• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Er verschijnen weer tranen in mijn ogen bij d gedachte dat ik Nate niet meer zaal zien. 'En je vragen om te blijven, zou weer egoïstisch zijn van mij,' voeg ik er zachtjes aan toe. 'Wat nou als we elkaar gewoon 1 keer in de zoveel tijd zien?' stel ik dan voor.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate streelt mijn borsten weer en dat is voor mij het teken dat we tot hier gaan en niet verder. Eigenlijk vind ik dat wel fijn, want ik weet bijna wel zeker dat als ik nu met Nate het bed zou delen, ik mezelf niet meer zou kunnen aankijken in de spiegel. De kus gaat verder en ik zet even zachtjes mijn nagels in zijn schouder als er een rilling door me heen trekt.

Sky
    'Blijkbaar niet,' zeg ik met een grijns. Daniël legt dan heel wat uit over hoe we het dan doen. 'Eh, oke?' stem ik maar gewoon in. 'Boef, kom eens hier, je gaat weer naar huisje toe. Oke?' Ik geef de hond een aai over zijn koppie en hij blaft een keertje. Ik knik naar Daniël, hij kan Boef laten verdwijnen.

Daniel
    Ik glimlach en laat boef dan verdwijnen in het huis en ga staan, het jack dat ik over mijn shirt had getrokken doe ik uit en wacht op Sky tot ik mijn vleugels ontvouw. 'Klaar voor?' vraag ik haar met een glimlach.

Don't be like the rest of them, darling

Nate
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat zou pas pijnlijk zijn.' zeg ik zachtjes. 'Het is het een of het andere, aan jouw de keus.' zeg ik zachtjes.
    'En egoïsme is niet altijd slecht.'

Leslie Day
    Pijnlijk... dat is nou precies wat ik wil voorkomen. Hij zegt dan dat aan mij de keus is. Ik moet weer denken aan mijn nachtmerrie van vannacht. Mijn blik gaat op oneindig terwijl ik nadenk. 'Ik wil niet hoeven kiezen,' zeg ik zachtjes. 'Zoals het nu gaat.. is het gewoon fijn, zelfs meer dan dat.'

Sky
    Daniël vraagt of ik er klaar voor ben en ik bijt even op mijn lip. 'Geen idee,' mompel ik dan, ietwat nerveus. Ik ontvouw dan mijn vleugels en het voelt bevredigend. Stukken beter zo. Ik kijk Daniël aan. 'Wat nu?'

Nate
    Ik zucht. Ik had ergens dat antwoord verwacht. 'Oke dan doen we het gewoon zo, we blijven elkaar zijn maar Leslie, het zal moeilijker voor je worden dan.' zeg ik zachtjes. Aangezien ze Jake dan praktisch voorliegt.

Daniel
    'Probeer je vleugels eens te bewegen, ze zijn deel van jouw dus het gaat bijna even gemakkelijk als het bewegen van tenen of vingers' opper ik waarna ik eerst een slapende Liz uit haar stoeltje haar die gewoon door blijft slapen. En ontvouw dan mijn eigen vleugels en beweeg mijn schouders even naar achter om ze los te maken, het voelde.. Fijn om mijn vleugels te ontvouwen, alsof je weken, maandenlang met iets rond hebt gelopen dat nu eindelijk van je rug is gesprongen.

Leslie Day
    Hoezo gaat het moeilijker voor me worden? Zo kan ik toch bij beiden zijn. Of misschien is dat juist wel het probleem, dat ik met beiden ga. Nick zal erachter komen... waarschijnlijk... aangezien hij achter alles lijkt te komen. 'Dank je,' zeg ik tegen hem en druk een klein, lief kusje op zijn lippen. 'Wanneer zien we elkaar weer?'

Sky
    Een deel van mij? Ik ben me er amper bewust van, hoe moet dat dan gaan lukken? Toch probeer ik het. Eerst beweeg ik even mijn handen, dan mijn benen en uiteindelijk probeer ik mijn vleugels te bewegen. Liz ligt in de armen van Daniël te slapen. 'Het wil niet lukken,' mompel ik dan. Mijn vleugels bewegen niet.. Shitzooi.

Nate
    'Ik kan nu nog even blijven en we zien elkaar wel vanaf dat je tijd alleen hebt. Je kan een plaats en tijd altijd smsen.' glimlach ik en druk nu nog een kusje op haar lippen aangezien... nou ja geen reden eigenlijk.

Leslie Day
    'Oke,' zeg ik met een blije glimlach. 'Dat zal ik zeker doen.' Ik knipoog een keer naar hem en hij drukt een kusje op mijn lippen. 'Hm. Waar heb je mijn shirt gelaten?' vraag ik dan aan hem.

Nate
    'Hm mag ik die niet houden?' zeg ik plagerig.
    'Mijn uitzicht bevalt me wel.' Ik maak een grapje en ik hoop maar dat ze dat ook doorgeeft/

Leslie Day
    Nate is plagerig en ik moet er om lachen. 'O ja?
    Bevallen mijn borsten je wel?' vraag ik dan onschuldig. Ik druk weer een paar kusjes in zijn nek, om hem een beetje te pesten. 'Dan laat ik mijn shirt maar uit, geloof ik,' fluister ik tegen zijn huid aan.

Nate
    'Leuk dat je het daar mee eens bent.' zeg ik zachtjes lachend en streel nog eens plagend over haar borsten.
    Ik trek haar iets dichter zodat haar hoofd terug op mijn borstkas ligt.

Leslie Day
    Als Nate plagerig over mijn borsten streelt, kan ik het toch niet laten om even zachtjes te kreunen. Hij zorgt ervoor dat mijn hoofd weer tegen zijn borstkas leunt en ik luister naar het geluid van zijn hart. 'Ondanks dat ik nu geen kusjes meer in je nek kan drukken, is dit een goede vervanging. Dit geluid is mooi.' Het geluid van een kloppen hart, of specifieker gezegd, van Nate's hart.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Hoezo gaat het moeilijker voor me worden? Zo kan ik toch bij beiden zijn. Of misschien is dat juist wel het probleem, dat ik met beiden ga. Nick zal erachter komen... waarschijnlijk... aangezien hij achter alles lijkt te komen. 'Dank je,' zeg ik tegen hem en druk een klein, lief kusje op zijn lippen. 'Wanneer zien we elkaar weer?'

Sky
    Een deel van mij? Ik ben me er amper bewust van, hoe moet dat dan gaan lukken? Toch probeer ik het. Eerst beweeg ik even mijn handen, dan mijn benen en uiteindelijk probeer ik mijn vleugels te bewegen. Liz ligt in de armen van Daniël te slapen. 'Het wil niet lukken,' mompel ik dan. Mijn vleugels bewegen niet.. Shitzooi.

Daniël
    'Het wil niet lukken.' Mompelt ze als het haar niet lukt en ik loop naar haar toe, en raak zacht de zijkant van haar linkervleugel aan, 'Voel je dat?' Vraag ik haar dan. Gewoon om er zeker van te zijn.

Sky Leslie White
    Daniël loopt naar me toe als ik zeg dat het niet wil lukken. Ik voel ze gewoon nog niet echt. Ik zie hoe hij mijn linkervleugel aanraakt, maar ik voel het niet echt. 'Ik zie dat je het doet, maar voel het niet echt...' zeg ik dan naar waarheid. 'Wel een beetje, heel klein beetje.'

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 7:57 ]