• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:22 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xMissMarije schreef:
    Paardrijden voelt echt als een uitklep van je frustaties. Heerlijk rijden op een paard en even er niet aan denken, alleen genieten.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je beseft pas hoeveel stress toetsen je bezorgen, als je gewoon eens niets te leren hebt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    Het is weer zover... ik heb een nieuwe liefde.
    Hij heet Alexander Wang en staat enig aan mijn arm.
    Oftewel; mijn nieuwe handtas die vandaag is aangekomen! <3

    *Zoek op op google* Ehm, kan het kloppen dat al die tassen tussen de 200 en 800 euro zitten? :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wasp schreef:
    (...)
    *Zoek op op google* Ehm, kan het kloppen dat al die tassen tussen de 200 en 800 euro zitten? :'D

    Jezus, wie betaalt er nou zoveel voor een tas. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn broertje denkt dat hij "fly" is.
    Dude, check je ogen, volgens mij heb je een fucking bril nodig. :]. Just saying.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jezus, wie betaalt er nou zoveel voor een tas. T_T

    HAHAHAHAHA omg. :')
    Het is een nepperd, lololol. Alsof ik negenhonderd euro ga dokken voor een tás.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA omg. :')
    Het is een nepperd, lololol. Alsof ik negenhonderd euro ga dokken voor een tás.

    Ik dacht al, die is gek geworden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Loooool. Misschien moet ik de volgende keer maar weer gewoon het woordje look-a-like of nepperd erbij zetten. :')
    Het. Is. Een. Nepperd. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Loooool. Misschien moet ik de volgende keer maar weer gewoon het woordje look-a-like of nepperd erbij zetten. :')
    Het. Is. Een. Nepperd. -.-

    Ik snap het nu hoor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Finally sleep. Goddamn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik erger me de laatste tijd echt aan jouw gedrag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zenuwachtig....


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zit ik rustig in de klas, roept lesbisch meisje. 'BEN JIJ OOK GAY?!' Aw, ik zat daar met een hartaanval. Well, I told her. And it was quite funny. Nu weet iedereen het die het moet weten. Goed van mijjj. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Godverdomme, hier kan ik echt zo kwaad om worden! Hoe kunnen jullie zoiets nou jaren voor mij verborgen houden?! Ik ben verdomme negentien en ik heb al behoorlijk wat meegemaakt. En ook al weten jullie daar niet alles vanaf, kun je op z'n minst de moeite doen om een beter excuus te verzinnen dan: 'we dachten dat je het niet aan zou kunnen'.
    Donder een eind op zeg.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nog 1 SE...nederlands...dat betoog moet wel lukken :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.