• Gegroet,

    Ik ben al een week of 2 aan het prutsen met een nieuw profiel. Maar het komt er nooit echt mooi uit te zien.
    Dus ik vroeg me af of sommige van jullie nog ideeën hadden die je graag aan je mede Q'ers wilt delen.
    Heb heb nu al een beginnetje (gedicht dat er nu staat), maar ik sta open voor suggesties of aanvullingen.

    Mvg,
    Licet


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    No tips?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je kan een template maken om je profiel wat kleur te geven. Verder vind ik je profiel nu prima. Niet te druk met veel tekst en plaatjes.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het nu mooi zo. Jouw profielplaatje stemt overeen met je template en de inhoud (tekst, plaatje) ziet er ook goed uit.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik vind je profiel erg leuk, met je gif & gedichtje.
    en zoals ze hierboven zeggen het komt mooi overeen met je icon! (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:27 ]


    To love is to destroy.

    Ik vind hem wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het leuk.
    Zo'n grijs template maakt het rustiger. :3

    Mijn profiel is weinig zinnigs, so don't ask me. Ik heb wel een haat aan te lange teksten en gigantisch veel plaatjes. So as far as I know, vind ik je pro prima nu :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn profiel match altijd mijn naam en mijn plaatje. Hoewel ik binnenkort eens een template moet maken voor mensen die niet mijn Stylish template gebruiken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt een té simpel profiel dus vraag het niet aan mij maar ik vind je profiel op dit moment eigenlijk wel goed zo ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hahaha, bedankt voor alle complimenten!
    Het voelt nog een beetje leeg, maar zal wel lijken of ik nog iets weet


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'