• Beste lezers,

    Ik zoek graag nieuwe Twilight verhalen..
    Gelieve zelf bedacht ik heb der al een aantal gelezen, waarvan ik er ook al een paar op abo staan.
    Ik maak zelf ook een story over Twilight uiteraard is die nog lang niet goed genoeg..
    Het is tenslotte me 1e story..
    Ik ben gek op story's te lezen van andere..

    Gelieve over :

    Twilight
    shap-shifters.
    Harry Potter ( alleen als het goed is.)


    Heb je zelf een goed verhaal, maar heeft het der niks mee te maken..
    Wil je hem toch posten omdat je denkt dat ik het een leuk verhaal vind.
    Schaam je niet en post het gewoon.
    Ik ben een niet al te snelle lezer..
    Ik probeer zoveel mogelijk stories te lezen..

    Alvast bedankt om een kijkje te willen nemen..
    Misschien plaats jij wel voor mij jou storie..
    Als het kan met een link..

    Met vriendelijke groet,

    Girl89


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Hee, ik heb 1 HP verhaal en wat OP's, ik heb geen idee wat je verder leuk vindt dus plaats het wel allemaal en dan merk ik wel of je 't wat vindt. ;)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 17:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Chasing goals.

    Wanneer papier sneetjes mes steken worden
    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden

    Het is een onbekende personen verhaal
    Kan 16+ in voorkomen maar voorlopig nog niet =)

    Myrra jonge vrouw die leeft in een middeleeuwse vestingstad, deze stad word echter geterroriseerd door dieven moordenaars en meer van dit soort onkruid.
    Haar broer zit in een ondergrondse beweging die de strijd aangaat met dit onkruid, echter word zij mee gezogen in de problemen die ontstaan. Ze besluit dat het nu beter is om te vechten dan te blijven wachten tot ze aan haar deur komen. Natuurlijk is het ongehoord dat een vrouw zich mengt in deze situaties.

    Ik probeer iedere dag een stukje te posten.
    het is nederlands gesproken en geschreven


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |