• Ik heb toestemming van Amused




    Regels:
    - De huisregels van Quizlet
    - Kraak andere mensen niet af. Iedereen is bijzonder in een andere manier.
    - Geef naamsveranderingen door in het topic.
    - Inleveren doe je via een privébericht. Als je het in het topic plaatst lees ik er waarschijnlijk overheen en telt het niet mee.

    Prijzen:
    Aangezien dit een vriendschapswedstrijd is, zal de prijs ook 'vriendschap' zijn. Als extra prijs zal ik een maand lang reclame maken op mijn profiel voor één van jouw creaties.

    Beoordelingssysteem:

    Bij de eerste opdracht mag iedereen meedoen. Er zal dus ook geen limiet zijn. Na de eerste opdracht zal ik afhankelijk van het aantal aanmeldingen 10 tot 18 kandidaten selecteren waarvan ik denk dat zij goed bij mij passen. Bij deze wedstrijd valt niemand af. Iedereen krijgt voor elke opdracht een cijfer, en uiteindelijk is je eindcijfer het gemiddelde van alle cijfers bij elkaar.

    Waar let ik níet op bij het beoordelen:
    Ik let niet op grammatica. Dit doe ik omdat het geen schrijfwedstrijd is en het dus ook niet gaat om de spelling. Zo heeft iedereen een even grote kans.

    Deadlines en uitstel:

    Voor iedere opdracht heb je 10 dagen de tijd. Als je uitstel nodig hebt, geef je dat een dag voor de deadline aan. Dan krijg je maximaal 4 dagen langer de tijd. Zodra de 4 dagen zijn afgelopen, komt de volgende opdracht online te staan. Als je na de 4 dagen nog niet hebt ingeleverd, gaat er per dag dat je er langer over doet 1 punt van je cijfer af.

    Deelnemers:

    1. Legolas10
    7,0~ll
    2. Besar/ Semper
    8,8~9,3~8,0~8
    3. yazzzzzje
    7,8~
    4. wafelijzer
    9,5~
    5. OrangeRose
    7,0~9,0~9,0
    6. dreamingXme
    9,0
    7. Flanaganish
    7,5~
    8. LadyCeliac/xSkinnyGirl / JeanneDArc
    8,3~8,0~7,5
    9. Badger
    8,5~8,0
    10. Smokeless / Sweetiepie / Puritatem / SuccubiGemiddelde: 9,46
    10~9,5~10~10~7,8
    11. Coockies / LootusGemiddelde: 9,3
    9,0~9,0~10~9,5~9

    De eerste opdracht.
    De tweede opdracht.
    De derde opdracht:
    De vierde opdracht:
    De vijfde opdracht:




    The winner is Succubi<3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:05 ]


    Never forget who you are

    JeanneDArc schreef:
    Ik ga stoppen dan :c
    Maar jullie zijm wel aardig, dus houden we contact?


    Oké, jammer. Veel succes thuis en alles. :')


    Never forget who you are

    Ik ga zo de finale opdracht online zetten. Ik heb alleen nog geen opdracht ontvangen van OrangeRose, dus zij krijgt sowieso één punt aftrek.


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Oké, jammer. Veel succes thuis en alles. :')


    Dankje <3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oh god, die nieuwe opdracht.. Damn. Dan moet ik wel even goed nadenken hoor. Hehehe. ;x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    Oh god, die nieuwe opdracht.. Damn. Dan moet ik wel even goed nadenken hoor. Hehehe. ;x


    Hahahahah, ik dacht. Ik ga het jullie eventjes lekker moeilijk maken :')


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Hahahahah, ik dacht. Ik ga het jullie eventjes lekker moeilijk maken :')

    Oké, dus ik neem aan dat ik mijn fantasie weer de vrije loop mag laten? :]. Want ik heb al wel wat ideetjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Oké, dus ik neem aan dat ik mijn fantasie weer de vrije loop mag laten? :]. Want ik heb al wel wat ideetjes.


    Ja, je mag je fantasie de vrije loop laten gaan, maar het moet wel realistisch blijven. Dus niet dat we op eenhoorns gaan vliegen. Wat dan wel weer mag, is op de kermis op eenhoorns vliegen. Snap je?


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Ja, je mag je fantasie de vrije loop laten gaan, maar het moet wel realistisch blijven. Dus niet dat we op eenhoorns gaan vliegen. Wat dan wel weer mag, is op de kermis op eenhoorns vliegen. Snap je?

    Ja nee, ik snap 't wel dat het realistisch moet blijven ghehe. Nou, Maartje. Pak je tassen maar alvast in. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Ja nee, ik snap 't wel dat het realistisch moet blijven ghehe. Nou, Maartje. Pak je tassen maar alvast in. :3


    Ahahah ik heb er nu al zin in ;3


    Never forget who you are

    Zou ik deze opdracht evengoed mogen maken?
    Lijkt me gewoon leuj x3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    JeanneDArc schreef:
    Zou ik deze opdracht evengoed mogen maken?
    Lijkt me gewoon leuj x3


    Yeah sure!


    Never forget who you are

    Oké, even een update. Ik heb de beoordelingen van opdracht 4 online staan. Zodadelijk pas ik ook de gemiddeldes aan en zet ik opdracht 5 in het topic. Ook wilde ik even melden dat ik komende week niet tot amper online zal zijn. Dit omdat mensen uit Marokko naar onze school toe komen voor een week vanwege een uitwisseling. Vorig jaar ben ik naar daar geweest, nu komen ze hier. Veel succes met julli opdracht!


    Never forget who you are

    Yusshh. Ik heb weer een 10 en ik heb je verslaafd gemaakt aan Guns n' Roses! 2 vliegen in een klap. :3


    † Love? I want to sleep.

    Vandaag is de laatste dag om uitstel aan te vragen! Morgen moet het anders ingeleverd worden!
    Succes allemaal!


    Never forget who you are

    Shit! Ik ben jet helmaal vergeten! Heb het zo druk! Mag i uitstel? Wanneer moet jet dam af?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne