• Welcome to the streets of London,
    where the lost souls come to life.
    Where the battle-slain with bloodied bodies lay fading,
    already of their life deprived.
    Welcome to the streets of London,
    where nobody survives.


    Londen. 2307. Ruim twee eeuwen geleden raakten vampieren in de meerderheid. Maar naast hun allesvernietigende bloedlust hadden ze nog een honger die ze niet wisten te stillen. Macht, was wat ze wilden en het duurde niet lang eer deze drang hen in twee clan's verdeelde met elk een gevreesd leider. De mensen werden gezien als loslopend wild, een prooi of mogelijke soldaat die elke clan voor zich probeerde te winnen. Ze werden vermoord om hun bloed of getransformeerd om hun kwaliteiten tot ze op de rand van uitsterven stonden.
    Nu zijn er slechts nog enkelen van hun soort over, en ze zijn in groot gevaar. Het zijn Helden, omdat ze elke nacht overleven om 's ochtends het licht te kunnen zien. Maar zelfs dan zijn ze niet veilig. De dagen dat vampieren niet tegen zonlicht konden zijn immer al lang verstreken en hoewel ze er nog steeds niet tuk op zijn, zal een hongerige bloedzuiger zich niet meer schuwen om op klaarlichte dag een slachtoffer te zoeken.
    Maar zoals in elke oorlog zijn er ook revolutionairen, zij die zich afzijdig houden van de strijd van een ander. Zij zijn de Gidsen; vampieren die enkel drinken van vrijwillig gegeven bloed of dieren. Ze hebben een doel; de laatste mensen in veiligheid brengen, buiten de muren van Londen. Maar de vijand ligt op de loer om elke hoek, op zoek naar meer soldaten voor hun leider.


    De Camden clan: deze clan bezit het gebied ten noorden van de Thames.
    - Leider: Vincent Fitzgerald - Gancanagh
    - Echtgenote: Jane Maerwynn Stanburgh - Gipsy
    - Hoofd van de wacht: Rafael Mortenson - Gamgee
    -
    -
    De Greenwich clan: deze clan heeft zich gehuisvest ten zuiden van de Thames.
    - Leider: Henry Aleksandar Petrov - Ollivander
    - Echtegenote: Danae Isabelle Montgomery - Gamgee
    - Hoofd van de wacht (mannelijk + gave)
    - gereserveerd door Gwenx1D
    -

    De Echtenotes zijn de vrouwen van de Leiders. Zij worden alom geprezen om hun uitmuntende schoonheid maar zijn verder niet speciaal. Ook de leiders hebben geen gaves. Er hoeft niet noodzakelijk echtelijke trouw te zijn tussen de Leiders en de Echtgenotes, de vrouwen zijn meer pronkstukken. De hoofden van de wacht hebben wel een gave. De rest mag eventueel een talent hebben maar dat hoeft niet. Het verschil tussen een gave en een talent is dat een gave iets bovennatuurlijk is (bv; het weer kunnen doen veranderen, iemand met een blik pijn kunnen doen, in de toekomst kijken,...) en een talent is een uitvergroting van iets dat ze in hun menselijk leven konden (zeer snel kunnen rennen, een super zicht hebben, ijzersterk zijn,...)

    De Gidsen: deze vampieren zwerven doorheen heel Londen in de hoop uit de handen van een clan te kunnen blijven en de mensen in veiligheid te kunnen brengen.
    - Khutouri - Gancanagh
    - Emma Valerie Williams - Galinda
    - Alexander Emerald Winstons - Aghra

    De Gidsen mogen elk een talent of gave bezitten.

    De enige manier om de vampiers uit te schakelen is met een eikenhouten staak. Daar hebben de mensen er geen van (!) en ze blijven enkel dood zolang de staak door hun hart blijft zitten.

    De Helden: zij zijn de laatste vier mensen die nog over zijn. Ze weten het zelf niet, maar ze hebben een soort immuniteit voor vampieren waardoor ze heel moeilijk op te sporen zijn.
    - Valerie Hope McCalley - Vesta
    - Cassandra Alison Pike - Gwenx1D
    - Charlie Adams - MickeyMousee
    - Nathaniel Payton - Everdeen

    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (zowel hoe oud ze waren wanneer ze veranderd werden als hoe oud ze werkelijk zijn):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, elk personage heeft zijn gebreken.
    - Ik wil stukjes tekst van minstens 10 regels.
    - 16 + (schelden, geweld en seks) is toegestaan.
    - OOC staat tussen vierkante haakjes.
    - Personages worden niet vermoord tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Hou het amicaal onder de spelers zelf
    - Je wacht op z'n minst drie posts voor je opnieuw reageert. Ik wil geen sneltrein.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 14:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gamgee schreef:
    Is er een minimum leeftijd voor de Echtgenotes?
    En dan bedoel ik de leeftijd waarop ze een vampier zijn geworden :')


