• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

FAMILIES

[ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Plots verdwijnt ze en ik vloek zachtjes. Ik zoek naar een warmtepunt in het huis dat afkomstig is van haar en vind het in de badkamer.
    Ik slenter ernaar toe om haar even de kans te geven af te koelen.

Axton
    Ik glimlach en knijp terug in haar hand. "Bedankt dat ze mogen blijven. Ik neem haar nu snel mee voor ze zich bedenkt." grijns ik dan. Ik trek haar zachtjes mee naar de koffers, slaag erin die in 1 hand te nemen, zodat ik met de andere Alexi haar hand kan blijven vasthouden.
    "Nog eens bedankt, en tot over een paar dagen." glimlach ik en flits ons dan weg.

Braxlin
    Ik glimlach en ga ontspannen tegen zijn borstkas liggen.
    Ontspannen sluit ik mijn ogen en denk gewoon helemaal nergens aan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Even aarzel ik, maar ik laat dan de scherf verschijnen. Het is gewoon een moment van verstandsverbijstering. Wanneer ik de snee maak ik mijn pols, voelt het, zoals altijd, weer verlossend. Ik zucht een keer opgelucht en er lopen nog een paar tranen over mijn wangen. Jake komt volgens mij toch niet, anders zou hij hier nu al wel zijn.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[naar waar worden ze geflitst? Thuis of parijs? In een hotel? In een straatje xd]

Joshua
    Ik voel haar ontspannen en glimlach. Ik streel verder over haar buik.
    Zachtjes begin ik ook figuurtjes te tekenen erop.

Jake
    Ik kom aan in de badkamer en zie net hoe ze een scherf over haar pols haalt. 'Verdomme.' vloek ik en sla de scherf uit haar handen.
    'Leslie je had het belooft! Denk je dat dit goed is voor jou? Voor de baby?'

Leslie Day
    Ik schrik als ik ineens gevloek hoor en dan wordt er tegen me hand geslagen. De scherf komt met een hard geluid op de vloer terecht en Jake valt haast tegen me uit. Ik pruil lichtjes en kijk hem, weer verdrietig aan. 'Ik heb het niet beloofd en wat maakt het uit? Het is maar een klein sneetje, meer niet.' Het helpt echt, maar niet als dit erna gebeurt.

}oh ja, sorry xD
    euhm, steegje ;){
    Braxlin
    Ik 'hmm' zachtjes en leg mijn hoofd wat meer tegen zijn schouder, terwijl ik geniet van het feit dat mijn aandacht nu zo helemaal wordt afgeleid.
    Ik streel weer zachtjes over zijn hand, omdat ik ook wat wou doen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    Ik word nu bijna wanhopig. 'Wat moet ik doen Leslie? Wat moet ik doen om te zorgen dat dit niet gebeurt? Om te zorgen dat je gelukkig bent.'
    Ik zou alles voor haar doen... zelf bij haar weggaan als dat de oplossing is.

Joshua
    Ik glimlach als ik haar vingers over mijn hand voel haar. Ik druk terug een kus op haar kruin.
    'Je bent geweldig weet je dat?' fluister ik zachtjes.

Alexi
    Voor ik het goed en wel besef staan we in een verlaten steegje. Ik kijk naar Axton en glimlach. Parijs!
    'Nu moeten we nog een hotel zoeken.' mompel ik zachtjes.

Leslie Day
    Ik kijk Jake aan en pruil nog steeds. 'Ik ben gelukkig,' zeg ik dan. 'Alleen soms een beetje verdrietig.' Ik haal mijn schouders op en er breekt een glimlachje door op mijn gezicht. Ik veeg een beetje het bloed uit over mijn pols, het kleurt wel mooi eigenlijk. O man, volgens mij begin ik nu gewoon echt krankzinnig te worden, maar dit was precies hetzelfde wat de vorige keer ook gebeurde, tijdens de zwangerschap. Daarom is Katherine van me afgenomen.

Jake
    'Als je een beetje verdrietig bent gebeuren deze dingen niet, enkel als je heel erg verdrietig bent.' zeg ik en kijk haar ondertussen aan.
    'Wil je op vakantie? Zou je daar vrolijker van worden? Of wil je een ander huis? Of ... Nou ja ik doe alles.'

Leslie Day
    Jake stelt allemaal dingen voor en ik veeg mijn tranen weg. 'Het gaat vanzelf wel weer voorbij,' zeg ik dan. 'Het komt gewoon door de zwangerschap.' Waarom wil hij me persé vrolijker hebben? 'Gisteren ging toch ook alles goed?' Gisteren was ik gewoon normaal, misschien wel iets blijer dan normaal, vandaag iets verdrietiger, of eigenlijk meer prikkelbaar. Er valt een bloeddruppel op de grond. 'Oeps,' zeg ik glimlachend. Ik pak een doekje en veeg de druppel van de grond en kom weer overeind.

Jake
    Ik zucht en pak het ehbo kistje. Ik haal er een verband en ontsmettingsmiddel uit. Ik doe wat op de snede en doe dan het verband om haar arm heen. 'Laten we gewoon in bed liggen en knuffelen.' zeg ik zachtjes. Ik weet niet echt wat te doen, ik ben in de war en iets overstuur door het feit dat ze het blijkbaar nog steeds doet.

Leslie Day
    Hij verbindt mijn pols en ik grinnik zachtjes. 'Die snee is zo weer verdwenen, het was maar een kleine,' zeg ik met een glimlachje tegen Jake. Hij zegt dan dat we gewoon in bed gaan liggen en knuffelen. 'Hm, oke,' zeg ik simpel, ik ben weer rustig geworden. Ik trek Jake mee naar het bed en ga dan onder de dekens liggen, dicht tegen Jake aan. 'Heb je enig idee waarom ik het doe?'

Jake
    'Omdat je niet gelukkig bent? Boos op jezelf bent?' mompel ik zachtjes en trek haar dicht tegen me aan in een knuffel.
    Ik ga met mijn hand even door haar haar.