• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Curlies (Gereserveerd.)
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Besar
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk/Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 16:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mag ik een meisje zijn? Maakt niet uit wiens.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Mag ik een meisje zijn? Maakt niet uit wiens.


    Die van Harry, Liam of Zayn, zeg maar. Je kunt nu nog kiezen!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 23:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Even mijn topics, whoop.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Die van Harry, Liam of Zayn, zeg maar. Je kunt nu nog kiezen!


    Die van Liam. Ik vul d'r morgen in, goed?


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    Die van Liam. Ik vul d'r morgen in, goed?


    Is goed. Je staat erbij!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Thanks


    Bowties were never Cooler

    Ik wil Harry! [A]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    Ik wil Harry! [A]


    Je staat erbij.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mag ik meisje Harry dan maar??

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 23:50 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 23:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol:Meisje Harry
    Volledige naam:Chiara Bella Love
    Bijnaam:Kiki
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:


    Innerlijk/Karakter:Chiara is hard, heel hard. Je wil haar niet tegen je gekeerd hebben, want dan ben je er 9 op de 10 keer aan. Wat niet wil zeggen dat ze niet overmeesterd kan worden, helemaal niet, want Kiki heeft soms te snel vertrouwen in iemand. Als je het goed speelt, kun je haar goed liggen hebben. In zo'n dingen is ze echt naïef. Je moet het wel goed spelen, want vanaf het moment dat ze je door heeft, is het vrijwel altijd gedaan met je. Ze kan ook heel bang zijn, onoverwinnelijk, is ze dus zeker niet. Voor de rest is ze wel lief als vriendin. Heel veel vertrouwen in vrienden, en ze zou heel veel doen voor haar vrienden en familie. Hoewel ze op het 1e gezicht lief lijkt kan ze ook een behoorlijke vechtersbaas zijn.
    Extra:Ze gedraagt en kleed zich vaak als een slet

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 18:33 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Er is al een Harry. :X
    Ik bedoelde het meisje van Harry -voel me nu echt dom-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    • Meisje Louis.
    Volledige naam: Isabella Lyn Brights.
    Bijnaam: Bella.
    Leeftijd: 19. 29-11-1993.
    Uiterlijk:




