• Ik weet het. Het klinkt wel erg dramatisch, maar zo voel ik me wel. Die ene keer dat ik denk dat ik er wel aardig uitzie kom ik op school en val ik nog in het niets. Die ene keer dat ik toegeef dat ik een crush heb op iemand blijf ik steken in de friendzone. Die ene keer dat ik iemand nodig heb, is iedereen op eens te druk met elkaar. En ja, ik moet me misschien niet zo aanstellen, maar ik kan het niet meer. Kan de wereld niet meer aan kijken met de 'fuck you all' aditude. En waarom? Om dat ik dik ben(nee, ik stel me niet aan, het is echt zo), omdat ik through a lot of shit ben geweest, omdat alles wat ik doe, beter gedaan word door een ander. En ja, ik weet het. Er is maar een jij. Dat is wat ik mijn beste vriend ook voorhoud. Maar wat heb ik eraan om mezelf te zijn als dat betekent dat ik in de steek word gelaten?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Puberty sucks. Je komt er wel uit als je je koppie omhoog houdt en door blijft gaan.


    ars moriendi

    Know the feel, maar je moet je er gewoon doorheen weten te vechten. Het is moeilijk, maar de moeite waard.
    En misschien heb je niemand in het echte leven die je kan steunen, maar vrienden op het internet zijn soms veel meer waard. Ze hebben minder snel vooroordelen over je en je moet niet bang zijn dat ze je geheimen zullen doorvertellen, want aan wie zouden ze dat moeten doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is een rot gevoel. Ik heb het ook gehad. Geef niet op, het gevoel dat je nu hebt blijft niet voor eeuwig.
    Je word heus niet in de steek gelaten. Kun je er met je beste vriend goed over praten? Of familie?
    Wat je vriend zegt is waar, er is maar één zoals jou en je zult jezelf moeten accepteren zoals je bent. Laat niemand je zeggen dat anderen 'beter' dan je zijn, want wat houd dat eigenlijk in, 'beter'? Beter in leren? So what. Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten.


    You are beautiful, you are love.

    hey, thanks voor het reageren(:
    Ik weet dat ik me er doorheen moet vechten, maar af en toe weet ik gewoon niet meer waarvoor ik het dpe. Maar ja, zoals ik al zei, misschien stel ik me wel gewoon aan (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Apocalyptic schreef:
    Puberty sucks. Je komt er wel uit als je je koppie omhoog houdt en door blijft gaan.


    26 - 02 - '16

    Ik ken het heel erg goed. Bij mij is het pas sinds dit jaar dat ik echt lekker stevig in mijn schoenen sta en heerlijk in mijn vel zit. Het is echt een vreselijke periode, maar je komt er doorheen. Het is nu doorbijten, maar je krijgt er echt wat voor terug. En bovendien, ik denk dat er een hele hoop mensen hier op Quizlet zijn die naar je willen luisteren. Het is dan misschien niet hetzelfde als iemand in het echte leven, maar het kan echt ontzettend opluchten. Want het mag dan misschien puberteit zijn, heftig is het zeker.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Rythem schreef:
    hey, thanks voor het reageren(:
    Ik weet dat ik me er doorheen moet vechten, maar af en toe weet ik gewoon niet meer waarvoor ik het dpe. Maar ja, zoals ik al zei, misschien stel ik me wel gewoon aan (:


    Dat gevoel ken ik maar uiteindelijk komt het wel goed. Echt waar en niet alleen in sprookjes ook al lijkt dat soms wel zo. En er zullen vast mensen trots op je zijn zoals je familie.

    Daarnaast je kan niet in alles de beste zijn, ook al wil je dat graag. Ik wil dat ook graag maar zoals mijn coach zei, je kan niet altijd de beste, de liefste of de grappigste zijn.

    Maar je kan wel een doorzetter zijn, die hiermee moeite heeft en zich alsnog niet klein laat krijgen.


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    Puberty sucks. Je komt er wel uit als je je koppie omhoog houdt en door blijft gaan.


    Bad decisions make good stories.

    Ik dacht eerst dat het over een story promotie ging.

    Ik heb precies hetzelfde en weet het vaak ook even niet meer. Meestal ben ik heel lang down totdat er iets is dat me enigszins opvrolijkt en dan vergeet ik het wel voor even. Maar ooit komt het wel goed. Dat hou ik mezelf voor en ik heb zelfs één keer "Never give up ~" op mijn arm geschreven. Dat gaf me ook hoop. Misschien eens proberen? Maar aangezien ik zelf niet weet hoe of wat, heb ik ook geen advies voor jou. En puberteit zuigt ja, maar het ligt niet alleen daar aan.

    Ik weet heel goed hoe je je voelt. Zelf heb ik er, net zoals veel anderen, er ook mee te maken gehad. Zo nu en dan heb ik er nog weleens last van, maar ik weet gewoon dat het beter wordt. Het gaat om vallen en opstaan, doorbijten en vechten tot je niet meer kan. Je kunt het.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ken je gevoel. Gewoon doorzetten en niet opgeven. Al denk je dat het niet over gaat, dat gaat het echt. Dat dacht ik namelijk zelf ook. Mijn pb staat altijd open als je wilt praten. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Als je niet tevreden bent met jezelf moet je er of A) wat aan doen of B) accepteren dat het prima is zoals 't is en verder gaan :].


    No growth of the heart is ever a waste

    macd0 schreef:
    En puberteit zuigt ja, maar het ligt niet alleen daar aan.

    In dit geval duidelijk wel. Dit soort gevoelens zijn gewoon precies wat puberteit en de hele fucking middelbare school inhoudt. Been there, done that.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Puberty sucks. Je komt er wel uit als je je koppie omhoog houdt en door blijft gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    mensen kunnen je soms echt wel in de steek laten , feels hard
    Maar laat je niet doen , ik weet dat je een vechter bent je moet je kop omhoog houden en positief blijven , ik weet het soms is het hard en moeilijk
    maar praat er met iemand over ..............
    ik wens jou echt veel suc6 en ik meen dat !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem