• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Teaghan Anderson || district 7 || Bos --> Hoorn
    Ik liep samen met Mason richting de hoorn. Het was een vrij lange tocht en we waren beidde vrij moe. Langs de kant van het 'pad' dat we volgde zag ik een mes liggen, waarschijnlijk één van de messen die ik naar een dier had gegooid voor voedsel. "Mason, wacht even." Mason die mij waarschijnlijk niet gehoord had liep door. Snel pakte ik mijn mes op en liep ik weer verder. De glimlach op mijn gezicht was snel verdwenen wanneer ik zag wat er gebeurde. Het meisje van vier duwde haar drietant door Mason heen. Ik kon me niet bewegen. Heel even voelde het alsof mijn hele wereld in elkaar stortte, maar het was natuurlijk niet zo. Ik moest nog verder, ik moest de rest an dit spel nog proberen te overleven. Een traan liep over mijn wang. "Mason." Fluisterde ik. Ik wilde het noet geloven, ik kon het niet geloven. Ik sloot mijn ogen even en beet op mijn lip om niet te gaan schreeuwen. Mijn grip verstevigde en ik rende. Ik rende weg van het meisje, weg van Mason. alles was wazig vanwege de tranen in mijn ogen. Verderop liep een onduidelijk figuur (Noah). Hij liep in de weg, dat was alles wat ik over hem te zeggen had. Hij stond recht voor me en voor een moment stopte ik met denken, ik was er klaar mee, ik was overal klaar mee. Puur uit woede duwde ik het mes zijn rug in, meerdere malen zelfs. De tranen stroomde over mijn wangen. "Het gaat jullie niet lukken! Jullie kunnen mij niet breken!" Schreeuwde ik en keek naar de lucht. Ze hadden me al gebroken, het was ze gelukt. Met bebloedde hadden en nog steeds een wazig zicht liep k terug richting de hoorn, ik had het verband en de zalf nodig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Als ik me omdraai, kijk ik recht in het gezicht van het meisje uit 7. Ik weet dat ze een bondgenootschap had met die uit 11 en volgens mij heeft ze net precies kunnen volgen hoe ik hem vermoord heb. Vrolijk lachend zwaai ik even naar haar, maar volgens mij ziet ze het niet. Ze is veel te druk met verdrietig zijn om die jongen. Alsof ze echt gedacht had dat ze een kans maken tegen ons.
    Mijn ogen volgen haar als ze loopt en ineens zie ik hoe ze een mes in een jongen gooit. Verbaasd kijk ik ernaar. Ik had niet gedacht dat ze dat in zich had. Maar wie is die jongen? Langzaam loop ik ernaartoe met mijn drietand in de aanslag. 'Noah?' roep ik verbaasd uit. Ik had niet gedacht dat hij zich zo makkelijk had laten doden. Hij was eigenlijk de gevaarlijkste persoon voor mij, zeker als hij met Rosa samen zou gaan werken.
    Waar is Rosa eigenlijk? vraag ik me opeens af. Het feestmaal lijkt al bijna afgelopen. Snel loop ik naar Dennis, die nog bij de Hoorn staat. 'Noah is dood.' zeg ik lachend. 'Dat kind uit 7 heeft hem vermoord omdat ze zo boos was dat ik haar bondgenoot heb gedood.' Ik strijk even met mijn hand door mijn haar. Het lijkt met de dag erger te worden. Er zit een megaknoop in mijn haar en ook wat opgedroogd bloed. Snel loop ik de Hoorn in en pak een flesje water. Dat giet ik door mijn haar en het bloed laat al wat los. Met mijn vingers kam ik de grootste klitten uit mijn haar en vlecht het snel in een simpele vlecht. Dan ren ik de Hoorn weer uit. Klaar om de laatste tributen nog te vermoorden.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Amore Diamond • 1 • Colosseum
