• Ik heb toestemming van Amused




    Regels:
    - De huisregels van Quizlet
    - Kraak andere mensen niet af. Iedereen is bijzonder in een andere manier.
    - Geef naamsveranderingen door in het topic.
    - Inleveren doe je via een privébericht. Als je het in het topic plaatst lees ik er waarschijnlijk overheen en telt het niet mee.

    Prijzen:
    Aangezien dit een vriendschapswedstrijd is, zal de prijs ook 'vriendschap' zijn. Als extra prijs zal ik een maand lang reclame maken op mijn profiel voor één van jouw creaties.

    Beoordelingssysteem:

    Bij de eerste opdracht mag iedereen meedoen. Er zal dus ook geen limiet zijn. Na de eerste opdracht zal ik afhankelijk van het aantal aanmeldingen 10 tot 18 kandidaten selecteren waarvan ik denk dat zij goed bij mij passen. Bij deze wedstrijd valt niemand af. Iedereen krijgt voor elke opdracht een cijfer, en uiteindelijk is je eindcijfer het gemiddelde van alle cijfers bij elkaar.

    Waar let ik níet op bij het beoordelen:
    Ik let niet op grammatica. Dit doe ik omdat het geen schrijfwedstrijd is en het dus ook niet gaat om de spelling. Zo heeft iedereen een even grote kans.

    Deadlines en uitstel:

    Voor iedere opdracht heb je 10 dagen de tijd. Als je uitstel nodig hebt, geef je dat een dag voor de deadline aan. Dan krijg je maximaal 4 dagen langer de tijd. Zodra de 4 dagen zijn afgelopen, komt de volgende opdracht online te staan. Als je na de 4 dagen nog niet hebt ingeleverd, gaat er per dag dat je er langer over doet 1 punt van je cijfer af.

    Deelnemers:

    1. Legolas10
    7,0~ll
    2. Besar/ Semper
    8,8~9,3~8,0~8
    3. yazzzzzje
    7,8~
    4. wafelijzer
    9,5~
    5. OrangeRose
    7,0~9,0~9,0
    6. dreamingXme
    9,0
    7. Flanaganish
    7,5~
    8. LadyCeliac/xSkinnyGirl / JeanneDArc
    8,3~8,0~7,5
    9. Badger
    8,5~8,0
    10. Smokeless / Sweetiepie / Puritatem / SuccubiGemiddelde: 9,46
    10~9,5~10~10~7,8
    11. Coockies / LootusGemiddelde: 9,3
    9,0~9,0~10~9,5~9

    De eerste opdracht.
    De tweede opdracht.
    De derde opdracht:
    De vierde opdracht:
    De vijfde opdracht:




    The winner is Succubi<3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:05 ]


    Never forget who you are

    Haha, grappig dan, want ik ken ook een Demi en zij heeft veel voor me betekend voor een tijdje. Jammer genoeg, ga ik niet meer vaak met haar om. Al geloof ik niet echt in toeval, alles is er wel voor een reden (“:
    Ik ben benieuwd wie er heeft gewonnen, hehe. Moet wel zeggen dat mijn laatste opdracht echt crap was, dusja. Ik heb der echt spijt van, lolol. :$


    † Love? I want to sleep.

    Woowww, dat is echt grappig! Misschien moeten we gewoon gaan voor een drieschap?

    Die Laura was vroeger mijn beste vriendin, maar nu niet meer. Dus zo'n grote rol heeft ze nu ook niet meer in mijn leven hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Woowww, dat is echt grappig! Misschien moeten we gewoon gaan voor een drieschap?

    Die Laura was vroeger mijn beste vriendin, maar nu niet meer. Dus zo'n grote rol heeft ze nu ook niet meer in mijn leven hahaha


    Hahaha een drieschap :') Hebben jullie eigenlijk deze week ook vakantie?


    Never forget who you are

    Jaaaa (: Hahaha.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Jaaaa (: Hahaha.


    Heb/ga je nog wat leuks doen?


    Never forget who you are

    Ik heb allemaal leuke dingen gedaan en ik ga nog naar Den Haag en met een vriendin afspreken (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sorry, ik wil niet ongeduldig overkomen, want ik weet dat je druk bent. Maar wanneer denk je de laatste resultaten online te kunnen zetten? :].


    † Love? I want to sleep.

    Hèhè, ik ben nu èindelijk bezig met het nakijken van de finale opdracht! Ik verwacht dat ik over een halfuurtje klaar ben. Dus dan pas ik daarna ook het topic aan, en hebben we een winnaar (:
    Excuses voor het lange wachten. - Alweer -


    Never forget who you are

    Maakt niet uit (: Ik snap het, heb het zelf namelijk ook druk. Hahah.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Precies een half uur! De beoordelingen staan er op! En ik heb het al een paar keer gezegt, maar ik ben echt blij dat jullie meehebben gedaan. Want zonder jullie zou deze wedstrijd niet bestaan hebben :')


    Never forget who you are

    Gefeliciteerd Lau!

    Waarom verlies ik altijd van Laura's ): Hahaha, maar gefeliciteerd!!

    Love you Maartje <33


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Woow oké. Ik zag dit en mijn gedachten gingen like; the fuck did I miss? D:
    Dus.. ik ging naar het topic van Maartje en zag dus dat ik gewonnen had. Echt omg.. En ik kwam dus weer hier om dit te schrijven en mijn gedachten gingen like:

    Haha. Oh, echt seriously? Omg. Ik voel me nu eigenlijk echt vethappy opeens! Ik win echt zeeeeélden, maar dit is toch echt fantastisch! ;D.
    Om te bekennen, had ik verwacht dat Lootus zou winnen. Ik had haar idee ding berichtje gelezen, en toen dacht ik fuckies. Dat mocht/kon dus ook.. maar ik wilde ook kunnen bewijzen, dat ik iéts kon plannen. Maar ja, daar suck ik nog steeds gewoon in. (':

    Niemand is een verliezer, dus jij ook gefeliciteerd Lootus! Met een nieuwe vriendin erbij. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thank youuu hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lau, jij mag nog een story/poll/quiz/RPG whatever kiezen waar ik een maand reclame voor maak op mijn profiel. Dit hoeft niet perse van jou te zijn, het mag ook van iemand anders zijn. :D


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    Lau, jij mag nog een story/poll/quiz/RPG whatever kiezen waar ik een maand reclame voor maak op mijn profiel. Dit hoeft niet perse van jou te zijn, het mag ook van iemand anders zijn. :D

    Hahaha, oh god, woman! Wat doe je me aan?! Je weet toch dat ik nooit goed ben in kiezen. ;$


    Don't walk. Run, you sheep, run.