    Isabella is een meisje met een lange volle bos donker bruine krullen. Maar deze stijlt ze meestal, omdat ze dat persoonlijk mooier vindt, ondanks de meeste mensen zeggen dat dit niet zo is. Isabella heeft opvallende licht blauwe/groene ogen die vaak meteen opvallen door haar donkere haar en licht getinte huid, de kleur verandert meestal door het licht wat erin schijnt. Verder is Isabella zo'n 1.70m lang, heeft lange slanke benen, slank gebouwd, maar behoudt ondanks wel nog steeds haar vrouwelijke vormen. Ze is dus licht getint en heeft een egale huid, waar geen vlekje, oneffenheden of litteken op is te vinden, ze verzorgt haar huid dan ook alijd goed. Ze heeft volle, zacht roze lippen. Verder is Isabella een meisje dat nooit veel make-up draagt, een laagje mascara is dan meestal ook al voldoende, tenzij ze uit gaat, dan komt er wel wat meer aan te pas, niet omdat ze het nodig heeft, maar ook gewoon omdat ze het leuk vindt om te doen en ze maakt dan ook vaak haar vriendinnen op. Een eigen kledingstijl heeft Isabella niet echt, ze draagt gewoon wat ze leuk vindt, dit kan verschillen van heel meisjesachtig, jurkjes, hakken, tot heel stoer, sneakers, vesten en noem maar op, ze draagt verder ook graag dingen die anderen niet zouden dragen, aparte dingen dus, ze is met haar kleding dus ook erg veelzijdig. Wat alleen niemand weet is dat, ondanks ze een mooie meid is, Isabella toch vaak best onzeker is over haar uiterlijk, alleen ze laat dit niemand zien of merken.
    Innerlijk: Isabella heeft een streng en rechtvaardig karakter en zegt dan ook van alles eerlijk wat ze vindt, tegen wie dan ook. Veel zien haar dan ook als een bitchy persoon, dat is dan ook hoe ze zich vaak opstelt. Verder is Isabella is een meisje dat eigenlijk altijd zichzelf is en zichzelf nooit beter voor probeert te doen dan ze is. Het kan haar niet schelen wat mensen van haar denken en ze wil gewoon zichzelf zijn. Ze gaat altijd haar eigen weg en neemt niet zomaar bevelen van iemand aan. Ze houdt er niet van om onderdanig te doen, ze laat gewoon niet over zich heen lopen en zegt wat ze vindt. Isabella is opstandig en vindt het wel leuk om tegen het gezag in te gaan. Ze kan brutaal en tegendraads doen en behoorlijke driftbuien hebben. Op dit soort momenten kan ze echt overkomen als een kind en gedraagt ze zich niet echt volwassen. Isabella is onbezorgt en wil niet aan moeilijke, ingewikkelde en volwassen dingen denken. Ze wil gewoon lol maken en van haar jeugd genieten, daarom kan je ook als je wilt goed met haar lachen en is ze soms zo gek als een deur. Ook hierdoor kan ze zich vaak melig, hyper actief en kinderlijk gedragen en is daarom vaak overal erg aanwezig. Isabella is verder altijd wel in voor een feestje en op wat voor feest dan ook, ze zal er wel te vinden zijn, ze is dan ook echt een levensgenieter/feestbeest en lust dan vaak wel een glaasje, alleen soms kan ze er wel eens te diep in kijken. Isabella kan ook wat onhandig, klunzig en slordig zijn. Mensen kunnen zich ergeren aan haar kinderlijke naïviteit en onbezorgtheid. Toch is Isabella absoluut niet dom, juist het tegenovergestelde. Ze is hoogsensitief en dit betekend dat ze dingen erg sterk aanvoelt. Ze kan het precies vertellen als iemand zich rot voelt. Als iemand alleen al de kamer in komt kan ze diegene zijn stemming sterk aanvoelen. Soms wordt ze hier nerveus en bang van. Isabella is een erg goede vriend en zal haar geliefden altijd beschermen, maar Isabella heeft wel moeite met mensen in vertrouwen te nemen en laat ze daarom ook niet te snel dicht bij haar komen, binnen haar muren of in haar hart, maar als ze mensen eenmaal vertrouwt, dan zal ze ook alles doen voor die mensen om wie ze geeft en als je aan hen komt wordt ze echt heel erg kwaad en nijdig. Isabella is wel een beetje een flapuit. Ze kan er dus wel eens dingen uit gooien wat ze niet had mogen vertellen. Isabella is erg emotioneel en kan spontane lach, huil of driftbuien hebben. Als ze voelt dat een ander boos is kan ze zelf behoorlijk bedrukt en nerveus worden en dan wil ze het liefst even weg, naar buiten of naar een andere kamer. Maar ondanks haar bitchy karakter heeft Isabella ook zeker een gevoelige, onzekere, aardige, bezorgzaame en lieve kant, alleen niet veel mensen kennen die en ze laat deze kant van zichzelf dan ook niet al te graag zien. (Kan altijd nog veranderen in RPG! Kan me er nooit helemaal aan houden...)
    Extra: Isabella's moeder is Spaans, daarom ook de naam Isabella en heeft ze een licht getinte huid. Haar vader is wel gewoon Engels, maar heeft wel een lange tijd in Spanje gewoond, daar heeft hij ook Isabella's moeder leren kennen. Toen haar ouders erachter kwamen dat haar moeder zwanger was van Isabella zijn ze terug verhuisd naar Engeland en zijn daar uiteindelijk ook getrouwd. Isabella is dus gewoon in Engeland geboren en heeft ook de Engelse nationaliteit. Isabella werkt s'avonds vaak in een club, ze staat hier meestal aan de bar, eigenlijk doet ze waar ze haar op dat moment voor nodig hebben, dus dit kan van alles zijn. Ze doet dit vooral om wat bij te verdienen, plus als party animal is het zeker geen straf voor haar om daar te werken. Isabella studeert ook nog, ze studeert aan de 'University of Cambridge'. Dit ligt een eindje uit London, daarom moet ze elke dag wel met de trein, tram en bus om daar te komen. Isabella zelf woont in een klein appartementje in het hartje van London. Ze is bij haar ouders weggegaan toen ze 17 was, toen is ze ook begonnen met studeren. Ze heeft wel nog veel contact met haar ouders en is ook regelmatig bij haar ouders thuis te vinden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 16:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mag ik meisje Zayn reserveren?


    Do what people say you can't.

    Besar schreef:
    Mag ik meisje Zayn reserveren?


    Sure, zet je ertussen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp