• Ik ben fucking blij, weet niet waarom.




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 12:39 ]


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Kenobi schreef:
    (...)
    Waarom pijnlijk?
    gisteren hele dag gespeeld vandaag kontpijn en een blauwe arm (racket ertegen)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)gisteren hele dag gespeeld vandaag kontpijn en een blauwe arm (racket ertegen)

    Au! Dan vind ik boogschieten een stuk veiliger. Ik blijf dat wel doen.
    Karate vind ik echt vreselijk vermoeiend om te doen, dus dat wordt 'm ook niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Au! Dan vind ik boogschieten een stuk veiliger. Ik blijf dat wel doen.
    Karate vind ik echt vreselijk vermoeiend om te doen, dus dat wordt 'm ook niet.
    haha gelukkig niet men eigenracket en nee ik badminton met veel plezier ^^ 3 redenen 1 supertoffe sport 2 wouter 3 het ligt me geweldig goed


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)haha gelukkig niet men eigenracket en nee ik badminton met veel plezier ^^ 3 redenen 1 supertoffe sport 2 wouter 3 het ligt me geweldig goed

    Die redenen heb ik ook. Alleen vervang ik Wouter dan door Joris.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Die redenen heb ik ook. Alleen vervang ik Wouter dan door Joris.
    ghoo jij ook en doet hij het dan ook 20000 keer beter?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)ghoo jij ook en doet hij het dan ook 20000 keer beter?

    Nou.. Hij schiet sowieso beter wat betreft de boog waar hij mee schiet. Hij schiet met een longbow, ik ben recurve. Hij schiet beter zonder vizier dan ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb anderhalve maand geleden een verdiepingsverslag voor kunst ingeleverd, het is nog steeds niet nagekeken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Waar is ze bekend van?


    O.O


    help

    Kenobi schreef:
    (...)
    Nou.. Hij schiet sowieso beter wat betreft de boog waar hij mee schiet. Hij schiet met een longbow, ik ben recurve. Hij schiet beter zonder vizier dan ik.
    haha die van mij is beter doet het ook al wel langer maar goed competitie speler speelt mee met de volwassenen en zijn zjaar zit wel goed ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)haha die van mij is beter doet het ook al wel langer maar goed competitie speler speelt mee met de volwassenen en zijn zjaar zit wel goed ;)

    Is hij veel ouder dan jij?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Is hij veel ouder dan jij?
    nee hij is een maand jonger ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)nee hij is een maand jonger ;)

    Oh.. Die van mij is een jaar en twee maanden jonger. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    FOUND IIIIIIIT!


    help


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Oh.. Die van mij is een jaar en twee maanden jonger. ;)
    nee hij is even oud (hetzelfde jaar) fucking goede speler en mijn vriendje (BAM)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque