• Hallo lieve mensen!

    Ik zoek nieuwe verhalen die ik kan lezen. Ik heb namelijk vandaag heel mijn abolijst vernieuwd en er staat precies één verhaal nu nog in mijn abolijst. Ik ben heel slecht in nieuwe verhalen te zoeken die ik heel graag wil lezen. Dus toen dacht ik misschien dat dit de oplossing zou zijn.

    Ik lees het aller liefst:
    - Fantasy verhalen
    - Verhalen met onbekende personen
    - Spannende verhalen (triller en horror) met een vleugje romantiek
    - In het nederlands
    - Een uniek verhaal met een goede verhaallijn en niet al te veel spellingsfouten

    Ik lees liever niet:
    - One Direcion en Justin Bieber
    - Andere fanfictions met uitzondering van de serie reeks Sookie Stackhouse of beter bekend als True Blood
    - Verhalen met te veel drama

    Het mag:
    - 16 + verhaal zijn maar wel met een overheersende genre van hier boven
    - Een verhaal zijn die al af is / Een verhaal zijn die al ver is > daar hou ik van
    - Een verhaal zijn die nog maar pas begint met voorwaarde dat er regelmatig wordt geschreven

    Ik zal naar alle verhalen kijken die hier worden gepost. Als het verhaal iets voor mij is zal ik hem toevoegen aan mijn abo's en soms reactie's plaatsen. Nou dat was het wel een beetje!

    xxx

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:42 ]


    I still think of the guitar bible.

    Suspicion || Hungergames


    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Volledig Nederlands
    *Door SYNxGATES en ChocoChip

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 21:59 ]

    Ik denk dat je mijn fantasy misschien wel leuk vind

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb momenteel 2 verhalen. Allebei OP.
    Hopelijk zijn ze iets voor jou!

    http://www.quizlet.nl/stories/108580/dreaming-towards-the-end/

    http://www.quizlet.nl/stories/101441/saying-goodbye/



    Louise watson is een vrouw van 20 jaar oud. Ze heeft geen ouders meer, en ze heeft ook geen herinneringen meer aan hen.
    Tot haar 16 levensjaar heeft ze een vrijwel normaal leven, tot ze Castiel ontmoet. Hij verteld haar de ware toedracht van de dood van haar ouders. Ze zijn vermoord door demonen. Louis geloofd hem niet, en hij neemt haar mee om te bewijzen dat demonen echt zijn, net zoals vele andere dingen. Louise is diep geschokt en bang. Castiel geeft haar een ring die Louise beschermt tegen alle kwade dingen en verlaat haar dan. Hij zegt dat ze elkaar ooit weer zullen weerzien, maar wanneer weet hij ook niet.



    Precious he kept them, this he could tell:
    Both of them he loved, no matter how hard they fell.

    His love grew even stronger and so did his pride,
    As his loved one came closer, with every stride.

    In the rain once left, he remembers himself on the street,
    Wrapped up on the ground - waitin' - for his heart stop to beat.

    As he lay there in agony, anticipated and afraid,
    Even as a hand reached for his, the one who has him betrayed.

    Even when the rain kissed his eyes to be shut
    He could still see the soul, whom for in trouble he had got.

    Once more he found himself lying, in agony and despair,
    The last time he got caressed by the loving hand brushing his hair.

    A very last apology crushing over his kind, bloody lips,
    As the angel collapsed - leaving a kind liquid glimpse.





    klik




    It’s like meeting the man of my dreams, and then meeting his beautiful wife


    Je dacht de man van je dromen te hebben gevonden? Ha, krijgen zal je hem niet! Wie is in staat zijn eigen hart te breken, omdat je zoveel van je droomman houdt? Wie is in staat om met lede ogen aan te moeten zien hoe jouw droomman toebehoort aan de mooiste vrouw op aarde? Jezelf voor de gek houdend, gooiend in het grootste kwaad van de wereld. Valt er uit dit onmogelijke web nog te ontkomen?



    Onbekende personen, geweld, romantiek, waargebeurd.


    Bad decisions make good stories.

    Wellicht is mijn verhaal is voor je?




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16


    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papiersneetjes-messteken-worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 13 hoofdstukken
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    http://www.quizlet.nl/stories/109385/green-eyes/

    - Fantasy, Actie, Onbekende Personen
    - Alle Leeftijden
    - Proloog komt er z.s.m. aan!

    Green Eyes



    Green Eyes gaat over Volux die geadopteerd is door een Sterrenelf nadat zijn ouders zijn omgekomen.
    Hij kan er zich allemaal niet veel meer van herinneren en hij heeft ook nog niet het gevoel gehad om achter de waarheid te komen.
    Zijn dagen in het vertrek van de oude Sterrenelf hebben veel voordelen, waaronder de vriendschap met zijn kleindochter Poloma, die erg goed in boogschieten is.
    Als ze op een gewone dag het bos in gaan vinden ze een geheimzinnige kaart, die ze uiteraard meenemen.
    Vanaf die dag zal veel veranderen in het leven van Volux en Poloma.
    En waren ze voorbestemd voor het vinden van de geheimzinnige kaart? Of was het puur toeval?

    Okay, ik heb dit forum onderdeel gezien een paar uur geleden, en toen dacht ik: "He, volgens mij heb ik iets dat zij zoekt." En nu heb ik het verhaal online geplaatst waarvan ik denk dat jij het wel leuk zult vinden (alhoewel het veel ideeën van Star Wars gebruikt...) - het is net iets anders dan een echte fanfiction omdat ik er veel dingen aan heb toegevoegd die vooral uit mijn fantasie komen. (:
    http://www.quizlet.nl/stories/109406/hoe-een-engel-de-aarde-redde/

    Het gaat over een meisje die bij de Jedi-orde hoort, maar tegelijkertijd ontdekt ze dat ze nog veel meer kan doen. Ik wil niet te veel spoilen, maar het is wel een fantasy verhaal dat ik leuk vind haha. (:

    misschien dat je het leuk vind om te lezen...

    hier een link van een van me nieuwste verhalen...

    mysterieus


    Enjoy the little things in life, because one day you wi




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Start deze week
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Wingened en blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Dankjewel allemaal ik heb er al een aantal bekeken maar ook een aantal niet. Dat ga ik in deze week doen of binnenkort teminste doen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 23:25 ]


    I still think of the guitar bible.

    http://www.quizlet.nl/stories/92918/escape/ Miss vind je dit wat.

    Ik kan zo even geen link nemen, maar er staat een onbekende personen (fantasy) verhaal op mijn profiel.


    Requiem for a dream

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.