• 24 tributes
    1 Arena
    The Mirror Games


    De Hongerspelen zijn dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het Capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.


    Sicam heeft me toestemming gegeven om The Mirror Games opnieuw te starten. Het ging namelijk nogal dood. So, here's a new start!
    Welcome to the return of the Mirror Games.




    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    - Elliss 'Ell' Morea || WritingGirl
    - Rosa Angel Diamond || Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    - Jason Benjamin Gabriëls || Nyan
    - Cynthia Adelaine Vanish || Sicam

    District 3 [Technologie] :
    - Boy District 3 ||
    - Nell Carter || WritingGirl

    District 4 [Visserij] :
    - David Matthew Skies || Libera
    - Vivian Seabell || xVitae

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    - Jesse Myron Kingg || Moams
    - Samarah Emily Jones || Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    - Vincent Theodore Thomas || Seaver
    - Phebe Tamara Ryan || Arriver

    District 7 [Hout] :
    - Nathan Matthew Daniëls || Neolaia
    - Helena Indigo Carter || Seaver

    District 8 [Textiel] :
    - Boy District 8 ||
    - Girl District 8 ||

    District 9 [Industrie] :
    - Boy District 9 ||
    - April Avery || foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    - Boy District 10 ||
    - Hyder Rhyddid || Vegangirl

    District 11 [Landbouw] :
    - Boy District 11 ||
    - Lilia Delilah Flores || Nyan

    District 12 [Steenkool] :
    - Raff Magnus Baxwoll || TeamMellark
    - Aubrey-Jane West || Neolaia



    Bij sommige personages staan al users. Die plekken zijn gereserveerd, en reserveringen blijven 48 uur staan.


    In te vullen:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Wapen:
    Eventueel extra:




    Regels:
    ~ Geen perfecte personages, like Mary Sue.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Je mag twee personages aanmaken, maar dan één jongen en één meisje, tenzij anders afgesproken met mij. Ook niet een heel district claimen, please.
    ~ Post minstens 5 zinnen, dat lukt echt wel. Gebruik maar gevoelens, omgeving, gedachten, dingen uit het verleden, enz.
    ~ Wees aardig voor elkaar, maar dat spreekt vanzelf(:
    ~ Bestuur de personages van anderen niet, dat hindert.
    ~ Alleen Sicam en Libera openen nieuwe topics.
    ~ Post regelmatig. Minstens een stukje per twee dagen zou fijn zijn.


    LET OP: Doordat de tributen door een kracht bij hun districtgenoten worden gedreven, zijn die bijna automatisch bondgenoten. Denk daaraan als je andere users vraagt om bondgenoot te worden!


    ER ZIJN GEEN ROLLEN MEER OVER, SORRY ALS JE ER EENTJE AAN WILDE MAKEN, VOLGENDE KEER BETER!



    SPEELTOPIC 1.



    xxx,
    De beheerders van The Mirror Games: Sicam en Libera

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 16:24 ]


    :)

    Seaver schreef:
    Umh... Ik wil een jongen (District 6) en een meisje (District 7) als dat mag


    Ik zet ze erbij(:

    @Moam, haha, nu heb ik ook een districtgenoot^^

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:02 ]


    :)

    Ik wil iedereen er nog ff op wijzen: reserveringen blijven niet langer dan 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:04 ]


    :)

    Ik vul ze vanvond in, want we gaan nu naar mijn tante haar verjardag (:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Ik vul ze vanvond in, want we gaan nu naar mijn tante haar verjardag (:


    Is goed hoor, gefeliciteerd(:
    Ik had het ook niet echt tegen jou want ik weet dat jij het altijd wel op tijd invult, maar een paar anderen niet echt(A) en het zou jammer zijn als die dan niet mee kunnen doen omdat ze het wel erg leuk vinden.


    :)

    { Yeah, HungerGames ^^ Whoop Whoop! Ik wil graag meedoen, en als het mag vul ik gelijk mijn character even in }

    District: 10
    Naam: Hyder Rhyddid
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:

    Hyder heeft volle lippen, bruin haar en bruin-groene ogen. Haar haar zit meestal los en valt een paar centimeter onder haar schouderbladen. Ze is rond de 1.70 lang en is vrij slank.
    Karakter: Hyder is niet echt een open meisje. Ze heeft alleen nog maar haar vader, een enorme dierengek die tevens ook veel over planten weet. Haar moeder is onder mysterieuze omstandigheden om het leven gekomen. Hyder heeft een enorme passie voor dieren en ze voelt zich aangetrokken tot roofdieren. Waarom weet ze niet. Ondanks dat ze in het vee-district woont, verkopen ze geen vee en slachten ze geen vee. Haar vader houdt de dieren om hun gedrag te observeren, en 's avonds laat hij al zijn bevindingen zien aan Hyder. Verder is ze heel gehecht aan haar kleine broertje, Vic. Samen brengen ze de schapen van heide naar heide en de koeien naar stal. Ze is aardig en wijs. Hyder geeft mensen vaak een tweede kans, behalve als ze die mensen niet mag.
    Pluspunten in de Arena: Ze kan zichzelf goed verdedigen, is lenig en heeft veel planten- en dierenkennis.
    Minpunten in de Arena: Ze wilt nooit vechten en zoekt meestal eerst de vrede op, voordat ze aanvalt.
    Wapen: Een zwaard of een dolk.
    Eventueel extra: Haar districtaandenken is een armband met een huilende wolf en een kudde kleine schapen, beide van zilver dat ze ergens verdient hebben, erop, bij elkaar gehouden door verbindingen van sterk gevlochten stro, gesponnen wol en een beetje leer ( die in elkaar gevlochten zijn ), overgekocht van de buren.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:34 ]


    I will keep watch.

    Mag ik de jongen van 1 en het meisje van 3 reserveren? Ik vul ze dit weekend wel in :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WritingGirl schreef:
    Mag ik de jongen van 1 en het meisje van 3 reserveren? Ik vul ze dit weekend wel in :)


    Ja hoor(:


    :)

    District: 2
    Naam: Adelaine Cynthia Vanish
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Karakter: Adelaine is behendig en klein (1,65), waardoor ze niet snel opvalt. Met wapens is dit echter anders. Ze staat er om bekend dat ze nooit mis gooit met haar messen, en ze is erg sluw. Ze heeft hier voor getraind. [Meer zie RPG]
    Pluspunten in de Arena: Wapens, behendigheid, inzicht
    Minpunten in de Arena: Medicijnen, mutilanten, vallen, eetbare dingen
    Wapen: - Messen gooien
    Ze mist nooit doelwit.
    Ze is hier erg snel in.
    - Boogschieten
    Dit is haar alternatieve wapen, maar hier is ze niet heel goed in.
    Eventueel extra:
    Haar districtaandenken:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 10:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jongen District 1 komt nog.

    District: 3
    Naam: Nell Carter
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:




    Karakter: Nell is een sarcastisch meisje. Ze kan erg goed ‘stekken’, om het zo te zeggen. Lol maken is volgens Nell zelf één van de belangerijkste dingen. “There’s no life without fun”, is dan ook één van haar favoriete gezegden.
    Pluspunten in de Arena: Nell kan zich erg makkelijk verstoppen, doordat ze niet bepaald groot is, en ook behoorlijk mager is.
    Minpunten in de Arena: Hyper-actief zijn. Nell kan soms erg hyper doen/zijn, wat niet altijd ten voordele van haarzelf komt.
    Wapen: logica. Logica is haar ‘wapen’ in de arena. Al klinkt dit raar, ze kan hier erg veel mee doen. Verder is ze niet slecht met een pijl en boog, maar er zijn natuurlijk tributen die daar veel beter mee om kunnen gaan.
    Eventueel extra: Nell is bijna altijd vrolijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik meisje van 6?


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Mag ik meisje van 6?


    Ja hoor, maak em maar aan, ik zet je erbij(:


    :)

    xAvis schreef:
    (...)

    Is goed hoor, gefeliciteerd(:
    Ik had het ook niet echt tegen jou want ik weet dat jij het altijd wel op tijd invult, maar een paar anderen niet echt(A) en het zou jammer zijn als die dan niet mee kunnen doen omdat ze het wel erg leuk vinden.



    Dankje^^ Het werd allemaal een beetje laat... Maar was wel leuk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik reserveer een meisje uit 12 (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    District:
    12
    Naam:
    Aubrey-Jane West
    Leeftijd:
    Zeventien jaar
    Uiterlijk:
    AJ heeft een gemiddelde lengte van 1.69 m. Ze heeft een getinte huid en pik zwart haar. Ze heeft brede heupen, lange benen en iets grotere rondingen dan een gemiddeld meisje.
    Ze heeft een getinte, verfijnde huid.
    AJ's gezicht is hartvormig en ze heeft groene amandel vormige ogen.
    Haar volle lippen en rechte witte tanden maken haar gezicht af terwijl haar lange golvende raven zwarte haar lange haar gezicht valt tot onder haar borsten.



    Karakter:
    Aubrey-Jane is een mysterieus en spontaan meisje. Ze is niet echt het goede voorbeeld van een meisjes meisje en is dat ook nooit geweest. Ze is erg hard, kan een beetje bitchy zijn, maar bedoeld het allemaal goed. Ze is gewoon geen persoon die de waarheid onder een kussen zal stoppen. Ze vindt dat als je bevriend met haar wilt zijn dat maar ook zal moeten accepteren. Verder is ze een meisje dat graag lacht, gevoel heeft voor humor en erg zorgzaam en beschermend kan zijn. Ze heeft een groot verantwoordelijkheid gevoel en ook een grote trots. Ze is daarin ook erg koppig en eigenwijs want niemand maar dan ook niemand zal zo gemakkelijk om kunnen krijgen dat diegene iets voor haar al doen. Ze vindt dat ze het allemaal zelf wel kan en geen hulp van andere nodig heeft. Al klinkt dat een beetje arrogant, ze bedoeld het niet zo. Ze probeert het altijd zelf, wel honderd keer maar zal uit eindelijk áls het echt nodig is wel hulp aanvaarden.
    Haar brutale, maar toch charmante gedrag trekt bij haar leeftijdsgenoten aardig wat mensen, maar bij oudere niet. Op school is ze dan ook niet altijd het lieverdje en zal ook nooit een lievelingetje kunnen zijn.
    Haar doorzettings vermogen is aardig groot en heeft daarom ook aardig wat geduld. Ze is een rustig meisje en kan zich op alle momenten nog concentreren, tenminste als ze niet uitbarst.
    Ze heeft een groot hart voor iedereen en al wil ze zelf niet geholpen worden, andere helpen dat doet ze wel.
    Al is ze geen echt meisjes meisje, een flirt kan ze wel zijn.
    Pluspunten in de Arena:
    AJ is snel, ze kan heel goed klimmen heeft een oog als het om mikken gaat.
    Minpunten in de Arena:
    AJ heeft claustrofobie. Ze is bang als ze in het nauw wordt genomen en heeft het ook niet echt op water.
    Wapen:
    Aubrey kan goed omgaan met messen en een pijl en boog, door het vele jagen heeft ze ook wat conditie opgebouwd en is ze vrij snel.
    Eventueel extra:
    AJ'S familie bestaat uit haar overleden moeder Rosá en vader Dennis.
    Verder heeft ze nog een oudere broer Matthew, hij is nu negentien heeft pikzwart haar en is integendeel tot AJ totaal niet getint.
    Dan heb je nog haar jongere zusje Isabella, zij is nu vijftien heeft bruin haar en is net als AJ getint.
    AJ's familie heeft het helemaal niet breed, ze verdienen de kost aan haar vaders baantje en zelf verdient AJ zelf nog wat op de zwarte markt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    District: 6
    Naam: Vincent Theodore Thomas
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Vincent is heel druk en kan vaak geen minuut stil zitten. Ook heeft hij vaak moeite met stil zijn, vooral omdat hij niet van stilte houdt. Hij is ongeorganiseerd en is vaak met duizenden dingen tegelijk bezig. Hij is snel afgeleid en kan zich vaak niet langer dan vijf minuten op iets concentreren. Hij is erg sociaal en kan het eigenlijk met iedereen wel vinden. Soms vindt hij mensen iets te snel aardig.
    Pluspunten in de Arena: Hij is slim en leert snel.
    Hij kan goed mikken.
    Hij heeft een goed richtingsgevoel
    Hij wordt –Meestal- snel vertrouwd
    Hij is snel
    Minpunten in de Arena: Hij is impulsief
    Hij kan geen bessen uitelkaar houden.
    Hij is niet sterk.
    Hij is niet Lening
    Wapen: speer en werpmessen
    Eventueel extra: Hij heeft een armbandje van zijn zusje meegekregen.


    District: 7
    Naam: Helena Indigo Carter
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Karakter: Helena is een vrolijk, rustig en slim meisje. Ze doet nooit iets zonder erover na te denken en kan zich altijd overal uitpraten. Ze denkt overal misschien wel iets te lang over na. Ze lacht graag en veel en is bijna altijd vrolijk. Het is echt heel moeilijk om haar depri te krijgen, maar niet onmogelijk. Ze houd van buiten zijn en ook van regen. Ze kan uren in de regen rondwandelen, helaas mag dit niet altijd.
    Pluspunten in de Arena: Zij denkt altijd vierstappen vooruit.
    Zij is heel lenig
    Zij kan goed klimmen
    Zij is goed in vuur maken
    Minpunten in de Arena: Ze heeft geen goed richtingsgevoel
    Zij is niet sterk of snel (Behalve dan klimmend)
    Zij kan geen bessen uitelkaar houden
    Zij kan niet ‘jagen’
    Wapen: Pijl en Boog en Messen
    Eventueel extra: Ze heeft een haarspeldje van haar oma die geluk brengt.


    We've lived in the shadows for far too long.