• Ik heb toestemming van Amused




    Regels:
    - De huisregels van Quizlet
    - Kraak andere mensen niet af. Iedereen is bijzonder in een andere manier.
    - Geef naamsveranderingen door in het topic.
    - Inleveren doe je via een privébericht. Als je het in het topic plaatst lees ik er waarschijnlijk overheen en telt het niet mee.

    Prijzen:
    Aangezien dit een vriendschapswedstrijd is, zal de prijs ook 'vriendschap' zijn. Als extra prijs zal ik een maand lang reclame maken op mijn profiel voor één van jouw creaties.

    Beoordelingssysteem:

    Bij de eerste opdracht mag iedereen meedoen. Er zal dus ook geen limiet zijn. Na de eerste opdracht zal ik afhankelijk van het aantal aanmeldingen 10 tot 18 kandidaten selecteren waarvan ik denk dat zij goed bij mij passen. Bij deze wedstrijd valt niemand af. Iedereen krijgt voor elke opdracht een cijfer, en uiteindelijk is je eindcijfer het gemiddelde van alle cijfers bij elkaar.

    Waar let ik níet op bij het beoordelen:
    Ik let niet op grammatica. Dit doe ik omdat het geen schrijfwedstrijd is en het dus ook niet gaat om de spelling. Zo heeft iedereen een even grote kans.

    Deadlines en uitstel:

    Voor iedere opdracht heb je 10 dagen de tijd. Als je uitstel nodig hebt, geef je dat een dag voor de deadline aan. Dan krijg je maximaal 4 dagen langer de tijd. Zodra de 4 dagen zijn afgelopen, komt de volgende opdracht online te staan. Als je na de 4 dagen nog niet hebt ingeleverd, gaat er per dag dat je er langer over doet 1 punt van je cijfer af.

    Deelnemers:

    1. Legolas10
    7,0~ll
    2. Besar/ Semper
    8,8~9,3~8,0~8
    3. yazzzzzje
    7,8~
    4. wafelijzer
    9,5~
    5. OrangeRose
    7,0~9,0~9,0
    6. dreamingXme
    9,0
    7. Flanaganish
    7,5~
    8. LadyCeliac/xSkinnyGirl / JeanneDArc
    8,3~8,0~7,5
    9. Badger
    8,5~8,0
    10. Smokeless / Sweetiepie / Puritatem / SuccubiGemiddelde: 9,46
    10~9,5~10~10~7,8
    11. Coockies / LootusGemiddelde: 9,3
    9,0~9,0~10~9,5~9

    De eerste opdracht.
    De tweede opdracht.
    De derde opdracht:
    De vierde opdracht:
    De vijfde opdracht:




    The winner is Succubi<3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:05 ]


    Never forget who you are

    Ik heb het topic gevonden (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 20:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mededeling:

    Drie mensen hebben gevraagd of ze nog mee konden doen, en een iemand heeft zich afgemeld. Ik weet niet of alle drie de opdrachten zullen inleveren. Dat moet ik even afwachten. Veel succes met de tweede opdracht! Ik ga morgen een dagje naar Rotterdam en woensdag ga ik naar Londen, dus ik zal een tijdje niet online komen!


    Never forget who you are

    [Ik ga aanstaande zondag een week opvakantie. Ik zorg dat ik Opdracht 2 dan af heb (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Fug, ik moet echt beginnen aan de opdracht


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ingeleverd :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    Ingeleverd :3

    Fuck! Je herinnert me eraan dat ik 'm nog moet inleveren. Fuckies, shitties, kakkies. Ik moet nog iets origineels ervoor verzinnen. Ugh. Meteen er mee bezig dus! D:


    † Love? I want to sleep.

    Er hier komt mijn 2e opdracht:

    BlaBlaBla, Haha


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Yes, yes, yes! Pfft. Ik ben eindelijk klaar en wat een werk zeg! Ik hoop maar dat 't iets is, want ik heb er mijn uiterste best mee gedaan. Ik stuur 't je via privé bericht, Moams! :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, eventjes: FUCK. Ik ben het zo enorm vergeten. Ik had verjaardagen, school is weer hartstikke druk, ik moet veel aan andere dingen werken en alles... Ik kan vast geen uitstel meer vragen, of wel?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    Oké, eventjes: FUCK. Ik ben het zo enorm vergeten. Ik had verjaardagen, school is weer hartstikke druk, ik moet veel aan andere dingen werken en alles... Ik kan vast geen uitstel meer vragen, of wel?

    Tip van mij: Kijk haar aan met enorme puppy-eyes. Niemand die dat kan weerstaan, hehe. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omdat ik naar Londen ben geweest, heb ik het topic niet kunnen updaten en bijhouden wie nog moet inleveren enzo. Ik ben ontzettend moe doordat ik gisteren naar het concert van One Direction ben geweest, dus ik ben ook niet van plan om dat nog vanavond te doen. Normaal stuur ik iedereen een berichtje die het nog niet ingeleverd heeft en ik vind het dan lullig om die mensen dan aftrek/verwijdering te moeten geven. Daarom krijgt iedereen de tijd tot donderdag 23:59 om in te leveren. Dat is dus de uiterlijke inleverdatum!


    Never forget who you are

    BEN JE NAAR 1D GEWEEST? 0.0
    Omg, hoe was het?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Moams schreef:
    Omdat ik naar Londen ben geweest, heb ik het topic niet kunnen updaten en bijhouden wie nog moet inleveren enzo. Ik ben ontzettend moe doordat ik gisteren naar het concert van One Direction ben geweest, dus ik ben ook niet van plan om dat nog vanavond te doen. Normaal stuur ik iedereen een berichtje die het nog niet ingeleverd heeft en ik vind het dan lullig om die mensen dan aftrek/verwijdering te moeten geven. Daarom krijgt iedereen de tijd tot donderdag 23:59 om in te leveren. Dat is dus de uiterlijke inleverdatum!


    O.M.G. Jaloers!


    Do what people say you can't.

    Trololol. Het was in een woord GEWELDIG<3 Ze waren op een gegeven moment maar ongeveer 7 meter van mij vandaan omdat ze op een stellage door de zaal gingen 'vliegen'. Echt amazing. Als ik mijn foto's op de computer heb plaats ik er wel een. Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?


    Never forget who you are

    Ik ben nu vakantie aan het vieren (: Ben aan jet skien (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne