• Het begon op een dag, zoals deze. Ik werd wakker, en ik haate Tokio hotel. Ik ging slapen en ik vond tokio hotel cool. máar nu, mensen. Ik ben tén eide raad. Ik vind ze niet meer geweldig. Ik denk doordat het komt door dat ze té lang geen nieuwe singel hebben uit gebracht. En het spijt me ontzettend, en hoe graag ik ook zo willen... Ik vind ze niet zo leuk meer.

    Heeft iemand ideeen om mij weer 'fan' te laten worden? :P

    xox<3


    Hey love.

    Laat het maar lekker zo. Is beter voor je, geloof me.


    Hoezo..?


    Hey love.

    Ik ken het wel. Ik was eerst echt heeeeel erg veel fan en nu niet meer echt. Ik vind Tom en Bill nog wel leuk maar echt een heel stuk minder. Eerst wou ik ook helemaal naar amerika gaan voor ze doe ik ook niet meer. Ze laten veel minder weten enso en das niet zo leuk:S

    Ik ken het wel. Ik was eerst echt heeeeel erg veel fan en nu niet meer echt. Ik vind Tom en Bill nog wel leuk maar echt een heel stuk minder. Eerst wou ik ook helemaal naar amerika gaan voor ze doe ik ook niet meer. Ze laten veel minder weten enso en das niet zo leuk:S


    Uhu.
    Met deze mensen kan ik vrienden worden :P


    Hey love.

    (...)

    Ik heb van die 'vlaagen' het ene moment vind ik ze kei top, het andere moment vind ik ze gáy.

    Sorry. ;$


    ja precies


    het is dan niet dat ik ze haat fzoo

    maar de ene dag vind ik ze gewoon leuker dan de andere xd


    <3

    (...)

    ja precies


    het is dan niet dat ik ze haat fzoo

    maar de ene dag vind ik ze gewoon leuker dan de andere xd



    Uhu, écht heeeeeel vaag n_n'


    Hey love.

    Weetje, misschien groei je op?
    Sorry maar hysterische fases slaan vanzelf af. ;)
    Dan ontdek je andere leuke bands, en andere leuke jongens. Kortom je groeit op, wordt volwassen.

    Dat is helemaal niet slecht hoor ;)

    Weetje, misschien groei je op?
    Sorry maar hysterische fases slaan vanzelf af. ;)
    Dan ontdek je andere leuke bands, en andere leuke jongens. Kortom je groeit op, wordt volwassen.

    Dat is helemaal niet slecht hoor ;)


    Ya, dat zou ook wel eens kunnen^^ =3


    Hey love.

    Weetje, misschien groei je op?
    Sorry maar hysterische fases slaan vanzelf af. ;)
    Dan ontdek je andere leuke bands, en andere leuke jongens. Kortom je groeit op, wordt volwassen.

    Dat is helemaal niet slecht hoor ;)



    jeaaah!

    dat is het gewoon:P


    <3

    Uhu ^^ =3


    Hey love.

    en toen wist ik niks meer te zeggen.


    <3

    ik ben nog steeds een grote fan van th en dat zal altijd zo blijven.
    maar bij mij is het ook wat minder geworden in die zin van: vorig jaar was ik constant bezig over th ofwel werd ik kwaad als ze zeiden dat bill homo is.
    nu heb ik zo van:

    ik praat niet zoveel meer over th op school alleen wanneer ze er iets over vragen,vragen wat m'n lievelingsgroep is ofwel als ik naar een concert van hen ben geweest dan zeg ik dat ook maar daar stopt het dan ook.

    ofwel als ze zeggen Bill is homo of th maakt kutmuziek dan zeg ik: 'oké ieder z'n mening'
    of wanneer ze erover doorblijvengaan zeg ik ook: 'best raar dat je zoveel tijd stopt in een groep die je haat' dus ja

    ik word alleen kwaad wanneer ze echt overdrijven.

    maar in februari komt hun nieuwe cd uit dus...


    I need you like a heart needs a beat

    Robin heeft een idee! ;)
    Wachten tot November, dan de DVD kopen en die dan 10x per week kijken! (A)

    Maargoed, als jij ze niet meer leuk vind, maakt toch niets uit?!
    Moet je toch zelf weten... :P
    En ik bedoel, als je het erg vind dat je ze niet meer helemaal geweldig vind, is dat toch een goed teken... ;)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Je hoeft ze niet PER SE leuk te vinden.. Als je ze niet meer leuk vindt, dan vindt je ze maar niet meer leuk..Klaar =.=''


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    og wat maakt het uit. als je geen fan meer bent is het zo.

    ik ben hun liedjes stilaan ook beugehoord, dus die nieuwe cd moet er snel gaan zijn xD

    maar ik blijf wel fan (:

    (...)

    Hoezo..?
    Omdat ze nu aan het promoten zijn in Amerika. We zijn niet echt meer belangrijk voor ze. Ze hebben hier toch al succes, dus besteden ze er geen aandacht meer aan.


    Life is hard and then we die