• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    De warme zonnestralen glijden over mijn gezicht. Ik draai me nog één keer om in mijn slaapzak. Op de achtergrond hoor ik een stem praten. Langzaam dringen de worden tot mij door. Er komt een feestmaal. Ik schiet overeind en even ben ik gedesoriënteerd. Als ik Dennis zie, herinner ik me alles van gisteren weer. Ik rek me uit en spring uit mijn slaapzak. Vragen spoken door mijn hoofd. Hoe lang heb ik geslapen? Zijn er nog andere tributen langs geweest? Dat we naar het feestmaal gaan is wel zeker, dat is het leukste deel uit de spelen. Al was het bloedbad natuurlijk ook erg leuk, maar nu zitten we dichtbij de overwinning. Ik glijd met mijn hand door mijn haar. Het is helemaal vet en rommelig. Ook mijn kleding is helemaal smerig. 'No way' kreun ik zachtjes. 'Waarom zorgen de Spelen er voor dat je er zo slecht uit gaat zien?' Ik pak wat drinkwater en giet het over mijn haar heen. Het is lekker koel. Dan bedenk ik dat ik nog steeds geen antwoorden heb. 'Dennis.' gil ik. 'Hoelang heb ik geslapen? En is er nog wat gebeurd? En we gaan toch wel naar het feestmaal hé?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla Moore
    Nog half snikkend had ik me in een boomholte verstopt. Dit was zo oneerlijk. Ik was nu helemaal alleen.
    Heel de nacht heb ik wakker gelegen van enge geluiden en kan ik de slaap maar niet vatten.
    Nu het weer opgelicht is zit ik te knikkebollen het deken ,die ik nog van de spookstad had strak om me heen geslagen.
    Ik moest zuinig blijven met het voedsel en het water ,dus at ik maar 2 besjes vandaag.
    Ik schrik wakker uit mijn bijna slaap als ik hoor dat er een feestmaal zou zijn. Ik had nood aan eten en misschien ook een paar lucifers.
    Lipijtend staar ik voor me. Het zou mijn dood kunnen zijn als ik daar naartoe ga ,maar als ik de spullen bemachtig die ik nodig heb zou het ook mijn leven kunnen redden. Twijfelend zat ik na te denken ,ik moest wel gaan ,misschien kon ik als laatste wachten ,dat de anderen al weg waren .Ofwel moest ik als 1 van de eersten daar zijn ,zodat ik ook weer rap wegkan.
    Ik denk na over de tributen die daar ook kunnen zijn ,de beroeps ,bij deze alleen al begin ik te huiveren.Ze hadden P gedood,ik heb hem zien doodgaan.
    Ik zucht heel zacht. Ik moest dit voor hem doen ,bewijzen dat hij me help ookal is hij hier niet meer.
    Ik geloofde wel in leven na de dood en ik hoopte dat hij nu het perfecte leven zou hebben. Ik probeer even aan iets anders te denken ,ja ik heb het aan de tributen die nog leven. Voor zover ik weet is er 1 iemand van de beroeps dood ,dus dat is al 5 ,plus mij 6. Ik probeer terug te denken aan de andere gezichten, de 2 van district 3 , 6 en 10 waren er ook niet meer . Euh ,wie was er ook nog niet meer ?
    de jongen van 5 en 7 ,waren er ook niet meer en dan nog een paar die in het bloedbad gesneuveld waren ,dus dat maakt ongeveer...
    12 ,als ik niet misteld had ,maar ik heb er waarschijnelijk een paar over het hoofd gezien ,ook was rekenen mijn beste vak niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Plutarch Havensbee || Capitol
    'Beste tributen van de 99e Hongerspelen. Het feestmaal gaat over een uur beginnen. Kom allen, want in de rugzakken zit iets wat je hard nodig hebt. Voor iedereen iets anders dus. Het feestmaal zal plaats vinden bij de Hoorn, dus ga snel op weg en neem je wapen mee. Vrolijke Hongerspelen en mogen de kansen immer in je voordeel zijn.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Indianna Laurens || 5 || Bos -> Colosseum
    Water.. denk ik terwijl ik Plutarch hoor vertellen. Over een uur begint het feestmaal..
    'Ariana, ik ga wel. Demi.. het is niet veilig, wil je wel gaan?' ik wacht niet op het antwoord want ik heb haast. Snel ren ik het bos in, mijn boog in de houding. Ik ben er gewoon klaar voor! Rennend en springend over omgevallen boomstammen en grote bossen steekdoorns. Ik schaaf een aantal keer mijn benen maar ren door.
    Eindelijk ben ik bij het Colosseum. Ik adem een keer diep in en bekijk het grote gebouw. Wat zou de beste tactiek zijn? Ik zie maar een hoofdingang naar het Colosseum, maar ik heb goed opgelet bij geschiedenislessen en weet dat er zijingangen in het Colosseum moeten zijn, waardoor de gladiatoren moesten lopen om in de Arena te vechten. Ai. Deze spelen herhalen zich. Vroeger hebben mensen hier ook gevochten tot de dood. Een traan druppelt over mijn wang. Ik wil nog steeds niet moorden, maar ik moet wel voor mezelf op blijven komen. Hopend op een close-up zodat het Capitool me kan zien, zeg ik:
    'Het brood en de Spelen. Panem en de Hongerspelen. Laat de geschiedenis zich niet herhalen. De toekomst is er om nieuwe dingen te ontdekken.'
    Dan ren ik door. Het gebouw in, over de muren en dan naar onderen. Ik wordt claustrofobisch als ik helemaal onderin zit, onder de grond. Maar voor me zie ik het lichtvlak waar ik zometeen doorheen zal lopen. In het midden van de Arena staat nog steeds geen tafel, alleen de Hoorn. Maar ik ga er goed voor staan, zodat ik elk moment weg kan schieten.
    'Just because I'm ready.'


    :)

    Rosa Amore Diamond || District 1 || spookstad
    nadat ik had gevraagd of Noah er was, kreeg ik geen reactie. opeens hoorde ik een stem, de stem van Plutarch. hij zei dat er een feestmaal ging komen. met iets wat we nodig hadden. ik kon alleen maar bedenken dat ik eten nodig had. en Noah, maar het lijkt me raar dat ze Noah in een rugzak gaan stoppen omdat hij ook een tribuut is. dus er zat voor mij eten in. maar nu moest ik er zonder dekking heen, alleen, zonder Noah of de anderen die me konden beschermen. om dat idee, en het idee dat ik alleen was, speciaal voor Noah hierheen was gekomen, en nog niemand had gevonden vroeg ik nog een keer: "Noah, ben jij daar?" ik weet dat het niet heel slim is, maar ik ben er bijna van overtuigd dat Noah hier ergens in de buurt is. ik ben dicht bij de hoorn en kan altijd terug gaan om tegen de andere beroeps te zeggen dat ik niemand kon vinden, die in de hoorn is geweest, maar dat is een beetje laat.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Leyla Moore || district 8 Bos> buurt van de Hoorn
    Adem inhoudend luister ik naar de uitleg van Plutarch.Het feestmaal ging dus bij de hoorn zijn. Een trillende zucht verlaat mijn smalle lippen.
    De beroeps gaan daar zowieso zijn.Ik sla het warme deken van me af en steek het terug en de rugzak ,waarna ik die om doe.
    De speer neem ik ook en ,daarna kruip ik de boomholte uit. Over een uur ging het plaatsvinden. Misschien kan ik daar al wachten ,maar natuurlijk moet ik erg stil zijn.
    Lip bijtend denk ik terug aan hoe ik P daar dood zag gaan. Mij gingen ze niet zomaar te pakken krijgen. Ik was dan misschien iemand van de kleinste en de jongste ,maar ik kan goed voor mezelf zorgen ,toch?
    Nouja ik kon al een keer dood geweest zijn toen P de kelder inkwam en ik alleen maar lege flessen had om me te verdedigen.
    Ik schud vlug alle gedachten uit mijn hoofd . Brave Leyla is er niet meer ,als ik zou willen overleven zou ik iemand moeten moorden zowieso.
    Ik wandel rustig en op mijn hoede richting de hoorn. ALs ik in de verte het coloseum zie stop ik en loer even door de struiken of ik de beroeps zie en ja inderdaad ze zaten daar nog ,zich totaal niet drukmakend over het feit dat er hier straks misschien gewapende medetributen kunnen verschijnen.Zo geruisloos mogelijk als ik kan sluip ik een beetje dichter. Waar O waar zal die tafel zitten ,ik heb echt die lucifers en eten nodig en hopelijk zitten er ook wat medicijnen in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Teaghan Anderson || district 7
    Ik zuchtte diep en hees mezelf overeind. Een steek in mijn zij herinnerde mij aan de wond die ik bij de hoorn was opgelopen. Ik haalde voorzichtig de stof die Mason er omheen had gewikkeld af en keek naar de wond. Ik had echt zalf nodig of wat dan ook om erop te smeren, anders zou ik alsnog doodgaan aan de wond. Ik beet zachtjes op mijn lip en gooide wat water uit mijn water fles over de wond. Het was geeneens z'n hele grote snee, maar het deed ongelofelijk veel pijn. Ik zou dus toch naar de hoorn moeten en de medicijnen te pakken zien te krijgen. Met kleine stapjes liep ik weg bij de boom waar ik zonet tegen aangezeten had. "Ik moet naar dat feestmaal" fluisterde ik. Van mijn stem was niet veel meer over, mijn haar was een mess en de rest van mijn lichaam zat onder de modder en sneetjes. Ik schudde mijn hoofd even en liep richting de hoorn. Ik keek schichtig om me heen, bang dat er uit het niets iemand achter me zou staan. Ik wist niet of ik hier levend weg zou komen, maar wie mij ook te pakken zou proberen te krijgen, hij of zij zou het niet makkelijk krijgen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Demitria Catherine Valentine || 12 || Bos -> Colosseum

    Ik rende achter Indy aan. "Indy! Is dit wel een slim idee!?" Riep ik terwijl ik hijgte. 'Ik en rennen...Uhg waarom ben ik nou zo freakin klein!!!!!'Dacht ik en toen ik voor me keek was ze weg, foetsie, verdwenen! "Chips....INDY! ARIANA!!! HELP!"Riep ik maar ik hoorde niks, geen voetstappen, geen geruis van bladeren....Ik raakte in paniek, ik was bang en was versteend. Opeens hoorde ik een geluid maar was te laat om omtekeren. Een helse pijn ging door mijn rug en ik gilde in pijn. Ik zakte door mijn benen en viel naar voren. Ik hijgde en sloot mijn ogen. "Het spijt me....Mijn broers...Ik houd van jullie..."Zei ik zachtjes en ik was weg...

    { Lekker dramatisch xD Uhmmm...Wie wilt de gene zijn die het wapen heeft gegooid? Of dat het de capitol heeft gedaan?Naja :) Ze is dood.}


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Plutarch Havensbee || Capitol
    'Beste tributen van de 99e Hongerspelen. Het feestmaal gaat nu beginnen en de tafel staat bij de Hoorn. Komt allen, want in de rugzakken waar jouw districtnummer op staat, zit iets wat je hard nodig hebt. Voor iedereen wat wils dus. Voor degenen die het feestmaal af willen slaan: deze kans krijg je nooit meer, dus kom naar de Hoorn. Vrolijke Hongerspelen en mogen de kansen immer in je voordeel zijn.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [ik weet dat ik Dennis nu bestuur, maar ik heb toestemming van AfterWinter omdat zij nu op vakantie is]

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Voorzichtig gluur ik vanuit de Hoorn naar buiten. Ineens gaat de grond vlak voor de Hoorn open en komt er een feesttafel tevoorschijn. Ik zie allemaal verschillende rugzakken, maar al snel zie ik de rugzak met de 4 erop. 'Ik pak sws onze rugzak en misschien ook nog wat van een ander district.' Fluister ik tegen Dennis. 'Dek jij me?'
    Zonder op antwoord te wachten, pak ik mijn drietand en ren naar de tafel toe. Ik gris de rugzak van district 4 van de tafel. Even sta ik in dubio. Zal ik nog een rugzak pakken of niet? Als ik het doe, weet ik zeker dat ik iemand achter me aan krijg. Maar aan de andere kant, tot nu toe heb ik al veel mensen gedood en Dennis dekt me toch wel. Die extra rugzak zou misschien nog wel het verschil tussen leven en dood kunnen betekenen. Dus gris ik snel de rugzak van district 2 ook van de tafel.
    Jayy ligt volgens mij toch nog te slapen en dan is hij me vast erg dankbaar dat ik zijn rugzak meegenomen heb. Al hoop ik dat hij snel doodgaat. Het klinkt misschien raar, maar dan hebben Dennis en ik eindelijk de Hoorn voor ons alleen. Waar is Rosa eigenlijk? Bedenk ik me opeens. Ze was nog steeds aan het rondkijken aan de rand van het Colosseum, maar ik heb haar daarna niet meer teruggezien. Misschien is ze Noah wel tegengekomen ofzo en is ze samen met hem gevlucht. Dat is op zich niet heel erg, maar dan wordt district 1 wel weer een sterkere kandidaat voor ons.
    Dan bedenk ik dat het natuurlijk niet slim is om hier stil te blijven staan, dus ren ik zo snel als ik kan weer terug naar de Hoorn. Ik ben echt heel benieuwd wat er in de rugzakken zit, maar ik dwing mezelf om niet te kijken. Eerst tributen vermoorden tijdens het feestmaal. Ik dump de rugzakken op de grond en ren weer de Hoorn uit met mijn drietand. Klaar om aan te vallen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla Moore || district 8 hoorn >Bos
    Ik hoorde nog een kanonschit ,voor ik Pluchart stem hoorde die zei dat het feestmaal begonnen is.
    En inderdaad een tafel vol met rugzakken komt tevoorschijn ,direct zie ik mijn rugzak met het cijfer 8 op.
    Ik bijt op mijn lip en wil gaan lopen ,maar trek me gauw terug als ik de tribuut van 4 zie uit de hoorn komen ,die zal zeker terug komen voor een gevecht dus dit was misschien mijn kans ,ik loop het bosje uit richting de rugzakken ,schichten kijk ik ook om me heen.
    Als ik de tafel nader grits ik vlug mijn rugzak. Mijn handen beevden zo erg dat ik hem perongelijk liet vallen. Vlug nam ik hem op en rende ik weg ,hopelijk komt niemand nu achter me aan of ik ben er zo geweest.Ik klem mijn handen goed om de speer en de rugzak zodat ik ze niet zou laten vallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Amore Diamond || District 1 || spookstad --> hoorn
    Als er geen reactie komt op mijn vraag, besluit ik dat ik toch maar weer terug naar de hoorn moet. Ik kan Noah toch niet vinden, en ik ga het nooit alleen overleven, tenzij dat ik mijn rugzak ophaal bij het feestmaal en daarna weer alleen verder ga. Ik besluit om toch als eerste weer naar de hoorn te gaan. waarschijnlijk zijn Dennis en Lauren er nog wel, van Jayy weet ik het niet. terwijl ik terug loop denk ik aan Noah, zou hij naar het feestmaal toekomen. hem kennende niet, hij zoekt meestal het gevaar niet op, maar waarom stuurt hij, of iemand die een valstrik wil opzetten, een "brief" terwijl diegene toch niet komt opdagen als ik toch kom. als ik het colosseum in loop kijk ik als eerste naar de hoorn, daar staat Lauren. waarschijnlijk ziet zij mij niet. maar toch loop ik verder in de richting van de anderen. ik denk niet dat ik er zo vrolijk uitzie, zoals ik er normaal uit zie, aangezien ik hoopte dat ik Noah tegenkwam, en beloofd had dat ik de indringer zou vermoorden, maar niemand heb vermoord.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Indianna Laurens || District 5 || Hoorn
    Achter me hoor ik Demi roepen. Schrikachtig kijk ik om. Ze zakt neer en ik ren naar haar toe. 'Nee.. Demi.. nee!!! Niet jij ook!!!! Char--!!' roep ik terwijl ik in huilen uitbarst. Ik ben me zeer bewust van de Char in mijn zin. Demi was voor mij als een zusje.. als Charlotte. Ik wil haar niet kwijt!!
    'Deems, please! Demitria!!!' schreeuw ik nu, maar het heeft geen zin. Ze reageert niet.
    Op dat moment voel ik me heel anders. Alsof mijn bloed opeens begint te koken. Die Spelen moeten stoppen. Drew dood.. Demi dood.. al die onschuldige kinderen!! Nog nooit heb ik zo graag naar huis gewild.
    Dan hoor ik de stem van Plutarch. Het feestmaal is begonnen. Inderdaad, de tafel staat en ik zie de rugzakken. Ik druk mijn lippen licht op het voorhoofd van Demi, als afscheid, en dan ren ik weg. Achter me hoor ik het kanon afgaan. Even voel ik eens steek van pijn. Dan is het over. Alleen nog maar leegte dwingt me vooruit te gaan. Niets kan me meer stoppen.
    Ik zie hoe Lauren, dat stomme kind die zoveel tributen al heeft vermoord, haar rugzak pakt en die van 2. Ze rent de Hoorn in en weer terug. Nu is het mijn kans. Terwijl ik de rugzak van 5 meegris, kijk ik toe hoe Lauren naar buiten stormt. Bang dat ze mij zal willen vermoorden, schiet ik met mijn boog. Niet op haar hart. Niet op een plek waaraan ze zal sterven. Ik schamp gewoon een stuk vel van haar been. Hopelijk is dat genoeg om haar te verzwakken.

    [Bam.]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 12:21 ]


    :)

    [oeeh Indy wordt kwaadaardig xD Lauren gaat wraak nemen hoaar^^]

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Een pijnscheut gaat door mijn been op het moment dat de pijl langs mijn been vliegt. Een deel van mijn vel wordt van mijn been geschampt en het doet ongelooflijk veel pijn. Ik geef een gil en meteen op hetzelfde moment hoop ik dat Dennis het niet gehoord heeft. Ik mag hem niet uit z'n concentratie brengen als hij in een gevecht zit. Ik zet mijn tanden op elkaar terwijl ik de wond bekijk. Ik mag geen zwakte tonen, want dat gaat sponsors kosten. Het is volgens mij niet een hele erge wond, ik zal in elk geval niet doodgaan hieraan. Opgelucht haal ik adem. Maar al gauw maakt mijn opluchting plaats voor woede. Wat denkt dat kind uit 5 wel niet? Dat ze even rustig een stukje vel van mijn been mag afschieten?
    Met hernieuwde kracht spring ik overeind en richt mijn drietand omhoog. Het meisje uit 5 is al te ver buiten mijn bereik. Ik grom zachtjes en mijn ogen zoeken een nieuw slachtoffer. Dan valt mijn oog op de jongen van 11. Hij is nog erg klein en ik weet zeker dat ik hem aan kan. Ook denk ik dat die van 5 het vast heel erg vindt als ik onschuldige kinderen ga vermoorden en dat is ook wel positief. Snel ren ik naar de jongen uit 11. Ik duw de drietand in zijn lichaam in één vloeiende beweging en hij is in één keer dood zonder tegen te stribbelen. Lachend draai ik me om in de richting waar het meisje van 5 is verdwenen. 'Beat that!' zeg ik zachtjes zodat niemand het kan horen. Al weet ik bijna zeker dat het Capitool mij nu vol in beeld moet hebben.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Amore Diamond • district 1 • colosseum
    terwijl iedereen vol op in gevecht is. (eigenlijk wil dat zeggen: Lauren en Dennis verdedigen de hoorn, terwijl de andere tributen hopen dat ze hun eigen rugzak kunnen pakken.) ik ga op de tribune van het colosseum zitten kijken hoe alle tributen aan het vechten zijn. eigenlijk moet ik me ook in het gevecht storten omdat ik een beroeps ben, maar het is veel handiger om veilig van een afstand te zitten kijken hoe de anderen het werk voor mij doen, terwijl ze denken dat ik weg ben. Net zoals ik al gedacht had, zie ik Noah nergens. Ik hoopte dat ik hem hier zou kunnen zien. maar er is nu wel een zekerheid, niemand pakt de rugzak van district 1. en ik kan dus na het grote gevecht, ook wel het feestmaal genoemd, gewoon weer terug naar de hoorn komen en mijn eigen rugzak ophalen. het klinkt alleen wel wat hypocriet dat ik eerst weg ga bij de beroeps en later toch weer terug kom, maar ik zit hier toch maar wat te kijken dus ik kan ook alvast wel een smoes bedenken waarom ik hier niet eerder ben gekomen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet