• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt hondsasociaal.

    Ik vind het vervelend voor je dat jullie auto is verpest, maar het is niet zo slim op een site vol met Nederlanders een topic te openen met een lullige titel waardoor iedere Hollander zich aangesproken kan voelen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pas op met je titel, genoeg Nederlanders hier (waaronder ik). :'D
    Maar dat is inderdaad echt een klote actie.

    Het eerste wat ik dacht was "Dank je wel" door je titel. Misschien niet handig qua titel doordat er vrij veel Nederlanders op Quizlet zitten, me included.
    Maar het is inderdaad gigantisch asociaal. Gelukkig kon je in ieder geval nog naar huis toe en bij de verzekering een schadeclaim indienen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het maakt ook zoveel verschil dat het Nederlanders waren en geen Belgen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is niet zo aardig van mijn mede Nederlanders. Hollanders geldt eigenlijk alleen voor Nederlanders uit Noord en Zuid-Holland. Maar dat terzijde. Misschien heeft iemand gezien wie het was?


    Physics is awesome

    Klote actie inderdaad!!


    -

    Dumbledore schreef:
    Het maakt ook zoveel verschil dat het Nederlanders waren en geen Belgen.


    Your make-up is terrible

    Capricious schreef:
    Ik vind het vervelend voor je dat jullie auto is verpest, maar het is niet zo slim op een site vol met Nederlanders een topic te openen met een lullige titel waardoor iedere Hollander zich aangesproken kan voelen. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Mensen, doe niet zo moeilijk over die titel. Je snap toch wel dat ze het niet tegen jou heeft. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. :Y)
    Inderdaad een ontzettend lage actie, bah.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dumbledore schreef:
    Het maakt ook zoveel verschil dat het Nederlanders waren en geen Belgen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Svale schreef:
    Mensen, doe niet zo moeilijk over die titel. Je snap toch wel dat ze het niet tegen jou heeft. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. :Y)
    Inderdaad een ontzettend lage actie, bah.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind de titel nogal lullig, maar ik vind het ook echt niet kunnen wat ze met de auto hebben gedaan. Blijkbaar is het soms heel moeilijk om van andermans eigendom af te blijven.


    Take risks and conquer your fears.

    Blutbad schreef:
    Dat is niet zo aardig van mijn mede Nederlanders. Hollanders geldt eigenlijk alleen voor Nederlanders uit Noord en Zuid-Holland. Maar dat terzijde. Misschien heeft iemand gezien wie het was?


    Ik woon in Zuid-Holland (cat)


    Maar goed ^^ om de lichten aan te laten staan is niet slim :Y) maar om het op een auto te kladden is inderdaad onbeschoft!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elvenking schreef:
    Pas op met je titel, genoeg Nederlanders hier (waaronder ik). :'D
    Maar dat is inderdaad echt een klote actie.


    •*• Lululu •*•