• Welcome to the streets of London,
    where the lost souls come to life.
    Where the battle-slain with bloodied bodies lay fading,
    already of their life deprived.
    Welcome to the streets of London,
    where nobody survives.


    Londen. 2307. Ruim twee eeuwen geleden raakten vampieren in de meerderheid. Maar naast hun allesvernietigende bloedlust hadden ze nog een honger die ze niet wisten te stillen. Macht, was wat ze wilden en het duurde niet lang eer deze drang hen in twee clan's verdeelde met elk een gevreesd leider. De mensen werden gezien als loslopend wild, een prooi of mogelijke soldaat die elke clan voor zich probeerde te winnen. Ze werden vermoord om hun bloed of getransformeerd om hun kwaliteiten tot ze op de rand van uitsterven stonden.
    Nu zijn er slechts nog enkelen van hun soort over, en ze zijn in groot gevaar. Het zijn Helden, omdat ze elke nacht overleven om 's ochtends het licht te kunnen zien. Maar zelfs dan zijn ze niet veilig. De dagen dat vampieren niet tegen zonlicht konden zijn immer al lang verstreken en hoewel ze er nog steeds niet tuk op zijn, zal een hongerige bloedzuiger zich niet meer schuwen om op klaarlichte dag een slachtoffer te zoeken.
    Maar zoals in elke oorlog zijn er ook revolutionairen, zij die zich afzijdig houden van de strijd van een ander. Zij zijn de Gidsen; vampieren die enkel drinken van vrijwillig gegeven bloed of dieren. Ze hebben een doel; de laatste mensen in veiligheid brengen, buiten de muren van Londen. Maar de vijand ligt op de loer om elke hoek, op zoek naar meer soldaten voor hun leider.


    De Camden clan: deze clan bezit het gebied ten noorden van de Thames.
    - Leider: Vincent Fitzgerald - Gancanagh
    - Echtgenote: Jane Maerwynn Stanburgh - Gipsy
    - Hoofd van de wacht: Rafael Mortenson - Gamgee
    -
    -
    De Greenwich clan: deze clan heeft zich gehuisvest ten zuiden van de Thames.
    - Leider: Henry Aleksandar Petrov - Ollivander
    - Echtegenote: Danae Isabelle Montgomery - Gamgee
    - Hoofd van de wacht (mannelijk + gave)
    - gereserveerd door Gwenx1D
    -

    De Echtenotes zijn de vrouwen van de Leiders. Zij worden alom geprezen om hun uitmuntende schoonheid maar zijn verder niet speciaal. Ook de leiders hebben geen gaves. Er hoeft niet noodzakelijk echtelijke trouw te zijn tussen de Leiders en de Echtgenotes, de vrouwen zijn meer pronkstukken. De hoofden van de wacht hebben wel een gave. De rest mag eventueel een talent hebben maar dat hoeft niet. Het verschil tussen een gave en een talent is dat een gave iets bovennatuurlijk is (bv; het weer kunnen doen veranderen, iemand met een blik pijn kunnen doen, in de toekomst kijken,...) en een talent is een uitvergroting van iets dat ze in hun menselijk leven konden (zeer snel kunnen rennen, een super zicht hebben, ijzersterk zijn,...)

    De Gidsen: deze vampieren zwerven doorheen heel Londen in de hoop uit de handen van een clan te kunnen blijven en de mensen in veiligheid te kunnen brengen.
    - Khutouri - Gancanagh
    - Emma Valerie Williams - Galinda
    - Alexander Emerald Winstons - Aghra

    De Gidsen mogen elk een talent of gave bezitten.

    De enige manier om de vampiers uit te schakelen is met een eikenhouten staak. Daar hebben de mensen er geen van (!) en ze blijven enkel dood zolang de staak door hun hart blijft zitten.

    De Helden: zij zijn de laatste vier mensen die nog over zijn. Ze weten het zelf niet, maar ze hebben een soort immuniteit voor vampieren waardoor ze heel moeilijk op te sporen zijn.
    - Valerie Hope McCalley - Vesta
    - Cassandra Alison Pike - Gwenx1D
    - Charlie Adams - MickeyMousee
    - Nathaniel Payton - Everdeen

    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (zowel hoe oud ze waren wanneer ze veranderd werden als hoe oud ze werkelijk zijn):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, elk personage heeft zijn gebreken.
    - Ik wil stukjes tekst van minstens 10 regels.
    - 16 + (schelden, geweld en seks) is toegestaan.
    - OOC staat tussen vierkante haakjes.
    - Personages worden niet vermoord tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Hou het amicaal onder de spelers zelf
    - Je wacht op z'n minst drie posts voor je opnieuw reageert. Ik wil geen sneltrein.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 14:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    @Ollivander, ik ga ook een Leider aanmaken. Ik zou hem in de Camden clan stoppen maar als jij daar liever in wilt is het voor mij geen probleem.


    Voor mij is de Greenwich clan zeer zeker goed. (;


    kindness is never a burden.

    Is het trouwens erg dat ik mijn rol pas Zaterdag kan invullen?
    Ik ben namelijk deze avond en morgen weg en weet niet of ik de tijd nog zal vinden. :x


    kindness is never a burden.

    Aangepast, zo goed? (aangepast in mijn eerdere bericht)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Ollivander schreef:
    Is het trouwens erg dat ik mijn rol pas Zaterdag kan invullen?
    Ik ben namelijk deze avond en morgen weg en weet niet of ik de tijd nog zal vinden. :x

    Geen probleem hoor. Zaterdag of zondag is prima ^^
    Ik denk dat ik hem pas rond woensdag zal starten :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Geen probleem hoor. Zaterdag of zondag is prima ^^
    Ik denk dat ik hem pas rond woensdag zal starten :3


    Oké, dank je (;


    kindness is never a burden.

    Gwenx1D schreef:
    Aangepast, zo goed? (aangepast in mijn eerdere bericht)


    Beter. Ik was een beetje in de war omdat je zegt dat haar oudste broer en zus gestorven zijn en vervolgens is ze met haar broer en zus gevlucht, haha.
    Misschien verzin je voor die overleden broer en zus ook beter nog een naam.
    Dan heb ik er verder niks meer op aan te merken.
    (Niet dat het nu storend is hoor, maar ik raakte er even niet wijs uit (': )


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Beter. Ik was een beetje in de war omdat je zegt dat haar oudste broer en zus gestorven zijn en vervolgens is ze met haar broer en zus gevlucht, haha.
    Misschien verzin je voor die overleden broer en zus ook beter nog een naam.
    Dan heb ik er verder niks meer op aan te merken.
    (Niet dat het nu storend is hoor, maar ik raakte er even niet wijs uit (': )


    Ze hebben een naam!
    Zou ik trouwens, als dat mag, twee personages mogen, want dan ik Emma de vampier zijn.
    (Aangezien haar zus niet is vermoord maar veranderd in een vampier)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Als je je met beide rollen nog aan het minimum van tien regels kan houden wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil eventueel anders ook nog wel een man, de RPG zelf zal denk ik toch niet zo snel lopen, maar dan moet ik wel eerst kijken of ik iets daarvoor kan verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gamgee schreef:
    Ik wil eventueel anders ook nog wel een man, de RPG zelf zal denk ik toch niet zo snel lopen, maar dan moet ik wel eerst kijken of ik iets daarvoor kan verzinnen.


    Doe maar hoor, ik start hem toch de eerst komende dagen niet ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Doe dan maar het hoofd van de Camden clan wacht :Y)

    Ik heb voor mijn vrouwelijke rol al een naam+uiterlijk, wat echt een wonder is aangezien ik daar altijd een eeuwigheid over doe xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Leider van de Camden clan.
    Volledige naam: Vincent Fitzgerald
    Leeftijd: Vincent was 21 toen hij vampier werd, in werkelijkheid is hij 340 jaar oud.
    Karakter:
    Aan Heer Vincent, zoals hij liefst genoemd wordt, weet je bijna nooit wat je hebt. Hij is een vriendelijk, meelevend persoon maar kan ook erg opvliegend zijn. Wanneer hij kwaad is moet alles en iedereen aan zijn humeur geloven. Hij claimt elke dag opnieuw zijn positie als leider en is niet gauw van plan die af te staan. Het geeft hem een kick; zoveel macht hebben, weten dat anderen buigen voor hem en doodsbang voor hem zijn.
    Andersom geldt dat ook. Iemand die Vincent beledigt betaalt dat met zijn leven of een ergere straf. Hij kan heel wreed zijn als hij dat wil en draait zijn hand niet om voor een marteling.
    Vincent is ook erg ijdel. Hij kiest zonder aarzelen voor de duurste kleren van de beste kwaliteit en hij weet meer dan goed waarmee hij goed staat. Complimentjes zal hij ook nooit in de wind slaan, hij geniet ervan met volle teugen.
    Hij is een doorzetter, hij weet wat hij wil en daar gaat hij ook de volle honderd procent voor. Het komt niet in Vincent op te stoppen voor hij heeft wat hij wil.
    Ondanks zijn temperament kan Vincent echt de tijd nemen om zijn plannen te beramen. Hij kient alles uit tot in het kleinste detail voor hij iets in actie zet. Het kost hem ook heel weinig moeite om dingen te snappen, gezien Vincent een IQ van 127 heeft.
    Iets wat Vincent echter nooit zal doen is mensen verbaal beledigen, of toch niet op persoonlijk vlak. Dat betekent echter niet dat hij geen mening heeft, maar hij doet zijn best om die op een zo menselijk mogelijke manier te brengen, tenzij hij razend is.
    Vincent is ook een echte romanticus. Hij vindt het heerlijk om te flirten en kan heel erg hoffelijk zijn naar zijn vrouw, Jane, toe. Hij is geen man van grote woorden, maar laat zijn affectie blijken door middel van kleine gebaren; een boeketje rozen op de keukentafel, zijn vingertoppen langs haar arm laten gaan op een onbewaakt moment, een kopje van haar favoriete bloedgroep bij het ontbijt.
    Zijn hele karakter is eigenlijk opgesteld uit onzekerheid en vernedering. Vincent vergeet niet vlug en vergeven ligt hem al zeker niet in de aard.
    Uiterlijk:



