• Hallo lieve mensen!

    Ik zoek nieuwe verhalen die ik kan lezen. Ik heb namelijk vandaag heel mijn abolijst vernieuwd en er staat precies één verhaal nu nog in mijn abolijst. Ik ben heel slecht in nieuwe verhalen te zoeken die ik heel graag wil lezen. Dus toen dacht ik misschien dat dit de oplossing zou zijn.

    Ik lees het aller liefst:
    - Fantasy verhalen
    - Verhalen met onbekende personen
    - Spannende verhalen (triller en horror) met een vleugje romantiek
    - In het nederlands
    - Een uniek verhaal met een goede verhaallijn en niet al te veel spellingsfouten

    Ik lees liever niet:
    - One Direcion en Justin Bieber
    - Andere fanfictions met uitzondering van de serie reeks Sookie Stackhouse of beter bekend als True Blood
    - Verhalen met te veel drama

    Het mag:
    - 16 + verhaal zijn maar wel met een overheersende genre van hier boven
    - Een verhaal zijn die al af is / Een verhaal zijn die al ver is > daar hou ik van
    - Een verhaal zijn die nog maar pas begint met voorwaarde dat er regelmatig wordt geschreven

    Ik zal naar alle verhalen kijken die hier worden gepost. Als het verhaal iets voor mij is zal ik hem toevoegen aan mijn abo's en soms reactie's plaatsen. Nou dat was het wel een beetje!

    xxx

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:42 ]


    I still think of the guitar bible.


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    Ik denk dat dit wel aan je eisen voldoet. Het gaat over onbekende personen en bevat fantasy, spanning, horror en een beetje romantiek.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Tears of illusion




    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My entire world vanished in the blink of an eye.
    My family, my friends, all gone.
    I woke up in a white, silent room, guided by machines.
    That was the first time I felt something I hadn't felt for a while.
    Fear.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    There's no such thing as Peter Pan
    No such place as Never Never Land
    I wish we all could have
    Those tiny magic wings

    But we live in a world with wars
    It's not like it was before
    We won't find our happy ever after here


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




    ~ Leuk? Neem een abo want ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.


    Een meisje ontwaakt in een witte kamer. Ze kan zich niet herinneren dat ze daar is beland en weet hoe niet hoe ze daar is beland. Ze ontsnapt het gebouw uit en komt in een verlaten dorp terecht. Ze dwaalt door dit dorp en kan zich beetje bij beetje herinneren wat er gebeurd is. Na een ontmoeting komt ze tot een gevaarlijke conclusie.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Onbekende Personen ~~ Science Fiction ~~ Romantiek ~~ Drama ~~ Young Adult


    Morgen komt het eerste hoofdstuk erop, maar het proloog staat al online. Misschien vind je het wat?


    Take risks and conquer your fears.



    ______________________________________________________






    ______________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.


    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 17:39 ]


    The odds are néver in our favor.




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 22:17 ]


    I follow only one rule |

    Ik denk dat ik wel wat voor je heb. (: Ze zijn allemaal met een vleugje romantiek. :'p


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.



    some people dream of success, others stay awake to achieve it


    - er zitten geen beroemde mensen, onbekende personen dus!

    Ik ben er net vandaag mee gestart (A)


    dream, dare, fly!

    Ik weet dat er 'geen fanfictie' bijstaat, maar omdat mijn verhaal toch redelijk in de buurt komt van al je andere eisen, vond ik het - het proberen waard.
    Het is overigens onbekende personen gebaseerd op 'the vampire diaries' (de originele karakters komen er echter niet in voor.)


    Behind these castle walls • Vampire diaries


    ‘‘Everyone thinks that I have it all
    But it's so empty living behind these castle walls
    .’’


    His heart was a secret garden and the walls were very high

    Soundtrack || Second soundtrack
    • Onbekende personen
    • Gebaseerd op ‘the vampire diaries’
    • © Casuality


    -

    Dit is een aanrader voor jou:

    She is nobody's child.



    She is a nobody's child.


    Maar ik heb deze ook nog:

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    _



    This was the only thing she wanted.
    From the moment she knew,
    that she shouldn't be long alive.
    The days I was with her before she died.
    Were the most beautiful of her life,
    she said.
    And I can only hope,
    that she's happy now.

    She imagined a lot.
    More than I ever expected.
    And every time she was awake,
    she cried and asked me to stay with her.

    She said: 'don't leave me'
    But at a given moment,
    I couldn't stay.
    Cause she leaved me.
    But I promised,
    to make her last words come true.
    Her last words,
    her last wish, in my hands.

    Goodbye my love.

    __________________________________

    Fantasy verhaal

    Hopelijk zit er iets tussen!
    De covers en foto = link!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Fantasy
    Onbekende personen
    Link in plaatje.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    How can I trust you?


    What if you don't feel safe?
    What if you want to hide yourself always?
    What if you feel that life isn't worthed?

    http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/
    Misschien vind je dit wat c;

    De man met het verenmasker voldoet aardig aan jouw wensen. Het is een thriller (soort van), heeft nu ongeveer 25.000 woorden. Spelfouten maak ik naar mijn weten vrij weinig en hij is toevallig ook nog in het Nederlands. Tadaaa! :'D
    Ik zuig in het schrijven van korte samenvattingen, sorry.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Genre's:
    - science-fiction
    - romantiek
    - avontuur
    - drama
    - OP

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 17:09 ]


    Chasing goals.

    Misschien vind je mijn verhaal wel iets?




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16