• 24 tributes
    1 Arena
    The Mirror Games


    De Hongerspelen zijn dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het Capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.


    Sicam heeft me toestemming gegeven om The Mirror Games opnieuw te starten. Het ging namelijk nogal dood. So, here's a new start!
    Welcome to the return of the Mirror Games.




    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    - Elliss 'Ell' Morea || WritingGirl
    - Rosa Angel Diamond || Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    - Jason Benjamin Gabriëls || Nyan
    - Cynthia Adelaine Vanish || Sicam

    District 3 [Technologie] :
    - Boy District 3 ||
    - Nell Carter || WritingGirl

    District 4 [Visserij] :
    - David Matthew Skies || Libera
    - Vivian Seabell || xVitae

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    - Jesse Myron Kingg || Moams
    - Samarah Emily Jones || Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    - Vincent Theodore Thomas || Seaver
    - Phebe Tamara Ryan || Arriver

    District 7 [Hout] :
    - Nathan Matthew Daniëls || Neolaia
    - Helena Indigo Carter || Seaver

    District 8 [Textiel] :
    - Boy District 8 ||
    - Girl District 8 ||

    District 9 [Industrie] :
    - Boy District 9 ||
    - April Avery || foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    - Boy District 10 ||
    - Hyder Rhyddid || Vegangirl

    District 11 [Landbouw] :
    - Boy District 11 ||
    - Lilia Delilah Flores || Nyan

    District 12 [Steenkool] :
    - Raff Magnus Baxwoll || TeamMellark
    - Aubrey-Jane West || Neolaia



    Bij sommige personages staan al users. Die plekken zijn gereserveerd, en reserveringen blijven 48 uur staan.


    In te vullen:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Wapen:
    Eventueel extra:




    Regels:
    ~ Geen perfecte personages, like Mary Sue.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Je mag twee personages aanmaken, maar dan één jongen en één meisje, tenzij anders afgesproken met mij. Ook niet een heel district claimen, please.
    ~ Post minstens 5 zinnen, dat lukt echt wel. Gebruik maar gevoelens, omgeving, gedachten, dingen uit het verleden, enz.
    ~ Wees aardig voor elkaar, maar dat spreekt vanzelf(:
    ~ Bestuur de personages van anderen niet, dat hindert.
    ~ Alleen Sicam en Libera openen nieuwe topics.
    ~ Post regelmatig. Minstens een stukje per twee dagen zou fijn zijn.


    LET OP: Doordat de tributen door een kracht bij hun districtgenoten worden gedreven, zijn die bijna automatisch bondgenoten. Denk daaraan als je andere users vraagt om bondgenoot te worden!


    ER ZIJN GEEN ROLLEN MEER OVER, SORRY ALS JE ER EENTJE AAN WILDE MAKEN, VOLGENDE KEER BETER!



    SPEELTOPIC 1.



    xxx,
    De beheerders van The Mirror Games: Sicam en Libera

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 16:24 ]


    :)

    xAvis schreef:
    Lol, wat heeft iedereen opeens met Narnia?
    Eerst Susan en Lucy, nu Edmund.. wanneer komt Peter?


    Ik ben een trendsetter JONGE ;p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    WritingGirl schreef:
    (...)

    Die is niet knap genoeg :)


    lol^^


    :)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    District:
    District 6.
    Naam:
    Phebe Tamara Ryan
    Leeftijd:
    Ze is 14 jaar.
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Phebe is een echte doorzetter, ze heeft een hekel aan verliezen, en wil altijd winnen. Vaak wint Phebe ook, maar soms, wanneer ze een spel of iets anders dergelijks heeft verloren, kan ze echt dagen boos zijn op diegene. Verder is Phebe een chaotisch persoontje, en verliest ze vaak dingen. Meestal vindt ze die spullen later weer terug, maar soms ook niet. Phebe is over het algemeen een rustig persoon, die aardig voor iedereen is, alleen kan ze heel snel omslaan, en in een keer of heel druk zijn, of heel erg boos.
    Pluspunten in de Arena:
    Ze is heel snel en weet hoe je je goed moet verstoppen, ze weet van veel wapens hoe iets werkt, en ze is goed in dingen onderscheiden. Bijvoorbeeld, welke planten wel giftig zijn en welke niet. Verder kan ze dus heel goed richten met een wapen, en daardoor lijkt ze gevaarlijker dan ze in werkelijkheid is, Phebe maakt het niet zo uit, dan blijven ze sneller bij haar uit de buurt.
    Minpunten in de Arena:
    Wanneer ze moet gooien met een speer of moet schieten met een pijl en boog, schiet ze negen van de tien keer raak, maar als het op lopen aankomt, is haar richtingsgevoel ver te zoeken. Zo raakt ze vaak verdwaald, of weet ze niet meer waar haar verstopplek was.
    Ook is Phebe slecht in de overlevingstechnieken, ze weet ze wel, maar ze moet het altijd een stuk of drie/vier keer overdoen, wil het haar lukken.
    Komt nog.
    Wapen:
    Pijl en boog, en een mes.
    Eventueel extra:
    -

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Is goed(:


    :)

    xAmnesia schreef:
    District: 2
    Naam: Adelaine Cynthia Vanish
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Karakter: Adelaine is behendig en klein (1,65), waardoor ze niet snel opvalt. Met wapens is dit echter anders. Ze staat er om bekend dat ze nooit mis gooit met haar messen, en ze is erg sluw. Ze heeft hier voor getraind. [Meer zie RPG]
    Pluspunten in de Arena: Wapens, behendigheid, inzicht
    Minpunten in de Arena: Medicijnen, mutilanten, vallen, eetbare dingen
    Wapen: - Messen gooien
    Ze mist nooit doelwit.
    Ze is hier erg snel in.
    - Boogschieten
    Dit is haar alternatieve wapen, maar hier is ze niet heel goed in.
    Eventueel extra:
    Haar districtaandenken:



    Heb haar nog even wat aangepast ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    haha als aandenken natuurlijk een ketting met een mes xD^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    WritingGirl schreef:
    Hier is de jongen uit 1 :)

    District: 1
    Naam: Elliss 'Ell' Morea
    Leeftijd: 18 (sorry, maar hij is tenslotte beroeps, en hij heeft er lang op getraind)
    Uiterlijk:




    Karakter: Elliss is erg zelfverzekerd wat de spelen betreft. Hij weet dat hij deze kan winnen. Verder is Elliss een erg toffe vriend. Hij is niet heel lief, of zorgzaam, of wat dan nog, maar vriendelijk en leuk is hij zeker. Hij gaat zich ook niet inhouden om mensen te vermoorden, als ze eenmaal in de arena zijn. Hij wil net als de meesten dolgraag terug naar huis. Maar dan wel met de titel ‘winnaar’ natuurlijk. Maar wat niemand over Ell weet, is dat hij al vanaf zijn 10de op iemand verliefd is...
    Pluspunten in de Arena: Omdat Elliss uit 1 komt, kan hij met heel wat wapens goed omgaan. Uitgezonderd een dolk, daar is hij erg slecht mee.
    Minpunten in de Arena: Elliss’ zelfverzekerdheid kan sterk in zijn nadeel werken. Doordat hij zijn tegenspelers nooit overschat, gaat hij sommigen wel eens gaan onderschatten.
    Wapen: Aangezien Elliss uit 1 komt, kan hij met de meeste wapens goed omgaan, uitgezoderd de dolk.
    Eventueel extra: /


    Bij beroeps is die leeftijd niet erg hoor(:
    Maar eh.. sorry, maar Elliss is best wel perfect. Misschien dat hij met wat minder wapens om kan gaan dan alles behalve een dolk? Want qua minpunten.. sorry maar hij is nog steeds nogal sterk;)


    :)

    xAvis schreef:
    (...)

    Bij beroeps is die leeftijd niet erg hoor(:
    Maar eh.. sorry, maar Elliss is best wel perfect. Misschien dat hij met wat minder wapens om kan gaan dan alles behalve een dolk? Want qua minpunten.. sorry maar hij is nog steeds nogal sterk;)


    Inderdaad, en eigelijk is zijn minpunt een beetje een pluspunt (aangezien het zelfverzekerdheid is). ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAvis schreef:
    (...)

    Bij beroeps is die leeftijd niet erg hoor(:
    Maar eh.. sorry, maar Elliss is best wel perfect. Misschien dat hij met wat minder wapens om kan gaan dan alles behalve een dolk? Want qua minpunten.. sorry maar hij is nog steeds nogal sterk;)


    hé, zijn jullie even voorzichtig met uitschelden
    het is wel mijn districtgenoot
    (sorry moest er even uit)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Sorry :) Als ik zeg dat hij helemaal niet met een bijl kan omgaan (en een dolk dus ook niet), en hij kan heel, heel, heel erg kwaad worden, wat soms bondgenoten afstoot, is het dan beter?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kan ik misschien nog meedoen?


    ''Want a sugarcube?'' - Finnick Odair <3

    TheWolfGurl schreef:
    Kan ik misschien nog meedoen?


    Ik zie dat je nog niet zo veel ervaring hebt. Lukt het je om vijf regels vol te schrijven? Als dat kan, dan is het goed ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    dat lukt wel
    ik heb trouwens wel al vaker meegedaan aan topics/MS-en, mr die waren niet op quizlet ;)
    kan ik het meisje van district 10 ff reserveren wnt ik moet nu afsluiten

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:09 ]


    ''Want a sugarcube?'' - Finnick Odair <3

    TheWolfGurl schreef:
    dat lukt wel
    ik heb trouwens wel al vaker meegedaan aan topics/MS-en, mr die waren niet op quizlet ;)
    kan ik het meisje van district 10 ff reserveren wnt ik moet nu afsluiten


    Sorry, deze is al gereserveerd. Ook zou ik liever zien dat je een jongen maakt, aangezien de meisjes al sterk in de meerderheid zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.