    Terwijl ik zit te wachten zie ik opeens dat het meisje van district 7 ergens heen lopen, ze vermoord een jongen die ze tegen komt. dan loopt Lauren er opeens achter aan. ik probeer te kijken wie de dode jongen is maar zie niet wie het is. ik besluit om Lauren maar eens te gaan helpen met het meisje van 7, dus ren er snel naar heen, maar hoe dichter dat ik bij de jongen kom, hoe meer ik hem om Noah vindt lijken. als ik aankom zie ik dat Lauren maar wat nutteloos staat te doen. ik kijk niet naar haar en loop op de jongen af. ik krijg de schrik van mijn leven, het is Noah echt. ik voel nog even naar zijn pols en voel zijn hartslag nog heel zachtjes. Opeens begin ik te huilen, en fluister zachtjes: "Noah, blijf bij me, alsjeblieft. blijf leven, ik wil niet dat je dood gaat, je mag niet doodgaan." maar deze woorden hielpen niet. zijn hartslag stopt. en Noah is nu officieel dood. ik begin nog meer te huilen, terwijl ik probeer om het bloed van zijn hoofd af te vegen. ik geef hem een kus op zijn mond. ik pak een klein flesje water en was Noah's hele gezicht en lichaam dat in zicht is. dan geef ik hem nog een laatste kus en neem voor altijd afscheid van hem.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:35 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Leyla Moore || district 8 hoorn>Bos
    Ik stopte even met rennen en draaide me om.Vreemd genoeg zat er niemand achter mij aan ,maar ik zag wel net de beroeps van district 4 een jongentje van mijn leeftijd moorden. Zij was ook diegene die Peather vermoorden.
    Uit woede gooide ik mijn speer met al mijn kracht achter haar ,maar ik was verheten dat ik niet kon mikken en indeplaats van op haar viel die de hoorn in ,maar ik hoorde dat er wel iemand kreunde in de hoorn (Jayy) .Misschien had ik nu wel iemand geraakt of vermoord. Geschrokken van het feit dat ik iemand vermoord heb loop ik zo snel als ik kon weg terug het bos in. Ik was Peathers zijn wapen kwijt ,maar ik had wel nog zijn rugzak en de zak van district 8.
    Doordat ik zo snel loopte had ik niet door waar ik liep en botste ik tegen iemand op en viel op de grond. Geschrokken dijnsde ik achteruit, het was het meisje van district 5. Ik wilde nu nog niet dood.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ariana Louisa Green II District 9 II Bos
    Het lijkt me niet al te slim om achter Indianna en Demitria aan te gaan. Zij gaan beide naar het feestmaal, en ik vindt 2 meer dan genoeg. Natuurlijk had ik zin in wat actie, maar met mijn wond in mijn zij kan ik dat beter niet doen. Trouwens, ik zou het voor Indianna en Demitria alleen maar moeilijker maken, want zeg nou zelf, ik ben niet de stilste van iedereen.
    Ik wil graag weten wat er gebeurt, maar ik beloof mezelf niet naar hun toe te gaan. Ik breng mezelf alleen maar in de problemen. Ook is er een grote kans dat ik Indianna of Demitria niet terug kan vinden, als ze er ten minste nog zijn dan.
    Ik schrik kort van kanonschoten. ''nee'' roep ik zacht. Ik wil rennen, maar ik houd me in.

    (verder komt)


    imperfection is beauty

    Indianna Laurens || District 5 || Bos
    Ik sta even stil en bedenk me dat ik Demi's en Ariana's rugzak beter ook mee had kunnen nemen. Ik draai me om en ren terug, tot ik opeens oog in oog sta met - volgens mij - Leyla, het meisje van 8. Als standaardreactie richt ik mijn boog op, maar ze heeft zo te zien geen wapens meer, dus ik glimlach en laat de boog wat zakken.
    'Leyla toch? Ben je alleen of heb je nog een bondgenootschap?' hoewel ik dolgraag naar de Hoorn wil rennen omdat de rugzakken anders gepakt zullen worden door de beroepstributen, doe ik het niet. Eerst even met Leyla praten, ze lijkt me aardig en als ze nu nog in leven is, weet ze wat ze doet.
    'Ik ben Indianna, zeg maar Indy. Als je nog bondgenoten zoekt.. je mag wel bij mij en Ariana komen.' Ik rust even en observeer haar.
    'Heb je iemand vermoord?' ik kijk bezorgd naar haar gezicht dat een beetje geschrokken staat.


    :)

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Een pijnscheut gaat door mijn been zodra ik de Hoorn weer uit ren. 'Damn' Een gil verlaat mijn mond. Mijn been doet toch zeerder dan ik dacht. Ik ga dat kind uit 5 dit betaald zetten, denk ik bij mezelf. Dan bedenk ik weer waarom ik ben gekomen. Ik heb Rosa nog steeds niet gezien en Noah is dood, dus kan ik net zo goed hun rugzak pakken toch? En als Rosa wel terug komt, is ze me toch alleen maar dankbaar.
    Zo snel als lukt met mijn been strompel ik naar de tafel. In één beweging gris ik de rugzak van district 1 van de tafel en ga weer terug naar de Hoorn. Schichtig kijk ik om mij heen. Op dit moment ben ik een best wel makkelijke prooi voor andere tributen, maar ik ga niet opgeven. Nooit.
    Uitgeput laat ik me in de Hoorn op een slaapzak vallen. Ik pak een nieuw flesje water en gooi de inhoud over de wond in mijn been. Het verlicht de pijn even, maar de pijn komt net zo snel weer terug als hij gekomen is. Het is volgens mij geen dodelijke wond, niet dat ik iets van wonden afweet, maar het is wel pijnlijk en irritant.
    Mijn blik gaat door de Hoorn en ineens geef ik een gil. Naast me ligt het dode lichaam van Jayy. Als ik over de ergste schrik heen ben gekomen, begin ik te lachen. Toch wel knap van de persoon die hem gedood heeft. Het moet waarschijnlijk vanuit buiten de Hoorn geweest zijn. En het is ook een voordeel voor mij, weer een tegenstander minder.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ariana Louisa Green II District 9 II Bos
    Ik kan dit niet meer uithouden! Met de seconde groeit mijn onbezorgdheid naar Indianna en Demitria. Zouden ze hun rugzakken al hebben? En.. O nee! Mijn eigen rugzak! Die zullen ze denk ik niet gepakt hebben. Maar ik heb het echt nodig!
    Nog voor ik na kan denken loop ik met een aardige pas richting de hoorn(of ten minste ik hoop dat het de richting van de hoorn is) en houd mijn speer bij de hand. Opeens hoor ik een bekende stem. Het klinkt als... Indianna! Maar praat ze nu tegen iemand? Ik kan het niet goed verstaan maar ik sprint er wel heen. Straks is er nog iets mis met haar! ''Indianna!'' Roep ik. ''Indianna!''


    imperfection is beauty

    [Michelletje.. Rosa zit in de Hoorn. Waar jij net vandaan komt..]


    :)

    Leyla Moore || District 8|| Bos
    Het meisje richte haar pijl en boog op me en geschrokken kijk ik haar aan.
    Toen ze zag dat ik geen wapens had liet ze tot mijn grootte opluchting haar boog zakken."Leyla toch?Ben je alleen of heb je nog een bondgenoodsschap?"vroeg ze "J...Ja dat ben ik en ik ben alleen."zeg ik zacht.
    'Ik ben Indiana,zeg maar Indy.Als je bondgenootschap zoekt...Je mag wel bij mij en Ariana komen.'zie ze en ik glimlachte heel licht.
    "Dat zou ik geweldig vinden."zeg ik eerlijk.Dan ben ik niet meer alleen. 'Heb je iemand vermoord?' vroeg Indy na een korte stilte en ik kijk even moeilijk.
    "Ik denk het ,maar ik weet niet wie."zeg ik zacht.
    Ik zal zijn of haar gezicht misschien aan de hemel zien verschijnen.
    In de verte hoorde ik iemand Indianna's naam roepen.Verschrikt kijk ik op ervan.Wat was er met die persoon aan de hand?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Indianna Laurens || District 5 || Parco del Colle Oppio
    Ik glimlachte naar Leyla. 'Fijn dat je bij ons komt.' Ze was jong, ik schatte haar 13, 14. Opeens hoorde ik Ariana roepen en riep haar terug.
    'Hé Ariana!! Ik ben hier!' ik ging niet naar haar toe omdat ik dan later wéer terug zou moeten lopen.
    'Dus je hebt iemand vermoord.. zit je er erg mee? Het zijn de Spelen.. we moeten treuren om de levenden. Niet om de doden, zei mijn moeder altijd. Dus het komt goed, Leyla, echt waar.' Ik keek nog een keer om me heen, wachtend op Ariana. Als zij er zou zijn konden we misschien nog een keer naar het feestmaal. Er kwam nu echt haast bij, we moesten er heen voordat de beroeps..
    Ik staarde naar de lucht om te kijken hoe laat het ongeveer zou zijn. Het werd al wat schemerig.


    :)

    [Nee toch? Jayy is in de Hoorn vermoord, Noah ergens erbuiten(A)]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xVitae schreef:
    [Nee toch? Jayy is in de Hoorn vermoord, Noah ergens erbuiten(A)]


    klopt, maar als het goed is, zijn Noah en Rosa wel te zien,
    want ze zitten wel in het colosseum.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Rosa Amore Diamond || District 1 || ergens bij Noah's lijk
    Nadat ik voor altijd afscheid heb genomen van Noah, kijk ik naar de hoorn. ik zie Dennis, maar Lauren zie ik nergens. die zal wel weer ergens bij een tribuut zijn. het enige waar zij deze honger spelen voor leeft is tributen vermoorden. ik heb nog niemand vermoord. en dat ben ik ook niet van plan. als wraak voor het capitool, zij mogen dan plezier hebben aan mijn liefdesverdriet, maar dat kan me niets schelen. ze hebben mijn dierbaarste persoon afgenomen. de enige van wie ik ooit gehouden heb. 'dag Noah, ik hoop dat ik je ooit weer in de hemel zie. en nog als laatste....' ik heb echt verdriet dat ik dit Noah nog nooit heb durven vertellen ' Ik hou van je' ik weet dat als ik bij hem weg ga dat zijn lijk opgehaald word, dat heb ik liever niet, maar het moet toch, want anders vergaat Noah hier, en ik gun hem liever een prachtige begrafenis. hij had best rijke ouders dus dan krijgt hij vast de mooiste begrafenis die iemand ooit gekregen heeft.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Leyla Moore || District 8|| Bos
    'Fijn dat je bij ons komt.'zei ze en ik glimlach weer lichtjes ,blijkbaar was de stem van de andere bondgenoot aangezien Indy terug riep.
    Ergens vond ik het wel dom dat ze zitten te roepen ,maar de beroeps zijn het vast de druk met mensen moorden.
    'Dus je hebt iemand vermoord.. zit je er erg mee? Het zijn de Spelen.. we moeten treuren om de levenden. Niet om de doden, zei mijn moeder altijd. Dus het komt goed, Leyla, echt waar.'zei ze en het werkte een beetje geruststellend."Ja dat is waar,maar ik wil dat sommige dooden niet verheten worden."zeg ik dan zacht. Voor hetzelfde geld was ik nu ook al lang doodgeweest ,maar ik bedoelde eigenlijk vooral daarmee de onschuldige mensen die iederjaar onverdient hun einde krijgen.De lucht begon te schemeren en het zou bijna weer nacht zijn.Ik besloot om weer recht te staan en eens te kijken wat er in de zak van 8 zit.
    Tot mijn grootte blijschap vond ik een klein doosje lucifers ,een zalfje tegen open wondes en wat eten zoals appels ,droog vlees en een potje soep.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH