• Ik weet het. Het klinkt wel erg dramatisch, maar zo voel ik me wel. Die ene keer dat ik denk dat ik er wel aardig uitzie kom ik op school en val ik nog in het niets. Die ene keer dat ik toegeef dat ik een crush heb op iemand blijf ik steken in de friendzone. Die ene keer dat ik iemand nodig heb, is iedereen op eens te druk met elkaar. En ja, ik moet me misschien niet zo aanstellen, maar ik kan het niet meer. Kan de wereld niet meer aan kijken met de 'fuck you all' aditude. En waarom? Om dat ik dik ben(nee, ik stel me niet aan, het is echt zo), omdat ik through a lot of shit ben geweest, omdat alles wat ik doe, beter gedaan word door een ander. En ja, ik weet het. Er is maar een jij. Dat is wat ik mijn beste vriend ook voorhoud. Maar wat heb ik eraan om mezelf te zijn als dat betekent dat ik in de steek word gelaten?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Als mensen je in de steek laten, omdat jij jezelf bent, dan zijn het geen goede vrienden. Elke vriend zou je moeten accepteren zoals jij bent. Ik weet ook hoe het is om te willen opvallen, maar het gebeurt niet. Dat is een teleurstelling, maar dat wil niet betekenen dat niemand je ziet staan. Er zijn genoeg mensen die het waarschijnlijk wel zien, maar gewoon niet zien. En trouwens dat je dik ben is echt een kut reden om te bedenken. Sorry dat ik het zo zeg, maar een vriendin van mij is twee keer zo dik als ik. Wij zijn met zijn drieën en ik en mijn vriendin zouden zo in haar broek passen, samen. Toch heeft zij genoeg vrienden en zelfs vaak zat een vriendje gehad. Dus gebruik die reden alsjeblieft nooit meer. Ik zeg dit niet om je te kwetsen, maar gewoon om je te laten merken dat het geen goede reden is. Geloof je beste vriend. Er is maar één jij en voor hem en waarschijnlijk voor meerdere is die ene jij enorm leuk! Er gaan genoeg mensen door een enorm dal, als je het vraagt hoor je altijd wel mensen die problemen hebben. Ik ken bijna niemand zonder problemen, alleen niet iedereen laat zich kennen. Als je wilt praten, kan dat altijd ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat gevoel kennen we allemaal.Ook dat het het gevoel hebt dat je je aanstelt. Maar geloof me dit is niet zo. Keep smiling, probeer gewoon jezelf te zijn. True love always find a way.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.