    Liefst geen personages onder de 16 (':
    Veder is het mij gelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Je mag een Leider. Je mag zelf kiezen welke clan, of als je niet kunt kiezen zet ik je gewoon bij een van de twee ^^


    Krijg ik nog even bedenktijd? Anders laat ik de keuze aan jou.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:37 ]


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Krijg ik nog even bedenktijd? Anders laat ik de keuze aan jou.


    Tuurlijk ^^

    Er zijn nog een aantal rollen die ik liefst wil ingevuld zien voor we beginnen.
    En ik overweeg om zelf ook een Leider te nemen, maar het maakt me ook echt niet uit welke clan ^^, ben er ook nog niet zeker van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    mag ik een hoofd van de wacht van De Camden clan reserveren?
    laatmaar ik zie nu pas dat je 10 regels moet schrijven en dat gaat me zeker weten niet lukken sorry

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 20:19 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    YataMisaki schreef:
    mag ik een hoofd van de wacht van De Camden clan reserveren?
    laatmaar ik zie nu pas dat je 10 regels moet schrijven en dat gaat me zeker weten niet lukken sorry


    Jammer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zet deze RPG anders in het RPG overzicht?
    Als je wilt kan ik je een link geven naar dat topic, er zijn toch wel wat mensen op geabonneerd dus dan denk ik dat er meerdere zijn die misschien mee willen doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is er dan een RPG overzicht? (':


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Klik hier voor het RPG overzicht (:
    Ik heb het topic aangemaakt zodat RPG's makkelijker gevonden kunnen worden....
    Alles is trouwens wat gesorteerd voor het gemak van iedereen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Best een goed idee :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik probeer mijn rol vrijdag in te vullen, morgen heb ik namelijk niet echt veel tijd daarvoor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gancanagh schreef:
    Rol: Gids
    Volledige naam: Khutouri
    Leeftijd: Khutouri was 20 jaar wanneer ze getransformeerd werd. Ze is ondertussen in werkelijkheid 831 jaar oud.
    Karakter:
    Khutouri is een vrij schuchter persoon en zal niet snel contact leggen met anderen tenzij ze een doel heeft. Wordt ze echter gedwongen tot omgang met anderen, dan zal ze aanvankelijk oogcontact of fysieke aanrakingen vermijden. Ze is erg wantrouwig, zeker naar mannen en andere vampiers toe.
    Wanneer Khutouri zich geprovoceerd voelt, zal ze snel overgaan tot aanvallen.
    Ze is een vrij primitieve geest en heeft geen nood aan luxe. Ze voelt zich erg verbonden met de natuur en voelt zich nergens zo thuis als in een park of een perkje. Enkel om te slapen of te schuilen zal ze een gebouw op zoeken. Maar ze is slim, ze zal nooit twee nachten na elkaar op eenzelfde plaats overnachten en probeert ook overdag in constante beweging te blijven om te vermijden dat de clans haar vinden.
    Khutouri is erg geduldig, ze heeft zichzelf leren schrijven en lezen en controle leren krijgen over haar gave. Ze kan uren ergens op wacht zitten zonder ook maar één spier te verroeren, of als ze in gevaar is kan ze zich heel lang stil en verscholen houden.
    Ze is een erg meelevend persoon en een goed luisterend oor. Ze vindt het belangrijk dat mensen naar elkaar kunnen luisteren, en dat er naar de natuur geluisterd wordt. Ondanks haar wantrouwigheid zal ze niet snel over iemand oordelen en eens je haar vertrouwen gewonnen hebt is ze een zeer loyale vriend.
    Ze is zelfstandig en geeft makkelijker hulp dan dat ze die aanvaardt. Khutouri ziet geholpen worden als een teken van zwakte en ze geniet teveel van haar moeilijk verworven vrijheid om die zomaar op te geven. Ze kan er ook immens van genieten eens alleen te zijn, ondanks dat ze dan kwetsbaarder is. Zelfs de andere Gidsen mijdt ze zoveel mogelijk. Ze wil zich aan niemand hechten omdat ze gezien heeft waar dat toe kan leiden.
    Khutouri heeft absoluut geen vrede met haar vampier-zijn en houdt zich deels daarom ook afzijdig van de clans. Ze wil geen moord op haar geweten hebben, omdat ze gelooft dat het universum en de natuur dan wraak op haar zullen nemen.
    Mede omdat ze zo "primitief" van aard is, kan Khutouri de basis-emoties als blijdschap, woede en lust maar moeilijk bedwingen. Ze kan het niet verstoppen hoe ze zich voelt tegenover eender wie.
    Uiterlijk:



