• Ik ben een nieuwe story begonnen en ik wil streven naar ongeveer 1000 woorden per hoofdstuk, maar toen vroeg ik me af of dat wel prettig te lezen is. :'D
    Dus bij deze; hoeveel woorden per hoofdstuk leest volgens jullie het fijnst?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mousider schreef:
    Ongeveer 700-1000 woorden.


    Chaos is a ladder.

    Ik schrijf ongeveer 600 woorden per hoofdstuk.


    26 - 02 - '16

    Als ik SA's schrijf zijn die vaak best lang. Ik kom zelf makkelijk tussen de 2000/4000 woorden. Denk dat ik alles tussen de 500 en 2000 wel prima vind om te lezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meer dan 700 woorden.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Madonna schreef:
    Tussen de 500 en 700 woorden vind ik het fijnst.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Madonna schreef:
    Tussen de 500 en 700 woorden vind ik het fijnst.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Errin schreef:
    800-1000 lees ik het liefst als het een goed geschreven verhaal is. 500 woorden gaat gewoon te snel en meer dan 1000 is soms wat lastig.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Errin schreef:
    800-1000 lees ik het liefst als het een goed geschreven verhaal is. 500 woorden gaat gewoon te snel en meer dan 1000 is soms wat lastig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Minimaal 1000 woorden (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mij maakt het nooit uit. Ik lees vrijwel alleen Engelstalige fanfiction en daar zijn hoofdstukken meestal sowieso 2000 woorden :'D


    Caution first, always.

    Ik lees het liefst hoofdstukken rond de 900 en 1200 woorden c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik lees zelf altijd liever wat langere hoofdstukken, zodat ik meer heb om even van te genieten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik sluit me aan bij 800-1000 woorden, als het korter is dan, laten we zeggen, 600 woorden moet je de hele tijd naar het volgende hoofdstukje, ik vind het dan fijner om gewoon door te kunnen lezen.
    Ik heb ook altijd het gevoel dat in kleine hoofdstukjes gewoon niet genoeg ruimte is om alles mooi te verwoorden en op te schrijven.

    Het is natuurlijk ook wat je zelf fijner vind schrijven...
    :3


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Sarius schreef:
    Ik sluit me aan bij 800-1000 woorden, als het korter is dan, laten we zeggen, 600 woorden moet je de hele tijd naar het volgende hoofdstukje, ik vind het dan fijner om gewoon door te kunnen lezen.
    Ik heb ook altijd het gevoel dat in kleine hoofdstukjes gewoon niet genoeg ruimte is om alles mooi te verwoorden en op te schrijven.

    Het is natuurlijk ook wat je zelf fijner vind schrijven...
    :3


    •*• Lululu •*•

    700-1000
    Absoluut niet veel langer, dan is het zo lang om te lezen en ik lees regelmatig voor ik naar school ga. Ben al verschillende keren te laat gekomen omdat ik een ontzettend lang hoofdstuk las.


    If a writer falls in love with you, you can never die