met mijn lepelfobie. Wat kan ik eraan doen?' mompelde ik. Geërgerd keek ik de andere kant uit en nam af en toe een hap. Wat was er mis met mijn angst voor lepels? Mensen dachten dat ik maar een flauw grapje maakte, maar het was hoe dan ook waar. 'Ik ga echt niet met een lepel eten' mompelde ik, een beetje geïrriteerd door mijn stemmingswisselingen. De ene keer kwaad, dan verdrietig, opeens weer vrolijk en dan pas chagrijnig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde met mijn ogen. Iedereen had wel eens zijn stemmingswisselingen, maar ik nog meer omdat ik gierende hormonen had. Helaas. ''Dat kan ook, ja.'' mompelde ik. Ik tokkelde wat met de snaren en zuchtte weer. Sommige dingen waren dan ook nutteloos om te doen. Ik begon langzaam de akkoorden van 'The Edge Of Glory' te doen en zong er dan zacht bij. Muziek maakte me soms wel wat blijer, in sommige omstandigheden dan. ''I'm on the edge with you!'' zong ik, misschien iets te hard.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik zucht geïriteerd "" mensen doe eens vrolijk man jullie zijn echt niet gezellig" mopper ik zacht en begin Little Things te spelen,.
    Ik kijk even naar beide. Oke Mackenzie had de hormonen en bij Liam moest je gewoon niet over lepels beginne, maar was lepels echt het onderwerp om ruzie over te maken? Nee toch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Alsof jij het zonnetje in huis bent' snauwde ik naar Niall en ik besloot om Mackenzie en Niall maar gewoon te negeren. Ja, ik was kinderachtig bezig maar zo kon ik het ook spelen. Vanwege ik toch niet meer ging zwemmen, liep ik het huis binnen, nog altijd kletsnat. Het bakje Ben en Jerry's zette ik even op tafel zodat ik dadelijk verder kon gaan. Boven droogde ik me eerst af en kleedde me daarna om. In een spijkerbroek en een zwart T-shirt kwam ik naar beneden, waarbij ik tussen het lopen door mijn Ben en Jarry's weer pakte. Zo liep ik weer de tuin in en ging in een kleermakerszit vóór het zwembad zitten.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 18:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "alsof jij het zonnetje in huis bent" snauwt Liam boos naar me. Gekwetst kijk ik hem na.
    Was hij boos op me? Zuchtend sta ik op en laat ik Mackenzie achter en plof naast Liam neer. "Ben je boos Liam"?" vraag ik zacht.
    Ik staar naar de grond, ik wou niet dat hij boos was op me, hij was mijn beste vriend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stond op en legde mijn gitaar op een tuinstoel en droogde mezelf af. ''Liam, mensen negeren werkt sowieso niet.'' zuchtte ik en ging op de tuinstoel zitten. Liam was nogal kinderachtig bezig nu, maar daar kon hij ook weer niets aan doen. Ik deed af en toe ook wel eens chagrijnig, maar zo was ik gewoon. Ik had al stemmingswisselingen. Ik zat in de tuinstoel naast Liam, Niall keek ietsje bedroefd. Arme Niall. ''Liam. Stop eens met chagrijnig te doen, ik doe ook mijn best tegen mijn hormonen, die heb jij in ieder geval niet. Hij is je beste vriend, ik ben je vriendin.'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ben je boos Liam?' vroeg ineens iemand achter me. Ik draaide me om en zag Niall daar. Gelijk trok ik hem naast me en schudde mijn hoofd. 'Nee, natuurlijk niet! Waarom zou ik inhemelsnaam boos zijn op jou? Sorry dat ik zo chagrijnig ben' zuchtte ik en ik trok Niall in een knuffel. 'Het spijt me' mompelde ik en ik liet Niall los. Daarna keek ik fronsend naar Mackenzie. Mijn blik veranderde weer. 'Sorry. Ik ben niet goed gehumeurd' gaf ik toe.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 18:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    HIj draaid zich om en trok me naas them en schud zijn hoofd. 'Nee, natuurlijk niet! Waarom zou ik inhemelsnaam boos zijn op jou? Sorry dat ik zo chagrijnig ben' zucht hij en knuffeld me die ik al te graag aanneem. "Het spijt me" mompeld hij en laat me los. "ik had dat laatste niet moeten zeggen" mompel ik zacht.
    Waarom kon ik nou nooit een vriendin krijgen, de jongens konden altijd iedereen pakken en oke ik kon er ook wat krijgen maar ik was aan de ene kant bang om mensen pijn te doen. Ik voelde me altijd best alleen als de rest allemaal iedereen had en ik niemand, tuurlijk ik had er altijd lacherig om gedan ik bedoel dit waren mijn problemen maar nog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte kort en knikte. ''Maakt niet uit, het is nou eenmaal zo.'' zei ik en zuchtte. Mijn mondhoeken krulden regelmatig wat omhoog en dan weer omlaag, soms dan. ''Ideetje om iets te doen?'' mompelde ik. Verveling heerste nou eenmaal, zeker als ik erbij was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    Ik hang mijn jas en muts op aan de kapstok voor ik de woonkamer inloop. Van buiten hoor ik verschillende stemmen. Ik herken direct dat het om Mackenzie, Niall, Liam en Zayn gaat. Ik loop de keuken in voor een flesje vitamine water voor ik de tuin in loop. In de deur opening blijf ik eventjes staan kijken voor ik het mezelf gemakkelijk maak in een van de tuinstoelen bij het zwembad. Ik kijk glimlachend naar hoe mijn vrienden met elkaar overleggen. Ik pak mijn telefoon. #LouisTomlinson is zo te zien aan het trenden op twitter. Ik bekijk een paar van de tweets die voornamelijk gaan over wat er toch aan de hand is. Ik maak een foto van het zwembad en besluit die op twitter te gooien. Chilling near the pool.. Ik retweet een paar fans en leg mijn telefoon dan weg

    Niall Horan.
    Ik haal weer mijn schouders op en zucht zacht. Iemand komt de tuin in en gaat liggen op een van de tuinstoelen. Als ik goed kijk zie ik dat het Louis is, lang niet meer gezien. Lipbijtend loop ik richting hem en plof naast hem neer "hoi" mompel ik en staar wat voor me uit.. Wauw ik was echt saai geworden. Even later begon ik weer in mezelf te piekeren. Lag het aan mij dat ik niemand had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ladada]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Topic 8


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."