    Khutouri heeft een licht getinte huidskleur, die nog wat bleker geworden is toen ze getransformeerd werd. Omdat ze al zo'n oude vampier is, heeft ze sprekende zilveren ogen. Ze heeft volle lippen en een vrij smalle neus. Haar haren zijn zwart en hebben in het zonlicht een warme, rode gloed. Meestal laat ze ze los hangen. Er zit een lichte krul in.
    Khutouri is zo'n 1.76 m lang en heeft een zandloperfiguur.
    Qua kledij kiest ze voor spannende broeken die wel goed meegeven, omdat de stof haar dan niet in de weg zit. Ze kleedt zich ook onopvallend, om zoveel mogelijk uit het zicht te blijven. Vaak zie je haar in het groen, bruin, oranje of in de winter, zoals nu, in het wit.
    Geschiedenis:
    Khutouri is afkomstig uit Amerika nog voor het Amerika was. In 1496 werd ze door ontdekkingsreizigers geschaakt een mee genomen terug naar Londen. Ze wist niet wat haar overkwam toen ze de gebouwen en vreemd geklede mensen zag. Ze waren zo anders dan haar stam, de Maliweha-Indianen.
    Maar dat was nog niet het ergste.
    Khutouri werd verkocht aan een man die haar dwong tot een bestaan van lichte zeden om zo geld aan haar te verdienen. Ze verachtte haar "eigenaar" en probeerde meerdere malen zonder succes te ontsnappen.
    Op een nacht werd ze bezocht door een Bleke man. Hij liet haar zich speciaal voelen, beloofde haar de wereld maar wanneer de zon opkwam was hij verdwenen en had hij haar sterfelijkheid met zich meegenomen.
    Terwijl Khutouri herstelde, en haar vampier-mogelijkheden onder de knie kreeg beraamde ze een plan om nogmaals te ontsnappen. Door haar eigenaar met een tik op de hersenpan knock out te slaan, heeft ze ook haar lotgenoten vrij gelaten, maar die overleefden de opmars van de vampiers niet.
    Sindsdien leidt Khutouri een ondergedoken bestaan.
    Nog steeds kan ze rouwen om haar zus Kaligua en haar vader Mnhalu. Haar moeder stierf bij de geboorte van haar zus. Ook haar verloofde, Tniuelu mist ze zeer. Hij was de dapperste krijger van de stam en Khutouri had al een oogje op hem sinds ze beiden nog kinderen waren. Haar vader had hen net de zegen gegeven toen ze ontvoerd werd.
    Extra:
    Khutouri heeft de gave om te helen. Hoewel ze haar gave doorgaans via haar handen stuurt, zal iedereen die haar op gelijk welke plaats aanraakt voelen dat al zijn/haar kwalen verdwijnen. Khouturi voelt er zelf niks van, maar elke keer dat ze pijn weg neemt, wordt deze opgeslagen in haar lichaam. Wanneer ze wil kan ze deze ook loslaten op iemand, ook via aanraking. Doorheen de jaren heeft ze al heel wat pijn verzameld en kan een negatieve aanraking van haar zelfs de sterkste vampier doen schreeuwen van de zeer.
    Khutouri kan haar gave niet gebruiken om zichzelf te helen.
    Ze vraagt zich al eeuwen af of ze ook vampiers zo kan helen dat ze weer menselijk worden, maar tot nu toe heeft ze dat nog niet geprobeerd.
    Khutouri kan de doden niet terug tot leven wekken, haar gave werkt alleen zolang degene met pijn nog in leven is. Ze kan dus een dood voorkomen maar dat lukt heel zelden omdat het vaak aankomt op een fractie van een seconde.


