• Hoi allemaal,
    Ik vroeg me af of iemand nog een leuke storie over heeft om te lezen.
    Maakt niet uit welk genre als het maar geen JB, One direction, TH, HP, Twilight, etc. als onderwerp heeft.

    Laat maar weten.

    Scarlett


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    De weerwolven van wakkerdam
    Story over het spel De Weerwolven van Wakkerdam^^
    Never give up
    Net gestarte story over turnen^^

    maybe you like?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .




    .. the worst thing that ever happend in my live..
    .. Was when you dissepear..
    .. Im so alone in this big world..
    .. Is there someone that can help me ..





    Bad side of the One Direction

    - Geschreven door JBGirlz en iiloveJB
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Naill Horan & Jade Mecklyan .
    - One Direction bestaat.
    - Op 26/01/13 gestart.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 17:59 ]


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”






    met als hoofdrollen






    ~ Soundtrack ~




    Darline en Rebecca zijn allebei 17 en al 5 jaar BFF's. Als Darline een skireis met alles er op en eraan voor twee personen wint, neemt ze natuurlijk Rebecca mee. In het hotel ontmoeten ze Florian, en Darline vind hem meteen een schatje.
    Rebecca is hun (mislukte) cupido en probeert de twee te koppelen, maar zonder dat ze het weet koppelt ze zichzelf aan Florian, en wie weet welke gevolgen dit zou kunnen hebben ....



    * nog lopend
    * genres zijn komedie, romantiek en onbekende personen
    * ik hoop dat ik tussen de 40 en de 60 hoofdstukken kan schrijven
    * elk hoofdstuk heeft rond de 400 woorden.


    dreams come true, nightmares to

    Smiles and Wings



    Castiel is een engel. Een engel dat strijd tegen het kwaad samen met gebroeders Sam en Dean Winchester. Maar dan krijgt hij bezoek van Balthazar die vertelt dat Castiel iemand moet beschermen. Hij zoekt meteen informatie op over Analeigh. De half engel en half mens. Alleen weet zij dat zelf nog niet. Castiel komt erachter dat haar moeder ook de moeder is van Sam en Dean maar dat houd hij nog voor zich voor de broers.

    Castiel bezoekt Phoenix, waar Analeigh werkt, naar college gaat en woont, en probeert meteen haar van alles te vertellen. Analeigh heeft altijd twijfels over haar familie gehad, zij heeft blond haar, en haar hele familie is donker, maar ze stelde zich altijd gerust dat het waarschijnlijk aan haar voorouders lag. Zelf werkt ze in een truckers café precies aan de snelweg, ze is blij dat haar baas ook haar beste vriend is, waar ze altijd ook een crush op had gehad. Zelf is ze soms een echte rock chick, ze kleed zich namelijk niet als de gewone jonge vrouwen van haar leeftijd, nee ze houd van oude classic rock en haar rode Impala, (Iets wat ze gemeen heeft met Dean).

    Castiel en Analeigh ontmoeten elkaar, eerst in het café en daarna in haar appartement, waar hij haar verteld over het bovennatuurlijke bestaan. Analeigh weet niet dat ze in gevaar is, dat weet alleen Castiel, alleen is hij nog niet in staat om dat het haar te vertellen wegens haar bijzondere verschijning en karakter eigenschappen.
    Castiel is niet de enigste die op zoek is naar de halve engel, ook Gabriël en Lucifer hebben zo hun redenen.


    • Nederlands geschreven.
    • Gebaseerd op de TV serie 'Supernatural'.
    • Wijkt af van de originele verhaallijn.
    • Soundtrack.
    • Reacties, kudo's en abo's worden gewaardeerd.


    Undying Love



    Mary Ayanna Salvatore is de oudste zus van Stefan en Damon Salvatore. Ze heeft een goed leven in Mystic Falls - 1862 en ze geniet er volop van. Haar band met Stefan is sterker dan met die van Damon omdat Stefan voor haar nog haar breekbare jongere broertje is en Damon al bijna volwassen is. Haar vader - Giuseppe Salvatore - was altijd druk bezig samen met Jonathan Gilbert met het bestrijden van de monsters van de nacht; of terwijl vampiers en hij had altijd weinig aandacht voor zijn zoons en dochter.
    Tot dat hij thuis kwam met de mededeling dat Mary uitgehuwelijkt was met Jonathan's zoon; William Gilbert. Ze vond hem aardig maar liefde was er nooit te bekennen bij Mary.
    Stefan wist hoe ze erover nadacht en Mary besloot om haar familie achter zich te laten, en weg te rennen. Het stormde toen ze de man van de koets aanspoorde om weg te rijden, maar door de hevige storm kreeg ze onderweg in het bos een ongeluk. De paarden waren zo geschrokken dat de koets los raakte en omviel.
    Mary dacht dat ze dood ging, tot dat ze een Britse stem hoorde dat alles goed kwam. Zo begon het verhaal van Mary Ayanna Salvatore met de eerste drie zinnen; 'Alles komt goed,'
    Maar was dat ook zo?

    - Nederlands geschreven.
    - Gebaseerd op de TV serie 'The Vampire Diaries'
    - Wijkt af van de originele verhaallijn, sommige dingen kun je wel terug herkennen.
    - Soundtrack: Two Steps From Hell - Undying Love.
    - Tweede Soundtrack: Les Miserables - On My Own.
    - Reacties, abonnementen en kudo's worden gewaardeerd.
    - De karakters behoren toe aan The CW, LJ Smith en Julie Plec behalve Mary.


    Thousand Years



    Fayah komt in de wereld vol vampieren, heksen, weerwolven en hybrids terecht op het moment dat ze het Mikaelson landhuis binnen stapt.
    Het bal dat wordt gegeven door Esther Mikaelson, de Original heks, lijkt voor alle 'mensen' heel normaal, maar de bovennatuurlijke wereld betwijfeld dat.
    Zodra er dingen uit de hand lopen op het bal, wordt Fayah nieuwsgierig en ziet ze dingen die ze niet kan geloven. Ze ziet dat Kol Mikaelson van het balkon wordt gegooid door Damon Salvatore en vanaf dat moment krijgt haar leven een andere wending.

    # Nederlands geschreven.
    # Gebaseerd op de TVD characters.
    # Reacties, kudo's, abo's worden gewaardeerd.




    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bij mijn profiel mag je gerust altijd een kijkje nemen, er staan gloednieuwe stories voor geïnteresseerde lezers!


    Some people are art and do art at the same time

    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneedjes-mes-steken-worden/

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Chasing goals.

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!