    Vincent heeft een gezicht met een uitgesproken kaaklijn en expressieve wenkbrauwen. Zijn humeur staat er altijd op af te lezen. Als hij lacht, wat niet erg vaak gebeurt, heeft hij vrij bolle wangen en kuiltjes.
    Zijn donkerbruine haren liggen altijd netjes in model, zonder dat hij er veel moeite voor hoeft te doen. Soms wordt hij wakker en dan is hij gewoon tevreden met zijn out of bed look en doet hij er niks aan. Dat kan, want het staat hem ook wel.
    Hij heeft doordringende groene ogen, waarmee hij dwars door je ziel lijkt te kijken. Ongeacht in welke bui hij is, ze schitteren altijd.
    Vincent heeft ook een bleke huidskleur, al van voor hij vampier werd, maar niet zo dat hij er ongezond uit ziet.
    Hoewel hij over het algemeen vrij dunne lippen heeft, is zijn onderlip wat dikker vergeleken met zijn bovenlip.
    Qua kledij kiest Vincent doorgaans voor maatpakken, of een donkere jeans met een hemd maar op een luie dag durft hij al eens een jeanshemd uit de kast halen met een paar All Stars of Vans.
    Geschiedenis:
    Vincent werd geboren in 1946 in een klein stadje in Amerika. Van zijn ouders kreeg hij alle aandacht en liefde die hij zich maar kon wensen, maar met zijn leeftijdsgenootjes wilde het maar niet lukken. Vincent voelde zich altijd een buitenbeentje en werd gemeden als de pest omdat hij al op vrije jonge leeftijd qua verstandelijk vlak ver boven de andere kinderen zat. Daarbij kwam dat Vincent ook nog eens een echt zorgenkindje was. Hij was om de haverklap ziek, droeg een bril met dikke glazen omdat hij anders geen steek zag en klonk erg nasaal door de chronische verkoudheid waarmee hij te kampen had. Door het vele ziek zijn was hij ook maar een schriel ventje.
    Hij was een echte Point Dexter en dus het perfecte slachtoffer voor pesterijen.
    Doorheen zijn tienerjaren kreeg hij het ene verwijt na het andere te slikken, kreeg hij ontelbare wedgies en werd hij ontelbare keren met zijn hoofd in de toiletpot gedouwd. Ook een fikse rammeling was dagelijkse kost voor hem en hij kan de uren dat hij in kluisjes opgesloten heeft gezeten niet op twee handen tellen.
    Op zijn achttiende studeerde hij af en kon hij de vervelende middelbare school eindelijk achter zich laten. Vincent besloot tegen ieders verwachting in om bij het leger te gaan. Hij raakte ettelijke keren niet door de "keuring" maar uiteindelijk vond hij een dokter die, mits de juiste som geld, hem de nodige papieren verschafte. Helaas was ook Vincent daar de pispaal, maar er kwam beterschap in het zicht. Omdat hij zoveel trainde en veel meer buitenlucht kreeg, verbeterde zijn gezondheid, hij kwam bij en kweekte spieren wat opnieuw leidde tot een nog betere gezondheid.
    Zijn meerderen merkten ook op dat hij goed was in strategie en dat hij bij oefenmanoeuvres veel sneller door had hoe hij er doorheen moest komen dan de anderen. Het duurde niet lang voor hij bevorderd werd en langzaam maar zeker klom hij de ladder op.
    Eindelijk leek alles hem mee te zitten tot hij op een nacht, bij het vieren van zijn eenentwintigste verjaardag samen met wat legervrienden, stomdronken terug naar de basis keerde. Hij werd aangevallen en kon zich niet verdedigen. Het enige dat hij zich nog herinnert is dat hij wakker werd op de stoep en dat het zonlicht pijn deed op zijn hele lichaam. Hij zag ook heel erg wazig tot hij zijn bril af deed. Het duurde een paar dagen voor Vincent door kreeg wat er aan de hand was. Het muntje viel pas echt toen hij zich samen met wat andere kerels aan het scheren was en een van hen zich per ongeluk sneed. De geur van zijn bloed zorgde ervoor dat Vincent in extase ging en na de jongen tot de laatste druppel leeg gedronken te hebben, maakte hij zich snel uit de voeten. Bang dat er een klopjacht op hem zou ingezet worden, vluchtte Vincent.
    Hij heeft alle landen van de wereld gezien en toen hij ergens in Zweden was besloot hij om op zoek te gaan naar lotgenoten, want hij kon niet geloven dat hij de eerste was. In 2035 had Vincent een klein "leger" van zo'n twaalf vampiers bijeengeraapt. Zo begon hij aan zijn opmars als Heer Vincent. Voor het eerst in zijn leven keken anderen naar hem op, kwamen ze naar hem voor advies en richtlijnen. Het gaf hem zo'n goed gevoel dat hij machtsgeil werd en besloot van Londen de hoofdstad van zijn rijk te maken.
    Het was pas in Londen dat hij Jane leerde kennen, op een bal dat hij gaf voor vampiers. De mensen die er heen kwamen, hadden er geen idee van dat zij het avondmaal zouden zijn. Toen het bloedbad begonnen was, ging hij achter een heerlijk ruikende mens aan en net wanneer hij de jonge man te pakken had, had Jane dat ook. Vincent viel opslag als een blok voor haar en liet haar de man hebben. Hij zorgde ervoor dat hij de rest van de nacht bij Jane in de buurt bleef en sindsdien heeft hij kosten noch moeite gespaard om haar voor zich te winnen, met succes.
    Extra:
    Bijnamen als "Vinnie" zijn helemaal uit den boze bij Vincent. De laatste die zich daar aan waagde kreeg prompt een staak door zijn hart. Het herinnert Vincent namelijk aan de tijd dat hij een niemand was, een slachtoffer, iemand die niet gerespecteerd werd.
    De enige die hem koosnaampjes mag geven is Jane, maar Vincent kan nergens meer van genieten dan bij volle naam genoemd te worden.
    Vincent woont samen met zijn vrouw en de meest hooggeplaatsten van zijn leger in Buckingham Palace.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hij ziet er best cute uit hihi]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [hij is van Awkward ^^] *likelike


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Ken ik niet hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.