• Ik vind het zelf ontzettend leuk om naar concerten te gaan, maar de laatste tijd merk ik toch af en toe dat ik dingen aan me voorbij laat gaan waar ik eigenlijk wel graag naartoe had gewild, omdat ik niemand kan vinden die met me mee wil. Ik ben nog nooit in mijn eentje naar een concert geweest en ik durf dit om eerlijk te zijn ook niet zo heel goed en ik ben bang dat het minder leuk is, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel jammer als ik ergens niet naartoe kan waar ik wel graag heen had gewild.
    Dus ik vroeg me eigenlijk af wat jullie ervaringen met alleen naar een concert gaan zijn? (:
    Ik hoor wel eens mensen zeggen dat je juist meer contact maakt met andere concertgangers als je in je eentje gaat, maar ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat, omdat ik vrij verlegen ben en niet zo makkelijk mensen aanspreek. Dus heeft iemand hier ervaringen mee die die met mij wil delen? (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Helaas nooit alleen geweest, daar ben ik een te grote schijterbroek voor. Maar wat je zegt klopt wel, je maakt inderdaad meer contact.
    Ik was met mijn beste naar het concert van Ed Sheeran geweest (passenger als voor programma) Tering lange rij natuuelijk en toen nodigse een paar meiden ons gewoon uit. We hebben nummers uitgewisseld voor als we elkaar kwijtraakten en hadden daarna nog maanden contact.
    Dus ik denk dat je er van opaan kan dat je veel contact gaat leggen met mensen. ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb toevallig ook een concert op de planning staan dat ik niet wil wissen. Ik hoop dat een vriendin mee kan met wie ik er de vorige keer heen ben geweest, maar zo niet dan ga ik alsnog in mijn eentje. Uiteindelijk kom je er toch voor de muziek en fatsoenlijke gesprekken voeren lukt toch niet in de zaal zelf. :'D

    Ik moet toegeven dat ik eens eerder in mijn eentje naar een concert toe ben geweest. Ik zou toen met iemand van internet gaan en die kwam niet opdagen en toen ik in de zaal was, waren er schoolgenoten die deden alsof ik lucht was, dus toen voelde ik me wel een beetje verloren. Maar toen ging ik er met een andere instelling heen dan ik nu zou doen, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 14:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    De enige keer dat ik alleen ben geweest was tijdens Twenty One Pilots op Lowlands. Het werkte juist enorm bevrijdend. :') Normaal durf ik nooit zo mee te doen als er vrienden zijn, maar nu kende ik toch niemand. En ik heb daar inderdaad met meerdere mensen gepraat die ook fan waren. Het was best gezellig, ik heb echt geen vrienden gemist of zo. :') Gewoon doen zou ik zeggen. Ik wou dat ik vaker alleen kon tbh. :')


    Caution first, always.

    Ik ben nog nooit alleen gegaan. Ik zou alleen naar een concert gaan ook niet echt erg vinden, aangezien je je toch volop op de muziek concentreert. Het is eerder het alleen weer naar huis moeten gaan, 's nachts in het donker, dat me echt tegenhoud.


    The soul needs autumn.

    Ik ben vaak alleen gegaan, en het is fijn. Sommige vrienden van mij zijn werkelijk waar dramaqueens als het aankomt op drukte en concerten. Ik hoef geen rekening te houden met 'Ik wil niet naar voren, het is zo druk!' of 'Ik heb zóóóó'n last van m'n voeten, kunnen we niet ergens gaan zitten en terug gaan als het echt begint?' en 'NEE IK JE MAG NIET IN DE MOSHPIT SPRINGEN, DALIJK RAAK IK JE KWIJT!'

    Slaapplekken fix ik altijd dan bij mensen die in de buurt wonen, en leuke mensen ontmoet je vanzelf wel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)