• Hallo allemaal,

    Ik heb een manuscript klaarliggen dat ik graag naar een uitgeverij zou willen sturen, maar eerst zou ik het graag door een paar onbekende lezers willen laten lezen. Ik zoek dus mensen die kritisch naar mijn verhaal kunnen kijken.

    Edit:

    Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn en haar hulp! Dankzij jullie kritische blik is het me gelukt een reguliere uitgeverij te vinden die het manuscript wil publiceren. Ik kan niet benadrukken hoe blij ik daarmee ben: het is een droom die werkelijkheid wordt en dat is mede dankzij jullie!

    Voor degene die het leuk vinden om het verdere proces te volgen, het uiteindelijke resultaat willen zien of me gewoon willen steunen, heb ik een facebookpagina aangemaakt.

    Nogmaals, allemaal hartstikke bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 11:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hij is te vinden in Dûr Fahling, een mysterieus oord waarvan ze de naam niet kent.' Hoe weet ze dan dat het Dur Fahling heet? Ik begin alvast met kritisch zijn :')
    Ik stuur zo mijn email via PB, klinkt interessant.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Okee dat is best stom. xD
    Dat moet natuurlijk ligging zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou hem wel willen lezen :Y) Ik hou van fantisie, maakt niet uit wat voor.
    Ik heb je beschrijving niet eens doorgelezen, ik wil het zelf allemaal lezen / ervaren.
    Er komt een PB'tje jou kant op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet echt mijn stijl.. Maar ik help je graag!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik zou hem ook wellen willen lezen...
    Het verhaal doet me een beetje denken aan 'Eragon' ....


    Everything will be okay in the end, if it's not, it's not the end

    Ik zou je graag willen helpen ;]

    Na de dood van haar moeder dorp wordt aangevallen door trollen en samen met de overlevenden gaat ze op weg om haar broer te zoeken.


    Ligt het aan mij of klopt die zin niet helemaal. Misschien bedoelde je iets als: "Na de dood van haar moeder, wordt het dorp aangevallen door..."
    Misschien ook niet hoor.
    Ik wil je wel helpen, ook omdat het verhaal me leuk lijkt. Ik stuur wel een pb, zie maar of je me nodig hebt :)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 17:18 ]


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Siru schreef:
    (...)

    Ligt het aan mij of klopt die zin niet helemaal. Misschien bedoelde je iets als: "Na de dood van haar moeder, wordt het dorp aangevallen door..."
    Misschien ook niet hoor.
    Ik wil je wel helpen, ook omdat het verhaal me leuk lijkt. Ik stuur wel een pb, zie maar of je me nodig hebt :)


    Jeetje, ik heb echt zitten slapen toen ik die samenvatting schreef zeg! Als de rest van mijn manuscript er ook zo uit ziet heb ik jullie hulp hard nodig. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    SYNxGATES schreef:
    (...)

    Jeetje, ik heb echt zitten slapen toen ik die samenvatting schreef zeg! Als de rest van mijn manuscript er ook zo uit ziet heb ik jullie hulp hard nodig. xD


    Haha, je weet ons nu te vinden,mocht het nodig zijn xD


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Ik wil het graag lezen als je nog iemand nodig hebt.


    Remember to be ridiculous.

    Ik zou je ook wel willen helpen ^^


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Junns schreef:
    'Hij is te vinden in Dûr Fahling, een mysterieus oord waarvan ze de naam niet kent.' Hoe weet ze dan dat het Dur Fahling heet? Ik begin alvast met kritisch zijn :')
    Ik stuur zo mijn email via PB, klinkt interessant.


    het moet van wie zijn.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Lezers genoeg dus, nog volk nodig?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Lezers genoeg dus, nog volk nodig?


    Zeker, hoe meer mensen met kritiek, hoe beter!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Carstairs schreef:
    (...)

    het moet van wie zijn.


    Dat betwijfel ik eerlijk gezegd.


    Every villain is a hero in his own mind.