• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (mon tops ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (mijn topics
    de smileys spaced 'm)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (SNORKEL, mijn topics)


    imperfection is beauty

    [Ik heb daarnet een KINDER gehad:D (die overheerlijke chocolaaa)
    ahum. Mijn topicsxD]


    :)

    |"Curious... very curious... ." - Mr. Ollivander|


    kindness is never a burden.

    [Mijn topics.
    Sorry dat ik een tijdje niet meer heb gereageerd, ik ben de laatste tijd nogal moe en heb dan vaak na huiswerk niet zo'n zin meer om op Internet rond te hangen.. Ik zal kijken of ik dit weekend weer kan reageren!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rosa Amore Diamond || 1 || colosseum
    terwijl ik aan het nadenken ben hoor ik opeens iets. er loopt iemand langs door de ingang. ik wil de anderen waarschuwen maar weet dat Lauren toch wel wakker is. die iemand die hier langs liep heeft vast niet lang meer te leven. ik weet nog steeds niet wie het wapen liet vallen. dus vraag ik nog een keer; "is hier iemand." ik weet zeker dat het niet diegene was die hier zonet langs kwam lopen. "is hier iemand" vraag ik uit ongeduld nog een keer. omdat ik liever niet meer tegen de wand wil gaan zitten ga ik op de rotsen zitten.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 ||Colosseum, aan de rand
    Mijn drietand boort zich in het lichaam van de jongen. Die heeft niet lang meer te leven, denk ik bij mezelf. Dan hoor ik Rosa iets vragen. Wat ze nou precies zegt weet ik niet, maar ik besteed er weinig aandacht aan. Ik bedoel, degene die iets heeft laten vallen, was vast de jongen die ik net gedood heb. Even bekijk ik het lichaam van de dode tribuut. Wat heeft hij dan laten vallen? Het klonk als een zwaard ofzo, maar hij was ongewapend. Verbaasd kijk ik om mij heen. Wat voor geluid was het dan? Ik besluit me er niet mee te bemoeien en terug te gaan naar de Hoorn. De adrenaline die ik net had, is weer verdwenen en de moeheid komt terug. Snel ren ik weer terug naar de Hoorn en plof op mijn slaapzak naast Dennis. 'Daar ben ik weer.' zeg ik lachend. 'Er was een jongen uit een district dat ik niet meer weet, maar ik heb hem vol geraakt met mijn drietand, dus hij is dood.' Nog steeds vraag ik me af wat dat geluid nou was. Maar ik denk niet dat we daar ooit een antwoord op gaan krijgen. Dan bedenk ik dat ik nog steeds met Dennis moet praten. 'Dennis, Dennis.' fluister ik. 'Wordt het niet eens tijd om de beroeps te verlaten?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla Moore || Spookstad > rand van het Coloseum> rand bos
    Het daglicht kwam tevoorschijn en het vuurtje brande langzaam uit.Het voelde niet goed vandaag en P was nochsteeds niet terug.
    Ik stampte de restjes vuur uit en begon de spullen in Peathers rugzak te steken.ik ging hem gaan zoeken.
    Als ik net de flessen water toegedraaid had en in de rugzak gestoken had hoorde ik een kanonschot.Peather! Ik rende het huis uit en liep ergen heen ,geen idee waartoe.
    In de verte zag ik ,dat ik best niet hier naartoe was gelopen ,want het colloseum kwam inzicht en de beroeps konden hier overal zijn.Pas toen ik over iets struikelde en mijn handen in een plas bloed belanden keek ik naast me en zag het dode lichaam van Peather liggen ,geschrokken krabbelde ik overijnd.Tranen onstonden in mijn ogen en ik wilde het uitschreeuwen ,hij had dit niet verdiend.,ik keek weg van zijn lichaam en zag zijn speer liggen ,die nam ik mee en dan ging ik er vliegensvlug vandoor ,tranen gleden geruisloos over mijn wangen terwijl ik me een weg baan door verschillende struiken en planten.
    Ze gingen hiert voor boeten hoe dan ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Noah Shaw • District 1 • Colesseum.
    Noah hield zijn adem in en luisterde aandachtig. De Beroeps hadden hem gehoord. Rosa zei dat ze ging kijken. Noah zuchtte geërgerd. Hoe kon hij zo dom zijn? Noah schuifelde overeind en nam zijn zwaard. Hij keek over de stenen en zag Rosa naar de tribunes van het Colosseum benen, met een bijl in haar hand. Noah rende naar de gangen van het Colesseum en verstopte zich daar achter de hoek. Hij wilde Rosa geen pijn doen, laat staan vermoorden. "Is daar iemand?" riep haar zachte stem. Noah zweeg. Dat hij haar niet wilde vermoorden wilde misschien zeggen dat zij hem niet zou vermoorden, desondanks ze net nog zei dat ze van hem hield. "Is hier iemand?" riep ze nogmaals. Noah moest toegeven: tactvol was Rosa niet.


    kindness is never a burden.