    Nog een beetje aangepast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Held
    Naam: Cassandra Alison Pike. Roepnaam is Cassie.
    Leeftijd: 18, bijna 19.
    Karakter: Cassie is een verlegen meisje, die niet zo snel tegen iemand praat. Zodra je haar beter kent merk je wel dat ze toch best aardig kan zijn. Als Cassie zich 'aangevallen' voelt, trekt ze snel haar mond open, maar anders doet ze dat weinig.
    Ondanks dat Cassie zeer is teruggetrokken, is ze vaak vrolijk, maar wil dit niet zo snel aan anderen laten zien, puur omdat ze bang is dat ze uitgelachen wordt. Cassie is erg naïef, wat een grote valkuil voor haar kan zijn.
    Uiterlijk: Klik
    Cassie heeft lang, bruin haar dat in het zonlicht een gouden gloed heeft. Haar ogen zijn bruin met kleine, goude vlekjes erin. Cassie heeft een zandloperfiguur. Je ziet haar niet zo snel in opvallende kleuren of kleren lopen, omdat ze daar niet van houdt. Het liefst draagt ze jeans met sneakers en een vest in donkere kleuren, blauw-tinten of legerkleuren.
    Geschiedenis: Cassie is op 1-jarige leeftijd aangevallen door de Greenwich clan. Zij heeft het overleefd, maar haar ouders en haar oudste broer en zus, Madison en Austin, zijn hierbij omgekomen. Samen met haar broer en zus, Ethan en Emma is Cassie gevlucht naar het noorden.
    Op haar tiende verjaardag is Ethan in de klauwen gelopen van de Camden clan en hierbij omgekomen. uit veiligheid voor Cassie is Emma met haar gevlucht, weer terug naar het zuiden. Op Cassie's zestiende verjaardag heeft de Greenwich clan haar geprobeert te vermoorden, dit mislukte echter. in plaats van Cassie hebben ze hierbij Emma gedood. Sindsdien wil Cassie nog steeds wraak nemen op beide clan's vanwege het vermoorden van haar familie. Wat Cassie niet weet, is dat Emma niet dood is gegaan, maar in een vampier is veranderd.
    Extra: In de familie van Cassie was vroeger een eikenhouten staak, deze is alleen vernietigd toen haar ouders werden vermoord.

    Hopelijk heb ik hem goed ingevuld..

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 19:27 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gwenx1D schreef:
    Rol: Held
    Naam: Cassandra Alison Pike. Roepnaam is Cassie.
    Leeftijd: 18, bijna 19.
    Karakter: Cassie is een verlegen meisje, die niet zo snel tegen iemand praat. Zodra je haar beter kent merk je wel dat ze toch best aardig kan zijn. Als Cassie zich 'aangevallen' voelt, trekt ze snel haar mond open, maar anders doet ze dat weinig.
    Uiterlijk:


    Cassie heeft lang, bruin haar dat in het zonlicht een gouden gloed heeft. Haar ogen zijn bruin met kleine, goude vlekjes erin. Cassie heeft een zandloperfiguur. Je ziet haar niet zo snel in opvallende kleuren of kleren lopen, omdat ze daar niet van houdt. Het liefst draagt ze jeans met sneakers en een vest in donkere kleuren, blauw-tinten of legerkleuren.
    Geschiedenis:
    Cassie is op 1-jarige leeftijd aangevallen door de Greenwich clan. Zij heeft het overleefd, maar haar ouders en haar oudste broer en zus zijn hierbij omgekomen. Samen met Ethan en Emma is Cassie gevlucht naar het noorden.
    Op haar tiende verjaardag is Ethan in de klauwen gelopen van de Camden clan en hierbij omgekomen. uit veiligheid voor Cassie is Emma met haar gevlucht, weer terug naar het zuiden. Op Cassie's zestiende verjaardag heeft de Greenwich clan haar geprobeert te vermoorden, dit mislukte echter. in plaats van Cassie hebben ze hierbij Emma gedood. Sindsdien wil Cassie nog steeds wraak nemen op beide clan's vanwege het vermoorden van haar familie. Wat Cassie niet weet, is dat Emma niet dood is gegaan, maar in een vampier is veranderd.
    Extra: In de familie van Cassie was vroeger een eikenhouten staak, deze is alleen vernietigd toen haar ouders werden vermoord.

    Hopelijk heb ik hem goed ingevuld..


    Ik vraag me af wie Emma en Ethan zijn want dat is echt langs geen kanten duidelijk. Verder vind ik de beschrijving van haar persoonlijkheid wel heel erg kort (bloos).
    EDIT: en de link voor je foto doet het niet.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 19:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wie Emma en Ethan zijn want dat is echt langs geen kanten duidelijk. Verder vind ik de beschrijving van haar persoonlijkheid wel heel erg kort (bloos).
    EDIT: en de link voor je foto doet het niet.

    Ik zal haar ff aanpassen en een nieuwe foto zoeken...


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    @Ollivander, ik ga ook een Leider aanmaken. Ik zou hem in de Camden clan stoppen maar als jij daar liever in wilt is het voor mij geen probleem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.