• Ik heb toestemming van Amused




    Regels:
    - De huisregels van Quizlet
    - Kraak andere mensen niet af. Iedereen is bijzonder in een andere manier.
    - Geef naamsveranderingen door in het topic.
    - Inleveren doe je via een privébericht. Als je het in het topic plaatst lees ik er waarschijnlijk overheen en telt het niet mee.

    Prijzen:
    Aangezien dit een vriendschapswedstrijd is, zal de prijs ook 'vriendschap' zijn. Als extra prijs zal ik een maand lang reclame maken op mijn profiel voor één van jouw creaties.

    Beoordelingssysteem:

    Bij de eerste opdracht mag iedereen meedoen. Er zal dus ook geen limiet zijn. Na de eerste opdracht zal ik afhankelijk van het aantal aanmeldingen 10 tot 18 kandidaten selecteren waarvan ik denk dat zij goed bij mij passen. Bij deze wedstrijd valt niemand af. Iedereen krijgt voor elke opdracht een cijfer, en uiteindelijk is je eindcijfer het gemiddelde van alle cijfers bij elkaar.

    Waar let ik níet op bij het beoordelen:
    Ik let niet op grammatica. Dit doe ik omdat het geen schrijfwedstrijd is en het dus ook niet gaat om de spelling. Zo heeft iedereen een even grote kans.

    Deadlines en uitstel:

    Voor iedere opdracht heb je 10 dagen de tijd. Als je uitstel nodig hebt, geef je dat een dag voor de deadline aan. Dan krijg je maximaal 4 dagen langer de tijd. Zodra de 4 dagen zijn afgelopen, komt de volgende opdracht online te staan. Als je na de 4 dagen nog niet hebt ingeleverd, gaat er per dag dat je er langer over doet 1 punt van je cijfer af.

    Deelnemers:

    1. Legolas10
    7,0~ll
    2. Besar/ Semper
    8,8~9,3~8,0~8
    3. yazzzzzje
    7,8~
    4. wafelijzer
    9,5~
    5. OrangeRose
    7,0~9,0~9,0
    6. dreamingXme
    9,0
    7. Flanaganish
    7,5~
    8. LadyCeliac/xSkinnyGirl / JeanneDArc
    8,3~8,0~7,5
    9. Badger
    8,5~8,0
    10. Smokeless / Sweetiepie / Puritatem / SuccubiGemiddelde: 9,46
    10~9,5~10~10~7,8
    11. Coockies / LootusGemiddelde: 9,3
    9,0~9,0~10~9,5~9

    De eerste opdracht.
    De tweede opdracht.
    De derde opdracht:
    De vierde opdracht:
    De vijfde opdracht:




    The winner is Succubi<3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:05 ]


    Never forget who you are

    Flanaganish schreef:
    (...)

    Ikke ook, heb mezelf dingen aangedaan die niet geweldig zijn. Maar ik ben er wel bovenop, ik had nog wel een vraagje over mijn opdracht, want ik heb een ideetje ervoor. Wil je eventjes terugkijken, of antwoorden? Als je trouwens, over de breakdown wil praten, staat mijn gb/inbox altijd open (:.


    Thanks babe, that's sweet<3


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat?? Bedoel je dat je echt een heel nieuw verhaal wilt gaan maken, en dan het eerst hoofdstuk wilt inleveren?? Of zit ik helemaal verkeerd?


    Nee, gewoon een soort aparte story. Een soort quiz, maar omdat zo'n verhaaltje niet mag in een quiz, doe ik het in een story ^-^. Mag dat?

    @vorige bericht, geen probleem <3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    (...)

    Nee, gewoon een soort aparte story. Een soort quiz, maar omdat zo'n verhaaltje niet mag in een quiz, doe ik het in een story ^-^. Mag dat?

    @vorige bericht, geen probleem <3.


    Tuurlijk mag dat! Geen probleem, het is juist heel origineel!!


    Never forget who you are

    Zo, ik ben klaar! ^-^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Guyz, aangezien ik nu meer weet van jullie, dacht ik. Misschien willen jullie mij nu ook wel beter leren kennen. Voor een andere vriendschapswedstrijd moesten we een keer allemaal vragen beantwoorden. Als jullie dat lezen, kennen jullie mij ook beter. Oh, en voor vragen enzoo. Je mag het me altijd vragen, ik vind het gezellig om te kletsen!
    Dit is de link voor de geïnteresseerden!


    Never forget who you are

    Haha, omg, fockin' cute. 'Easy peasy, lemon squizy'. Lolol. <3


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    Haha, omg, fockin' cute. 'Easy peasy, lemon squizy'. Lolol. <3


    Trololol. Ik zeg dat echt heel vaak. Ik heb het van mijn afgelopen snowboardleraar. Hij was zo übercute en zo leeeuk<3 Dus heb ik dat overgenomen :')


    Never forget who you are

    Surprise, surprise!!
    De beoordelingen en de nieuwe opdracht staan in de story!! Ik heb het net allemaal gedaan, omdat komende week erg druk voor mij wordt!!!
    Veel succes met de nieuwe opdracht!


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    Surprise, surprise!!
    De beoordelingen en de nieuwe opdracht staan in de story!! Ik heb het net allemaal gedaan, omdat komende week erg druk voor mij wordt!!!
    Veel succes met de nieuwe opdracht!

    Omg, dit had ik dus echt niet verwacht! Al had je het me wel verteld dat ik hoog scoorde, maar ik dacht niet zo hoog! Woooww, men. Facking awesome! <3 (krul)


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Omg, dit had ik dus echt niet verwacht! Al had je het me wel verteld dat ik hoog scoorde, maar ik dacht niet zo hoog! Woooww, men. Facking awesome! <3 (krul)


    :'D


    Never forget who you are

    Omg, dankje voor m'n cijfer!
    <3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jongens, geef alsjeblieft naamsveranderingen door!


    Never forget who you are

    Guyz, ik wil jullie graag beter leren kennen. Daarom ga ik proberen, als jullie dat leuk vinden, elke dag een vraag hier of in het praattopic - wat jullie het fijnst vinden - te stellen die ik zelf dan ook beantwoord.
    Dus bij deze; wat vinden jullie écht een knappe jongen?

    De mijne is Jesse Kingg


    Never forget who you are

    Dat is echt moeilijk hoor..... Vrouwen weet ik wel xd

    Ik denk dan toch dat ik Zayn Malik het knapst vind.
    Ik verdiep me er niet zo in eig....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Moams schreef:
    Guyz, ik wil jullie graag beter leren kennen. Daarom ga ik proberen, als jullie dat leuk vinden, elke dag een vraag hier of in het praattopic - wat jullie het fijnst vinden - te stellen die ik zelf dan ook beantwoord.
    Dus bij deze; wat vinden jullie écht een knappe jongen?

    De mijne is Jesse Kingg



    Het liefst in het praattopic. Ehm, dat is moeilijk. Sowieso de jongens van 1D, Jack en Finn Harries, en nog een paar anderen... Maar dat zijn er zoveel XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.