    Peather Didier Butcher ||District 6|| Coloseum
    Het gebeurde zo snel, dat ik niet wist wat er preies gebeurde. Ik voelde het ijzer van de drietand mijn lichaam doorboorde. Ik nam een hap lucht, maar het hielp niet. t wist ik ook wel, maar het was puur een reflex. Ik voelde mij licht in mijn hoofd worden en zakte door mijn knieën. Ik viel op de grond en keek naar de lucht, waar de zon langzaam opkwam. Het was zo mooi en het was het laatst wat ik ooit zou zien. Ik dacht even terug aan sommige momenten die ik had meegemaakt. Ik had mijn buurmeisje eren lopen omdat mijn buurvrouw daar niet toe instaat was. Ik had mijn pols ooit gebroken omdat ik niet naar mijn vader wilde luisteren en op het dak bleef zitten. Zo waren er nog meer mometen die ik niet wilde vergeten, momenten die niet vergeten mochten worden. Ze zouden vergeten worden zodra ik dood was. Een traan liep over mijn wang. Ik hoorde voetstappen. Iemand rende deze kant op. Ik hoorde een doffe klap en draaide mijn hoofd. Het kostte al mijn kracht en ik slikte moeilijk. L was mij komen zoeken. "Win dit. Win dit, ga naar huis. Beloof mij dt je niet oppgeeft." Fluisterde en probeerde wanhopig nog meer te zeggen. Het lukte niet, ik was op, mijn adem was op. Dit was het. Leyla ws de laatste persoon die ik ooit zou zien. Deze plek was het laatste wat ik ooit zou zien. Ik moest toegeven dat het best een mooie plek was. "Je kan het." Was het laatste dat ik zei voor ik mijn ogen sloot en mijn gedachte langzaam verdwenen.


    (En dan post ik zou wel weer met Teaghan)

    (Laatste post, een beetje laat, maar oke.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Teaghan Anderson || District 7|| Bos
    Ik zuchtte diep en knikte even. "Laten we gaan." Zei ik nog steeds starend naar het levenloze lichaam van Fea. De hovercraft haalde haar op. Op dat moment realiseerde ik mij pas dat er nu nog maar weinig mensen overbleven. Steeds minder en op een gegeven moment waren er nog maar twee over, dat moment zou snel komen. ls ik goed geteld had waren we nog met zo een elf of tien mensen over. Iets in die richting in ieder geval. Ik pakte mijn mes en likte. "Misschien is het slim om water te gaan halen ofzo. Misschien kunnen we daarna een nieuwe boom uitzoeken." zei ik moeilijk en ik veegde mijn tranen ruw weg. Dit was het. Ik had het n echt gehad. Ik wilde slapen, zo graag slapen. "Waarom? Waarom moet iederen om ons heen dood gaan?" Schreeuwde ik wanhopig en draaide mij terug naar Mason.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rosa Amore Diamond || district 1 || colosseum
    omdat ik weer geen reactie kreeg ging ik maar wat rondlopen, er moest hier toch echt iemand in de buurt zijn. "is hier iemand" zei ik heel zacht. ik bedacht mij opeens dat dit niet handig was om steeds te roepen. uiteindelijk ging ik weer tegen de muur aanzitten. het liefst wou ik gewoon hier gaan slapen, maar dan had ik veel kans om dood te gaan, ik keek om me heen, tussen de tribunes van het colosseum zou ik niet opvallen maar dan kon ik anderen ook niet zien. ik besloot dus maar om wakker te blijven en gewoon te blijven zitten. als ik morgen genoeg had nagedacht wist ik zeker wat ik ging doen, of terug naar de beroeps of in mijn eentje op zoek naar Noah. maar het eerste lijkt mij toch een veel beter idee.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    foxfaceXXX schreef:
    (...)
    Ariana Louisa Green II district 9 II Bos

    'Oeps. Geen water. Zullen we Demi wekken en dan water gaan zoeken?' zegt Indianna. Ze is erg vrolijk op deze ochtend. Waarom weet ik niet. Ik zeg tegen Indianna :'Goed idee, ik heb echt behoefte aan wat drinken en zwemmen!´ Mijn hele wacht heb ik zitten denken aan water. Mijn mond was droog en ik had zo ontzettend zin in zwemmen.
    Het is even stil. ik probeere de stilte te verbreken. ´Zo, de wacht verliep vrij rustig. Niet veel aan de hand. En bij jou? Is er iets speciaals gebeurt tijdens jouw nacht? Zeg ik tegen Indianna als ik opsta. Ik zak meteen door mijn knieën. Ik voel een pijnlijke steek in mijn zij. Mijn wond. Ik schuif naar de dichstbaarzijnde boom en leun erop. Dan doe ik langzaam mijn kleding omhoog en bekijk mijn wond.


    Indianna Laurens || District 5 || Parco del Colle Oppio
    'Oké. Ik wek Demi en.. pak jij alvast wat spul in?' Terwijl ik naar Demi toe loop, die lijkt te slapen, denk ik aan water. Ik begin echt dorst te krijgen en zuig wat op een blaadje die me niet giftig lijkt. Het valt me op dat ik nog geen boobytraps van de spelmakers ben tegen gekomen.
    'Deem, word je wakker? We zijn van plan water te zoeken.' Ik bekijk hoe het lieve jonge meisje van nog maar 12 ligt te slapen. Mijn gedachten dwalen af naar thuis. Charlotte zit nu vast op school. Op wie zou de camera dit moment gericht zijn? Vannacht zijn er geen doden gevallen, en dat vind ik fijn. Na Drew heb ik nog meer genoeg van de Spelen. Precies op dat moment schalt er weer een kanon. Ik zucht even en voel een steek. Kon ik er maar een einde aan maken. Aan de Spelen dan. Voor altijd vrijheid. Nooit meer opgedreven worden door het Capitool.
    District 13 is gestraft en nu doen de andere districten elk jaar alsof ze een grote fout begaan zijn. Maar de waarheid is dat alle districten dezelfde gedachten hadden als 13. Maar zij durven er niet voor uit te komen.
    Ik schud Demi zachtjes door elkaar. 'Demi, kom je?'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 18:02 ]


    :)