• De titel zegt volgens mij wel genoeg. Ik ben dus op zoek naar horror stories. Het moet abn geschreven zijn en het aantal hoofdstukken maakt niet uit, ook al zou het handig zijn om een paar verhalen te hebben die al afgelopen zijn. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mijn topics! (:

    Sorry dat ik geen story weet, trouwens...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb er eentje op mijn profiel, 10 (: .


    The odds are néver in our favor.

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer


    Lost in Lies


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb er een op mijn profiel (Blood in my badroom) maar hijs nog niet begonnen


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hij heeft geen heel hoog horrorgehalte, zeker niet het eerste deel, maar er wordt later wel flink in gemarteld. (:

    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    Als je onder horror bloederige taferelen verstaat, vind je dit misschien wel leuk. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oakenshield schreef:
    Mijn topics! (:

    Sorry dat ik geen story weet, trouwens...


    •*• Lululu •*•